Γαλλικός οίκος αξεσουάρ και υποδημάτων δημιούργησε παιχνίδι στο Instagram
Το βιντεοπαιχνίδι ξεναγεί τους χρήστες στα εμβληματικά αξιοθέατα της Πόλης του Φωτός
Βασισμένο σε ιδέα του Γκεράρντο Φελόνι διευθυντή δημιουργικού του γαλλικού οίκου υποδημάτων και αξεσουάρ, Roger Vivier και σχεδιασμένο από τον Κορεάτη καλλιτέχνη, Κιμ Γιουνγκ Ο, ένα βιντεοπαιχνίδι στο Instagram ξεναγεί τους χρήστες στα εμβληματικά αξιοθέατα της Πόλης του Φωτός.
Στο παιχνίδι με τίτλο Walk Your Tuna, οι χρήστες βγάζουν selfie για να τη χρησιμοποιήσουν ως πρόσωπο του χαρακτήρα – πρωταγωνιστή, επιλέγοντας μία γάτα των Βερσαλλιών, μία σταρ του κινηματογράφου, μία DJ ή την εκκεντρική γιαγιά – και τον ελέγχουν με τις κινήσεις του προσώπου.
Ο χαρακτήρας που επιλέγει ο κάθε χρήστης συνοδεύει σε μια βόλτα στο Παρίσι, με μια σειρά προκλήσεων τον σταρ του Instagram, το τσιουάουα Tuna the Dog σε χαρακτήρα καρτούν, που έχει εμφανιστεί σε προηγούμενες καμπάνιες του Vivier.
Οι παίκτες προχωρούν και προσπαθούν να αποφύγουν εμπόδια, ενώ δεν πρέπει να ξεχάσουν να δώσουν στον Tuna την αγαπημένη του λιχουδιά. Περνούν από διάσημους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας και από μνημεία όπως ο Πύργος του Άιφελ, ο οβελίσκος στην Place de la concorde και την πυραμίδα του Λούβρου. Μετά τις ταινίες μικρού μήκους, πρωταγωνίστριες τις Κριστίνα Ρίτσι, Σούζαν Σάραντον και Κατρίν Ντενέβ ο Roger Vivier δείχνει για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατό να συνδυαστεί το DNA ενός brand με ιστορία με νέες και πειραματικές μορφές αφήγησης.
Το παιχνίδι είναι ένας από τους καρπούς της δημιουργικότητας του Γκεράρντο Φελόνι, ο οποίος την περίοδο του αποκλεισμού πέρασε τον χρόνο του στην κατοικία του στην Τοσκάνη ζωγραφίζοντας και φροντίζοντας τον κήπο του.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ