Μεγάλη άνοδο του LinkedIn διαπιστώνουν οι influencers

Στον αντίποδα τα ''παραδοσιακά'' μέσα διαφήμισης.

Parallaxi
μεγάλη-άνοδο-του-linkedin-διαπιστώνουν-οι-influencers-468844
Parallaxi

Όταν η ηθοποιός και influencer, Goldie Chan, έλειπε σε εκπαιδευτική άδεια από τη δουλειά, ξεκίνησε να ανεβάζει βίντεο του εαυτού της, όπου μιλούσε για διάφορα θέματα, από Χάρι Πότερ έως και την κίνηση της αγοράς, τα οποία πόσταρε στο LinkedIn.

Τα εκατοντάδες των καθημερινών βίντεο που έβγαζε με το smartphone της σε λειτουργία selfie, βοήθησαν το rack της με πάνω από 4 εκατομμύρια προβολές και περίπου 50.000 νέους ακόλουθους στο κοινωνικό δίκτυο για επαγγελματίες, από το 2017.

“Δεν δημιουργώ αυτά τα βίντεο για διασκέδαση, χωρίς λόγο · εμπλέκεται πάντα η εκμάθηση”, δήλωσε η Chan, η οποία έχει ξεκινήσει από τότε το δικό της πρακτορείο στρατηγικών κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που ονομάζεται Warm Robots.
”Όταν ξεκινούσα, όλοι μου οι φίλοι και συνεργάτες, μου είπαν ότι θα έπρεπε να είμαι στο Instagram ή το YouTube, αλλά το LinkedIn προέκυψε να είναι απλά τέλειο… Είναι διασκεδαστικό να δημιουργήσεις κάτι καινούργιο.”
Η Chan είναι μέλος μιας αναδυόμενης ομάδας δημιουργών, γνωστών ως κοινωνικών μέσων που επηρεάζουν, στο LinkedIn, οι οποίοι εκμεταλλεύονται το πρόσφατο ”push” της πλατφόρμας, με πρωτότυπα και ζωντανά βίντεο.
Την περασμένη εβδομάδα στο VidCon , το ετήσιο συνέδριο για τους δημιουργούς βίντεο στο διαδίκτυο, η Chan έδωσε μια παρουσίαση με τίτλο “LinkedIn: Το μυστικό όπλο για να χτίσετε το brand σας χρησιμοποιώντας βίντεο”.
Εταιρείες όπως το LinkedIn και το Pinterest έγιναν φέτος τα μέρη όπου οι δημιουργοί βίντεο μπορούν να ευδοκιμήσουν επίσης. Είναι πιο συνηθισμένο να εμφανίζονται αστέρες και  influencers μέσω του YouTube, όπου μπορούν να κερδίσουν χρήματα απευθείας από διαφημίσεις που προβάλλονται στα βίντεό τους ή στο Instagram, μια πλατφόρμα που είναι γνωστή για συμφωνίες προώθησης περιεχομένου.
Όμως, στο LinkedIn και το Pinterest, οι επιδιωκόμενοι influencers μπορούν να ξεχωρίσουν καλύτερα και να διαφοροποιηθούν, καθώς υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός. Το 2017, η LinkedIn ξεκίνησε τη δυνατότητα εγγραφής ή μεταφόρτωσης ενός βίντεο στην πλατφόρμα της. Νωρίτερα φέτος, ξεκίνησε ζωντανή ροή, που ονομάζεται LinkedIn Live, σε μια περιορισμένη ομάδα χρηστών.

“Οι δημιουργοί είναι πραγματικά σημαντικοί για μας”, δήλωσε ο Peter Roybal, επικεφαλής της LinkedIn στη διαχείριση της παραγωγής βίντεο. “Είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να ξεχωρίσετε.Το βίντεο είναι πιο πρόσφατο [στο LinkedIn]. Είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο, καθώς είναι στις πρώτες μέρες και οι άνθρωποι ανακαλύπτουν ζωντανά βίντεο στις αρχικές σελίδες τους, σταδιακά”.

*Με πληροφορίες του CNN

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα