Που πήγαν οι ομοφυλόφιλοι χαρακτήρες στις επιτυχίες του Hollywood;
Φαίνεται πως το Hollywood δε θέλει κανέναν «διαφορετικό» στις υπερπαραγωγές του.
Ούτε ομοφυλόφιλοι ούτε λεσβίες. Ούτε τρανσέξουαλ ούτε οποιαδήποτε άλλη εικόνα ζευγαριών εκτός από τη γνωστή δυαδική μορφή. Κανείς LGTB+. Το Χόλιγουντ δεν θέλει κανέναν «διαφορετικό» στις υπερπαραγωγές του.
Σε μικρότερου μπάτζετ ταινίες όλα είναι καλά, καθώς μπορούν να βγάλουν τα χρήματά τους χωρίς να είναι υποχρεωμένες να ικανοποιήσουν τους πάντες. Αλλά όταν πρόκειται για υπερπαραγωγές η σεξουαλικότητα των χαρακτήρων θα πρέπει να μένει έξω από τα κινηματογραφικά πλατό. Εκτός εάν πρόκειται για ένα κλασικό ζευγάρι ετεροφυλόφιλων.
Τουλάχιστον αυτό φαίνεται, σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο, από τις πρόσφατες προσαρμογές που έγιναν σε μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες της περασμένης σεζόν, όπου θα εξαφανιστούν ορισμένες από τις σκηνές που εμφάνιζαν την μεταβαλλόμενη σεξουαλική πραγματικότητα.
Έτσι σκηνές τρυφερότητας ή ομοφυλοφιλικού φλερτ κόβονται ή εμφανίζονται πιο «θολά» σε ταινίες όπως το «Σταρ Τρεκ», «Ο πόλεμος των άστρων» και «Θορ», τις περισσότερες φορές με τη δικαιολογία των παραγωγών ότι «δεν χωρούν» και χωρίς να παραδέχονται ότι παρέλειψαν τις σκηνές αυτές φοβούμενοι τις αντιδράσεις που θα προκαλούσαν σε μέρος των θεατών.
Έτσι το Χόλιγουντ γίνεται ολοένα και πιο συντηρητικό, δίνοντας περισσότερη βαρύτητα στη βιομηχανική πλευρά των κινηματογραφικών παραγωγών παρά στην καλλιτεχνική.
Αφού πλέον στόχος είναι να μην χαθεί ούτε ένας, έστω και δυνητικός, πελάτης στην έναρξη της νέας κινηματογραφικής σεζόν τον προσεχή Νοέμβριο σε ταινίες όπως τη συνέχιση των «Φανταστικών Ζώων» θα αφήνονται υπονοούμενα, χωρίς συγκεκριμένες αναφορές, για την ομοφυλοφιλία του Ντάμπλντορ, τον δημοφιλή χαρακτήρα από την κινηματογραφική σειρά του Χάρι Πότερ, που υποδύεται ο Τζουντ Λο, με τον ίδιο τρόπο που ο σκηνοθέτης Ρόλαντ Έμεριχ «έκρυψε» χωρίς να το αναφέρει καθαρά ότι οι επιστήμονες που υποδύονταν ο Μπρεντ Σπίνερ και ο Τζον Στόρι, στην «Ημέρα της Ανεξαρτησίας: Νέα Απειλή» (2016), ήταν ζευγάρι.
Φωτεινό παράδειγμα παραμένει η ταινία «Η πεντάμορφη και το Τέρας», όπου ο Λεφού παρουσιάζει ανοιχτά τη σεξουαλικότητα του.
Κι ενώ το Χόλιγουντ με τις νέες του παραγωγές, -όπως το Wonder Woman, που θα μπορούσε να αναφέρει τη σεξουαλικότητα ορισμένων αμαζόνων και την ταινία Ocean 8-, είχε την ευκαιρία να ξεπεράσει τον συντηρητισμό του, αφού τις παρουσιάζει ως κοινωνικά προηγμένες, φαίνεται ότι στο βωμό του κέρδους τις θυσιάζει και όπως αναφέρει το περιοδικό Forbes, κάθε πρόβλημα ξεχνιέται όταν διακυβεύεται το παγκόσμιο box office.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ