Πορτρέτα των Κερτ Κομπέιν, Μπραντ Πιτ, θα πωληθούν σε online δημοπρασία

Ο φωτογράφος προσφέρει 25 θρυλικές φωτογραφίες διάσημων από το αρχείο του για την καμπάνια και online δημοπρασία RADArt4AID που θα διεξαχθεί από τις 28 Μαϊου έως τις 12 Ιουνίου.

Parallaxi
πορτρέτα-των-κερτ-κομπέιν-μπραντ-πιτ-θ-600655
Parallaxi

Ο βραβευμένος Αμερικανός φωτογράφος πορτρέτων πολιτικών, μουσικών και ηθοποιών, Μαρκ Σέλιγκερ συνεργάζεται με τον οίκο δημοπρασιών Christie’s και την πρωτοβουλία RAD (Red Carpet Advocacy) για να βοηθήσει εκείνους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία του κορονοϊού.

Ο φωτογράφος προσφέρει 25 θρυλικές φωτογραφίες διάσημων από το αρχείο του για την καμπάνια και online δημοπρασία RADArt4AID που θα διεξαχθεί από τις 28 Μαϊου έως τις 12 Ιουνίου.

Το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις κάθε πορτρέτου θα διατεθεί σε οργάνωση που θα επιλέξει ο εικονιζόμενος. Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση και η συγκέντρωση πόρων για οργανώσεις που υποστηρίζουν τους εργαζομένους της πρώτης γραμμής και εκείνους που επηρεάζονται από την πανδημία.

Ο Μαρκ Σέλιγκερ γνωστός για τα εξώφυλλά του στο περιοδικό Rolling Stone και τις φωτογραφίες διάσημων τις βραδιές των Όσκαρ επέλεξε να διαθέσει πορτρέτα των Κερτ Κομπέιν, Dr. Dre, Snoop Dogg, Τομ Χανκς, Τζένιφερ Άνιστον, Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, Μπραντ Πιτ, Νικόλ Κίντμαν, Μπρους Σπρίνγκιστιν, Μπάρακ Ομπάμα και πολλών άλλων. «Αισθάνθηκα ότι μπορώ να συνεισφέρω άμεσα με τα πορτρέτα αυτά» τόνισε ο φωτογράφος. «Θέλω να κάνω τους ανθρώπους να ενδιαφερθούν σε μία περίοδο που πρέπει να ενδιαφερθούν» πρόσθεσε.

«Η τέχνη και η δημιουργικότητα ως πηγή αγάπης, ενδοσκόπησης και χαράς παραμένουν σε κάθε τραγωδία που έχουμε αντιμετωπίσει μαζί και πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να μας εμπνέουν, καθώς προσπαθούμε να ξεπεράσουμε αυτήν την πανδημία. Ευχαριστώ όσους συμβάλλουν ώστε να επιτύχει αυτή η δημοπρασία» ανέφερε ο Μαρκ Σέλιγκερ.

Κάθε ένα από τα πορτρέτα του Σέλιγκερ θα συνοδεύεται από βίντεο, σχόλια από τα παρασκήνια και ιστορίες από τη φωτογράφιση, που δεν έχουν δημοσιευθεί ξανά.

Το 1993, ο Σέλιγκερ πήγε στο Κόμπτον του Λος Άντζελες για να φωτογραφίσει τον Dr. Dre και τον Snoop Dogg για ένα μουσικό βίντεο. Του είπαν ότι θα είχε ελάχιστο χρόνο με τους ράπερ.

«Ήταν πολύ αργά το βράδυ και μου είχαν δοθεί μόνο λίγα λεπτά μαζί τους» θυμάται ο φωτογράφος. «Κάλεσα τον δημοσιογράφο και του είπα:« Ανησυχώ πραγματικά ότι δεν πρόκειται να τους βγάλω φωτογραφία. Είναι πάρα πολύ αργά». Και ο Μαρκ Σέλιγκερ έλαβε την απάντηση: «Μην ανησυχείς. Δεν πηγαίνουν πουθενά. Ο Dre είναι σε κατ ‘οίκον περιορισμό».

«Αν κοιτάξετε, μπορείτε να δείτε ένα βραχιόλι αστραγάλου πάνω του» τόνισε ο φωτογράφος. Η συγκεκριμένη φωτογραφία θα είναι επίσης διαθέσιμη στη δημοπρασία. Η RAD, η οποία ιδρύθηκε το 2018 από την υποψήφια για Όσκαρ σχεδιάστρια κοστουμιών, Αριάν Φίλιπς και τη σύμβουλο πολυτελών εμπορικών σημάτων, Κάριν Μάρτιν, βρήκε έναν τρόπο να πάρει την ερώτηση «τι φοράς» στο κόκκινο χαλί και να την μετατρέψει σε δράση, ζητώντας από τα brand μόδας να δωρίζουν σε φιλανθρωπική οργάνωση που επιλέγει η διασημότητα που φορά τις δημιουργίες τους σε τελετές απονομής βραβείων και εκδηλώσεις. Έτσι και τώρα, τα έσοδα από τις πωλήσεις των πορτρέτων του Μαρκ Σέλιγκερ στην on line δημοπρασία RADArt4AID θα διατεθούν στον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό, στο Ταμείο Τροφίμων της Αμερικής, το Ταμείο Βοήθειας Έκτακτης Ανάγκης για τον COVID-19 του Broadway Cares / Equity Fights AIDS και άλλες οργανώσεις.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα