Πώς οι εργένηδες ξόδεψαν συνολικά δισεκατομμύρια στη χθεσινή «Single’s day»

Κατά τη χθεσινή μέρα γνωστή κι ως “Double Eleven”.

Parallaxi
πώς-οι-εργένηδες-ξόδεψαν-συνολικά-δισ-512472
Parallaxi
Εικόνα Unsplash

Αντίστοιχη της “Μαύρης Παρασκευής” και της “Ψηφιακής Δευτέρας”, η “Ημέρα των Εργένηδων” προωθείται ως μια γιορτή πωλήσεων από τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της Alibaba Ντάνιελ Ζανγκ από το 2009 και γρήγορα εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο γεγονός διαδικτυακών πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group Holding Inc ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του κατά την πρώτη μέρα “Ημέρας των Εργένηδων” έφτασαν στα 38 δισ. δολάρια.

Η χθεσινή ημέρα είναι επίσης γνωστή κι ως “Double Eleven” από την ημερομηνία 11/11, με τους τέσσερις άσσους να αποτελούν αναφορά στους εργένηδες.

Πέρυσι οι συνολικές πωλήσεις της Alibaba ανήλθαν στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, αφήνοντας πίσω τις διαδικτυακές πωλήσεις των 7,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων της “Ψηφιακής Δευτέρας” στις ΗΠΑ.

Ωστόσο η αύξηση κατά 27% των πωλήσεων το 2018 ήταν η χαμηλότερη στην δεκαετή ιστορίας της, ανοίγοντας τον δρόμο για μια σειρά φρέσκων ιδεών για την προώθησή της.

Οι πωλήσεις της Alibaba κατά το πρώτο εννιάωρο αυξήθηκαν κατά 25% στα 23 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιστοιχώντας περίπου στα 2/3 των πωλήσεων της αμερικανικής Amazon.com κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Τη φετινή ηλεκτρονική γιορτή εγκαινίασαν η Αμερικανίδα τραγουδίστρια της ποπ μουσικής Τέιλορ Σουίφτ, αλλά και διασημότητες της Κίνας, όπως ο Τζάκσον Γι.

Πρόκειται για την πρώτη φορά κατά την οποία η Alibaba πραγματοποιεί την κορυφαία ημέρα των διαδικτυακών εκπτωτικών αγορών στην Κίνα, χωρίς την ενεργό παρουσία του συνιδρυτή της, Τζακ Μα, ο οποίος παραιτήθηκε από την προεδρία του ομίλου τον Σεπτέμβριο.

Αυτή η ημέρα έρχεται σε μία κρίσιμη στιγμή για την Alibaba, καθώς ο όμιλος αναζήτησε οικονομική ρευστότητα 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσω της διάθεσης μετοχών του που πραγματοποιήθηκε μέσα στο Νοέμβριο στο Χονγκ Κονγκ.

Ωστόσο, η Alibaba εξακολουθεί να κυριαρχεί στην διαδικτυακή αγορά προϊόντων, όχι όμως χωρίς την ύπαρξη ανταγωνισμού από την JD.com, αλλά και την Pinduoduo, με την δεύτερη να δραστηριοποιείται στις κινεζικές κωμοπόλεις.

*Με πληροφορίες του ΑΠΕ ΜΠΕ και Alibaba

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα