Η Νάλα καλωσορίζει καθημερινά τους επιβάτες του μετρό στο Λονδίνο

Η γάτα, που είναι τεσσάρων ετών, ζει σε ένα σπίτι κοντά στον σταθμό και λατρεύει να κάνει βόλτες.

Parallaxi
η-νάλα-καλωσορίζει-καθημερινά-τους-επ-1078099
Parallaxi

Εικόνα: The Adventures of Nala / Facebook

Η Νάλα είναι μια γάτα που κατάφερε να γίνει viral από και φωτογραφίες χιλιάδων επιβατών του μετρό στο Λονδίνο. Συνήθως την συναντούν πάνω στην πύλη με τον αισθητήρα των εισιτηρίων αν και καμιά φορά αλλάζει θέση.

Ο πολυσύχναστος σιδηροδρομικός σταθμός είναι το δεύτερο σπίτι της, με τους επιβάτες να ενθουσιάζονται από τις γκριμάτσες και τα νάζια της. Μάλιστα, έχει και σελίδα στο Facebook όπου εκατοντάδες άνθρωποι έχουν δημοσιεύσει φωτογραφίες από τις συναντήσεις τους.

Η Miss Ambler, ιδιοκτήτρια της γάτας είπε ότι η Nala λατρεύει το γεγονός ότι της δίνουν προσοχή και πηγαίνει στον σταθμό τόσο το πρωί όσο και το βράδυ καθώς ξέρει τι ώρα θα είναι εκεί οι τακτικοί επιβάτες.

Η Nala ήταν ανέκαθεν περιπετειώδης και είναι εξοπλισμένη με συσκευή εντοπισμού GPS, έτσι ώστε να βλέπουν πόσο μακριά πηγαίνει. Συνήθως προτιμά για τις βόλτες της τον σιδηροδρομικό σταθμό ή ένα πάρκο εκεί κοντά.

«Μια φορά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας σε έναν κινηματογράφο και ένας φίλος έπρεπε να πάει να τη φέρει σπίτι», ανέφερε η Miss Ambler.

Όχι, δεν χάθηκε

Η Νάλα φοράει ένα κολάρο που φέρει το όνομά της και τα στοιχεία των ιδιοκτητών της, αλλά η Miss Ambler είπε πως κάποια στιγμή λάμβανε «περίπου 20 κλήσεις την ημέρα από ανθρώπους που ρωτούσαν αν η γάτα μας χάθηκε».

«Έπρεπε να φτιάξουμε μια δεύτερη ετικέτα για να πούμε στους ανθρώπους «δεν χάθηκε». Η ιδιοκτήτριά της δεν ανησυχεί για τις συχνές αποδράσεις της. «Καθόλου, είναι προφανώς αγαπητή και είναι πολύ χαρούμενη που κάνει αυτό που κάνει – ελπίζω απλώς μια μέρα να μην προσπαθήσει πραγματικά να μπει σε τρένο».

Ο Shaun Smith, διευθυντής σταθμού Great Northern στο Stevenage, είναι ερωτευμένος με τη γάτα. Σχολίασε: «Καταρρίπτει τα εμπόδια κάνοντας τους ανθρώπους να χαμογελούν και ξεκινώντας χαρούμενες συζητήσεις μεταξύ προσωπικού και πελατών. Βοηθά όλους στον σταθμό να αισθάνονται μέρος της τοπικής κοινότητας».

Πηγή: in.gr

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα