Κάνε γνωστή την ιστορία του Eugene
Μια ομάδα φοιτητών Κινηματογράφου του ΑΠΘ ζητά τη δική σας βοήθεια για τις ανάγκες της μικρού μήκους ταινίας της μέσω μιας διαδικτυακής καμπάνιας!
Μια ομάδα φοιτητών Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ζητά τη δική σας βοήθεια για τις ανάγκες της μικρού μήκους ταινίας της, με τίτλο “10 days that #rekt Eugene Muller”. Με ποιον άλλον τρόπο; Μέσω μιας διαδικτυακής καμπάνιας!
Πρόκειται για μια ταινία μιας ομάδας επίδοξων κινηματογραφιστών που ανήκει στα είδη του mockumentary και της κωμωδίας, η οποία έκανε πρεμιέρα τον Ιανουάριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Από τις αρχές Φεβρουαρίου, γίνεται προσπάθεια να συγκεντρωθεί ένα χρηματικό ποσό που θα επιτρέψει στην ομάδα να προχωρήσει στην προώθηση της ταινίας αλλά και τη διανομή της σε φεστιβάλ του εξωτερικού.
Με τι έχει να κάνει η ταινία; Το καλοκαίρι του 2015, έγινε το δημοψήφισμα στην Ελλάδα. Μια ομάδα κινηματογραφιστών ακολούθησε τις μέρες εκείνες, τον Eugene Muller, έναν Έλληνα που έλειπε χρόνια για σπουδές στην Αμερική, στην προσπάθειά του να διοργανώσει το πρώτο και καλύτερο πάρτι για την Ημέρα της Αμερικάνικης Ανεξαρτησίας στην Ελλάδα.
Το ντοκιμαντέρ γυρίστηκε στη Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2015, εν μέσω δημοψηφίσματος και capital controls, κάτω υπό πολύ δύσκολες συνθήκες. Έμελλε να γίνει γνωστό με το όνομα “10 days that #rekt Eugene Muller”.
Σχεδόν δύο χρόνια μετά, η ιστορία του Eugene συνεχίζεται, καθώς έπειτα από τις δέκα μέρες που καταγράφει η ταινία, ο ίδιος εξαφανίστηκε χωρίς να αφήσει ίχνη. Μέσα από την καμπάνια στη πλατφόρμα του Indiegogo, η ομάδα καλύπτει ζωντανά την εξέλιξη της αναζήτησης του, με τη βοήθεια της εκπομπής “Βρες Με”, της δημοσιογράφου Εύας Βυρώθη. Με τη δική σας συμβολή στη καμπάνια, η ιστορία του Eugene θα γίνει γνωστή στο ευρύτερο κοινό, γεγονός που θα διευκολύνει την αναζήτηση του.
Η ταινία έχει ξεκινήσει ήδη την φεστιβαλική της πορεία σε τοπικό επίπεδο (Local Short Film Festival, Athens Digital International Film Festival) και χρειάζεται την δική σας στήριξη για να ταξιδέψει και στο εξωτερικό. Άλλωστε η ομάδα φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου του ΑΠΘ που βρίσκεται πίσω από το mockumentary “10 days that #rekt Eugene Muller” θεωρεί καθήκον της να μεταφέρει στο κοινό την ιστορία του Eugene Muller.
Μέσα από τη βοήθεια σας λοιπόν, δεν θα στηρίξετε μόνο οικονομικά την ταινία. Θα δώσετε την ευκαιρία στους δημιουργούς να συνεχίσουν να εξιστορούν τις περιπέτειες του Eugene, με εκπλήξεις που θα αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια της καμπάνιας αλλά και αργότερα. Παράλληλα, με ένα μέρος των χρημάτων που θα συγκεντρωθούν, θα συνεχιστεί διαδικτυακά η ιστορία της ταινίας, με διάφορους εναλλακτικούς τρόπους.
Μπορείτε να συμβάλετε στο ταξίδι αυτό αλλά και στην αναζήτηση του Eugene πολύ εύκολα. Για να υποστηρίξετε την ταινία, μπορείτε να βοηθήσετε οικονομικά, μέσω της καμπάνια μας στο Indiegogo, η οποία θα διαρκέσει μέχρι και τις 3 Μαρτίου: εδώ
Στην ιδιαίτερη περίπτωση που δεν μπορείτε να συνεισφέρετε οικονομικά, βοηθήστε την ομάδα να βρει τον Eugene Muller πάση θυσία! Προωθήστε την καμπάνια κάνοντας like, follow, retweet, share, subscribe, comment, στείλτε γράμμα, τηλεγράφημα, σήμα καπνού, κάντε graffiti στους τοίχους, βγείτε στα μπαλκόνια και διαδώστε το!
Μπορείτε να ακολουθήσετε τα νέα για την αναζήτηση του Eugene και στην επίσημη σελίδα της ταινίας στο Facebook.