Ένας στους δύο της Gen Z δηλώνουν ότι δε μπορούν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ
Την ώρα που πάνω από 1 στους 3 Έλληνες δηλώνει ακριβώς το ίδιο σύμφωνα με νέα έκθεση
Πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ, σύμφωνα με νέα έκθεση της Focus Bari.
Ειδκότερα, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life που διεξάγεται από την Focus Bari από το 1995:
-Όλοι οι Έλληνες (96%) ηλικίας 13-74 χρόνων είναι χρήστες internet, συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, και περνούν κατά M.O. 2 ώρες «συνειδητοποιημένο χρόνο» την ημέρα online.
-Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, που στη νεαρή ηλικία φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα «συνειδητά» (καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος).
-Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το Tik Tok, που αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.
-Επίσης ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο e-commerce, ενώ τελικά πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ.
Δείτε αναλυτικά EΔΩ τη νέα έκδοση της Focus On Tech Life Tips.