Πώς το Μουσείο του Λούβρου έγινε θύμα της επιτυχίας του
Το μήνυμα που στέλνει στους επισκέπτες.
Το Λούβρο, μπροστά στην κοσμοσυρροή επισκεπτών, οι οποίοι χρειάζεται να αναμένουν πολλές ώρες, χωρίς μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις να καταφέρουν καν να μπουν στο διάσημο μουσείο του Παρισιού, προτρέπει το κοινό να κάνει κράτηση μέσω διαδικτύου, ένα μέτρο που θα καταστεί υποχρεωτικό «πριν από το τέλος του έτους».
Με τον αριθμό των επισκεπτών να αναμένεται κοντά στο όριο των 10 εκατομμυρίων ή και να το ξεπεράσει, όπως το 2018, το δημοφιλέστερο μουσείο στον κόσμο αποδεικνύεται θύμα της ίδιας του της επιτυχίας.
Το Λούβρο γνώρισε δύσκολες μέρες τον Ιούλιο εξαιτίας του καύσωνα και της προσωρινής μεταφοράς του διάσημου έργου της Τζοκόντα σε άλλη αίθουσα, λόγω εργασιών ανακαίνισης που πραγματοποιήθηκαν. Τουρίστες διαμαρτυρήθηκαν έντονα καταγγέλλοντας ότι δεν υπήρχε επαρκής κι έγκαιρη πληροφόρηση στον ιστότοπο του μουσείου.
«Το να γίνονται κρατήσεις επιτρέπει να εξομαλυνθεί η ροή των επισκεπτών στο σύνολο της ημέρας και στο σύνολο της εβδομάδας» εξήγησε ο Βενσάν Πομαρέντ, αναπληρωτής γενικός διοικητής του μουσείου του Λούβρου, απαντώντας σε ερώτηση του Γαλλικού Πρακτορείου.
«Έως σήμερα, αυτό το σύστημα κρατήσεων δεν ήταν υποχρεωτικό, καθώς όσοι είχαν δικαίωμα δωρεάν εισόδου και όσοι διέθεταν ειδικό εισιτήριο για τα μουσεία του Παρισιού δεν ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν κράτηση» διευκρίνισε ο ίδιος.
«Θα εφαρμόσουμε το σύστημα υποχρεωτικής κράτησης όπως κάνουν πολλά άλλα μουσεία και πριν από το τέλος του έτους όλοι οι επισκέπτες θα πρέπει να κάνουν κράτηση» τόνισε ο Βενσάν Πομαρέντ.
«Με την υποχρεωτική κράτηση», παρατήρησε ο Πομαρέντ, «μπορούμε να ελέγξουμε την είσοδο των επισκεπτών. Ένας επισκέπτης που δεν μπορέσει να μπει στις 10.00 θα επιστρέψει στις 10.30. Ένας επισκέπτης που δεν θα μπορεί να πάει μια μέρα θα επιστρέψει την επομένη».
Πηγή: ΑΠΕ