Ένα «σχήμα» συνδρομής επεξεργάζεται η Meta με το οποίο οι χρήστες του Facebook και του Instagram θα απαλλάσσονται από τις διαφημίσεις.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η Meta συζητά διάφορα τιμολογιακά σχήματα. Το επικρατέστερο όμως φαίνεται να είναι αυτό της μηνιαίας συνδρομής ύψους 10. Η πρόταση αποτελεί απόπειρα της Meta να παρακάμψει τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που απειλούν να περιορίσουν την δυνατότητά της να εξατομικεύει διαφημίσεις για τους χρήστες χωρίς την συγκατάθεσή τους πλήττοντας τη βασική πηγή εσόδων της.
Έτσι, η Meta σκέφτεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός σχήματος συνδρομής απαλλαγμένο από διαφημίσεις, με την ελπίδα ότι θα προσελκύσει τους χρήστες, τηρώντας, την ίδια ώρα, τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς χωρίς να πληγεί η αγορά διαφήμισης από την οποία αντλεί έσοδα.
Ακριβότερο από τη συνδρομή του Netflix το σχέδιο της Meta
Να σημειωθεί πως το νέο σχέδιο της Meta είναι ακριβότερο από τη συνδρομή στο δίκτυο Netflix που χρεώνει 7,99 ευρώ για το βασικό του πακέτο. Και μάλιστα, στις κινητές συσκευές, η τιμή του ατομικού λογαριασμού θα φτάσει τα 13 ευρώ περίπου, διότι η Meta θα συνυπολογίσει τις προμήθειες που χρεώνουν τα app stores της Apple και της Google, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Υπενθυμίζεται πως τον Φεβρουάριο, επιβλήθηκε στη Meta από τον Επίτροπο Προσωπικών Δεδομένων της Ιρλανδίας, πρόστιμο ύψους 390 εκατομμυρίων ευρώ ενώ της επισημάνθηκε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιεί την αποκαλούμενη «συμβατική» νομική βάση για να στέλνει στους χρήστες διαφημίσεις με βάση την διαδικτυακή τους δραστηριότητα, πράγμα που πλήττει το επιχειρησιακό μοντέλο της εταιρείας.
Στη συνέχεια, η Meta ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ζητά από τους χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση συγκατάθεση πριν επιτρέψει σε επιχειρήσεις να απευθύνουν διαφημίσεις ώστε να ανταποκριθεί στις εν εξελίξει ρυθμιστικές απαιτήσεις στην περιοχή.