Οι Ιnfluencers την πάτησαν: Πλήρωσαν 600 δολάρια για παπούτσια που κόστιζαν μόλις 40

Μια φάρσα - καταναλωτική δοκιμή.

Parallaxi
οι-ιnfluencers-την-πάτησαν-πλήρωσαν-600-δολάρια-γ-385252
Parallaxi

Στην εποχή που διανύουμε, τα social media παίζουν καθοριστικό ρόλο στις ζωές όλων. Ένα μεγάλο κομμάτι πλέον, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι και οι influencers, που θα μπορούσες να τους αποκαλέσεις με πιο απλά λόγια ιντερνετικούς διαφημιστές προϊόντων.

Φυσικά, ένα κομμάτι της δουλειάς τους είναι το να δείχνουν όμορφες και «ακριβές», αγοράζοντας πολλές φορές μία τσάντα 300 δολάρια ενώ μπορούν να την βρουν και με 100, μονό και μόνο για να υπάρχει το ταμπελάκι του γνωστού οίκου.

Διαβάστε σχετικά: Ένα διαμέρισμα αποκλειστικά για influencers που θέλουν να ποζάρουν για το Instagram!

Η εταιρεία των παπουτσιών Payless, μέσα από μία φάρσα, προσπάθησε να αποδείξει ακριβώς αυτό. Με την βοήθεια της διαφημιστικής εταιρείας DCX Growth Accelerator, η Payless μετονομάστηκε σε οίκο μόδας Palessi, απέκτησε ιστοσελίδα, εγκαταστάθηκε σε ένα από τα πολυτελέστερα εμπορικά κέντρα του Λος Άντζελες και προσκάλεσε 60 influencers να έρθουν στα εγκαίνια του καινούργιου καταστήματος και να γνωρίσουν από κοντά τις δημιουργίες του πασίγνωστου σχεδιαστή.

Όλα τα παπούτσια, μηδενός εξαιρουμένου, ήταν από το κατάστημα Payless με κόστος το πολύ 40 δολάρια. Οι infuencers, όμως, ξεγελάστηκαν και έτσι τα αγόρασαν πληρώνοντας έως και 600 δολάρια, δηλαδή σε τιμή 15 φορές μεγαλύτερη από την κανονική. Μάλιστα, το αστείο στην υπόθεση ήταν ότι τα χαρακτήρισαν εξαιρετικά, ξεχωριστά και κομψά ενώ ένας influencer δεν δίστασε να αναφέρει το πόσο εύκολα μπορεί να διακρίνει την καλή ποιότητα του δέρματος σε ένα ζευγάρι αθλητικών.

Διαβάστε σχετικά: ΕΡΕΥΝΑ: Η προσωπικότητα που πρέπει να έχεις για να βρεις δουλειά

Όταν η φάρσα αποκαλύφθηκε όλοι έμειναν άναυδοι, ενώ κάποιοι ανέφεραν πως όλο αυτό ήταν ένα πολύ καλό διαφημιστικό τρικ για να έρθουν πιο κοντά με το «φθηνό» κατάστημα παπουτσιών.

Ο Νταγκ Κάμερον, δημιουργικός διευθυντής της DCX, δήλωσε για την διαφημιστική προσέγγιση, που επέλεξαν: «μιλήσαμε με αρκετούς καταναλωτές, οι οποίοι είπαν ότι τους αρέσουν τα ωραία ρούχα, αλλά δεν αντέχουν τις ελιτίστικες τιμές, που οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν σε κάποιες εταιρίες της βιομηχανίας της μόδας. Έτσι, είχαμε μία ενδιαφέρουσα ευκαιρία να πάρουμε μία πολιτισμική θέση και αποφασίσαμε να βάλουμε την Payless να σπάσει λίγο πλάκα με την όλη κατάσταση και να μας επαναφέρει σε μία πιο πραγματιστική στάση. Αυτό που είδαμε τελικά είναι ότι στη σημερινή κοινωνία οι σωστοί πολιτισμικοί κώδικες μπορούν να μεταλλάξουν εντελώς την αντίληψη μας για την ποιότητα οποιουδήποτε πράγματος».

Φυσικά, μετά από όλη αυτή τη φάρσα, η Payless επέστρεψε πίσω τα χρήματα και δώρισε τα παπούτσια που είχαν πάρει νωρίτερα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μια Κουβεϊτιανή influencer στη Θεσσαλονίκη

Πηγή: CNN

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα