Το Instagram θα αρχίσει να πληρώνει τους influencers
Τα νέα εργαλεία θα βοηθήσουν τους δημιουργούς να «βγάζουν» ένα έξτρα εισόδημα.
Για αρκετό καιρό, οι γνωστοί «infuencers» του Instagram δημιουργούσαν το κοινό τους και προωθούσαν τα αγαπημένα τους προϊόντα, φτιάχνοντας έτσι την δική τους μικρή «επιχείρηση». Η δραστηριότητα αυτή όμως, δεν σήμαινε πως οι infuencers είχαν κάποιο κέρδος από την πλατφόρμα, εκτός από το κομμάτι της δημοσιότητας. Έπειτα από αρκετό καιρό, το Instagram αποφάσισε πως αυτοί οι άνθρωποι θα μπορούν να έχουν κάποια έσοδα και μάλιστα με δύο διαφορετικούς τρόπους: μέσω διαφημίσεων στο IGTV αλλά και με τα Instagram Lives.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Wired, οι διαφημίσεις στο IGTV θα ξεκινήσουν να ισχύουν από την επόμενη εβδομάδα, με το 55% των εσόδων να πηγαίνει στον δημιουργό και το υπόλοιπο στην πλατφόρμα.
Εκτός αυτού, η εταιρεία θα δίνει τη δυνατότητα στους φανς των δημιουργών αλλά και των επιχειρήσεων να χορηγήσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο μέσα από «badges» στα Instagram lives. Με άλλα λόγια,τα «badges» θα είναι εικονίδια καρδιάς που θα εμφανίζονται δίπλα από το όνομα του δημιουργού και το κόστος τους θα είναι λιγότερο από πέντε δολάρια. Προς το παρόν το Instagram δοκιμάζει αυτές τις δύο λειτουργίες σε έναν μικρό αριθμό δημιουργών, πριν ξεκινήσει να τις προωθεί επίσημα.
Το Instagram υποστηρίζει πως η κίνηση αυτή θα μπορέσει να βοηθήσει ανθρώπους όπως η Charlee Atkin. Η συγκεκριμένη influencer εργάζεται ως γυμνάστρια στην Νέα Υόρκη και το κοινό της ξεπερνάει τους 120 χιλιάδες ακόλουθους. Όταν την η Charllee ερωτήθηκε για το πόσο χρήσιμες τις φαίνονται οι καινούριες λειτουργίες της πλατφόρμας, αυτή είπε χαρακτηριστικά: «Η νούμερο ένα ερώτηση που μου κάνουν στα μηνύματα είναι εάν έχω PayPal ή Venmo»
Η επιλογή του Instagram να επενδύσει σε διαφημίσεις στα live δεν είναι καθόλου τυχαία Μέσα από ανάρτηση στο blog της , η εταιρεία ανέφερε άνοδο της τάξης του 70% στον αριθμό των προβολών στα lives για τον Μάρτιο, σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του Φεβρουαρίου.
«Τα νέα εργαλεία θα βοηθήσουν τους δημιουργούς να βγάζουν ένα έξτρα εισόδημα που θα στηρίζει την όλη δουλειά τους» είπε χαρακτηριστικά Justin Osofsky, ο CCO εταιρείας του Instagram.
Πηγή: Wired