Η καμπάνια του National Geographic που κάνει τη διαφορά
H καμπάνια του National Geographic δεν θα σε αφήσει αδιάφορο.
Πριν έναν χρόνο, το National Geographic εγκαινίασε την καμπάνια «Planet or Plastic?» σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με το όλο και πιο καυτό θέμα της ρύπανσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος με πλαστικό. Φέτος, προσκάλεσε 12 νεαρούς καλλιτέχνες -ή «ακτιβιστές»- από χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση πλαστικού να δημιουργήσουν έργα στο πλαίσιο της προώθησης της καμπάνιας. Οι 12 αφίσες που δημιούργησαν συνθέτουν ένα Ημερολόγιο 2019, με στόχο να διαδώσουν το μήνυμα και να συντελέσουν στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: National Geographic: Οι 5 κορυφαίες μνημειακές τοποθεσίες στον κόσμο
#inspiration | National Geographic invited 12 young artists from 12 of the most plastic polluted countries in the world, to create artworks to promote their ‘Planet or plastic’ initiative. This is good stuff. Have a look: https://t.co/kj0vrqGgHn pic.twitter.com/ulkvVgTVnc
— Webdesigner Depot (@DesignerDepot) 3 Απριλίου 2019
Η πρωτοβουλία είναι η αντίδραση του National Geographic στα ανησυχητικά στοιχεία, σύμφωνα με το οποία κάθε χρόνο πετάμε 9 εκατομμύρια τόνους πλαστικό, ενώ 5 τρισεκατομμύρια κομμάτια πλαστικού βρίσκονται ήδη στους ωκεανούς μας. Κάθε ένα από τα έργα των καλλιτεχνών έχει ως πηγή έμπνευσης τα περιβαλλοντικά προβλήματα και προβλήματα υγείας που προκύπτουν από τα απορρίμματα πλαστικού στη χώρα του καθενός.
9 εκατομμύρια τόνοι πλαστικών απορριμάντων καταλήγουν στους ωκεανούς κάθε χρόνο. Επιλέγουμε Πλανήτη #PlanetorPlastic #NatGeoGRhttps://t.co/qNvhKmaj4D pic.twitter.com/88OwkbLCpP
— NatGeo Greece (@NatGeoGreece) 23 Αυγούστου 2018
Στον ιστότοπο του National Geographic υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια και δίνεται η δυνατότητα για downloading του ημερολογίου. Επίσης, υπάρχουν βίντεο με περισσότερες λεπτομέρειες των έργων, τη δημιουργία τους βήμα-βήμα καθώς και δηλώσεις των δημιουργών.
Πηγή: ΑΠΕ