Οι 5 καλύτερες συμβουλές για την επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook

Ας δούμε 5 σημαντικά tips για να ξεκινήσετε σωστά την εταιρική σας σελίδα.

Parallaxi
οι-5-καλύτερες-συμβουλές-για-την-επαγγε-605442
Parallaxi

Γράφει ο Δημήτρης Δημητριάδης, instructor του Facebook Fundamentals, Webinar – KnowCrunch 

Γνωρίζετε κάποιο brand που επιθυμεί να έχει ισχυρή online παρουσία αλλά όχι επαγγελματική σελίδα στο Facebook; Πιθανότατα όχι! Πρόκειται για την πλέον δημοφιλή πλατφόρμα με κοινό που ξεπερνά τα 2,5 δισεκατομμύρια κάθε μήνα!

Αν δημιουργείτε τώρα το Facebook Page της δικής σας εταιρείας, ελπίζω να μην πιστεύετε ότι δυο φωτογραφίες και τρία posts θα φέρουν ουρές από πελάτες και θα διπλασιάσουν τις πωλήσεις σας! Το Facebook marketing είναι μαραθώνιος αλλά όπως κάθε αγώνας δρόμου απαιτεί μια καλή εκκίνηση.

Ας δούμε 5 σημαντικά tips για να ξεκινήσετε σωστά την εταιρική σας σελίδα:

Profile & Cover Photo  

Προσθέστε επαγγελματικές branded φωτογραφίες στην profile φωτογραφία και στο εξώφυλλο. Στη φωτογραφία profile προτιμήστε το logo σας σε καλή ανάλυση και στο εξώφυλλο διαλέξτε φωτογραφίες που σχετίζονται άμεσα με το brand και τις δραστηριότητές σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για να σας αναγνωρίζουν αμέσως όσοι σας αναζητούν στο search. Συμβουλευτείτε τα ακριβή image sizes του Facebook για άψογα αποτελέσματα.

About & Page Info

Στη συνέχεια δώστε μεγάλη προσοχή στο About και στο Page Info. Εδώ μπορείτε να προσθέσετε το βασικά στοιχεία του brand. Έχετε 255 χαρακτήρες για να αναφέρετε ποιοι είστε, ποια είναι τα προϊόντα σας και γιατί ξεχωρίζετε. Στη συνέχεια, συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας. Να αναφέρετε όλους τους πιθανούς τρόπους που μπορεί κάποιος να σας προσεγγίσει: website, διεύθυνση, τηλέφωνο και φυσικά ώρες λειτουργίας αν υπάρχουν.

Call-to-action button

Mην ξεχάσετε το call-to-action button. Σκεφτείτε προσεκτικά ποιο είναι το επόμενο βήμα που θέλετε απ’ τους followers σας: να κάνουν κάποια αγορά απ’ το e-shop, να σας τηλεφωνήσουν, να εγγραφούν στο newsletter σας, να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας; Έτσι θα τους βοηθήσετε να έρθουν πιο εύκολα σε επικοινωνία μαζί σας και να μάθουν για το brand σας!

Facebook posts

Το visual content είναι το Α και το Ω στο Facebook. Ανεβάστε branded φωτογραφίες και videos. Eιδικά τα videos κερδίζουν συνεχώς έδαφος, οπότε προτιμήστε τα για να κάνετε ανακοινώσεις στο κοινό σας ή να παρουσιάσετε ένα νέο προϊόν/υπηρεσία. Επιπλέον, αξιοποιήστε τα live videos. Eίναι άμεσα και αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να αλληλεπιδράσετε με το social κοινό σας. Τέλος, μην ξεχάσετε και σε αυτή την πλατφόρμα τα Stories!

Comments & inbox

Τα  brands που διαθέτουν ισχυρή παρουσία στο Facebook δίνουν μεγάλη προσοχή σε σχόλια, ratings της σελίδας τους και φυσικά στα μηνύματα που δέχονται στο inbox. Eίναι απαραίτητο να γνωρίζετε πώς πρέπει να απαντήσετε είτε για να ευχαριστήσετε τους followers σας είτε για να αντιστρέψετε την αρνητική εικόνα και να κερδίσετε την χαμένη εμπιστοσύνη τους. Σε κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερα σημαντικό να απαντάτε γρήγορα και να μην παραμελείτε το Facebook community!

Τα παραπάνω είναι αρκετά για να ξεκινήσετε σωστά αλλά το Facebook απαιτεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική. Αν θέλετε να μάθετε βήμα-βήμα και λεπτομερώς πώς λειτουργεί το Facebook platform, ενημερωθείτε για το Facebook Fundamentals, το νέο live webinar course της KnowCrunch, τη βραβευμένη digital εκπαίδευση στελεχών στην αγορά.

O Δημήτρης Δημητριάδης είναι instructor στο Facebook Fundamentals, το νέο live webinar course της KnowCrunch! Είναι keynote speaker σε συνέδρια marketing στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Δραστηριοποιείται επιχειρηματικά ως Chief Innovation Officer  στη Τhe FutureCats και είναι συνιδρυτής της BrainBox SA, διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία στο social media marketing. Ειδικεύεται σε digital marketing στρατηγικές, creative campaigns και γνωρίζει καλά πώς δημιουργείται μια ισχυρή σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή και το brand μέσα από τα social media.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα