Τι συμβαίνει με το Netflix τις τελευταίες ώρες — Τι αναφέρει ο Independent
Τα προβλήματα από το απόγευμα της Τετάρτης -- Η απάντηση του Netflix,
Το Netflix “έπεσε” σε αρκετές χώρες σύμφωνα με αναφορές χρηστών τις τελευταίες ώρες οι οποίοι αδυνατούσαν να παρακολουθήσουν το περιεχόμενο της πλατφόρμας. Σε αρκετές περιπτώσεις οι χρήστες δεν μπορούσαν να εισέλθουν ακόμα και στην εφαρμογή της πλατφόρμας.
Σύμφωνα με τον Independent προβλήματα υπήρχαν σε αρκετές υπηρεσίες της πλατφόρμας ακόμα και σε όσους χρησιμοποιούν την εφαρμογή από κινητό ή Smart TV.
Παρά το γεγονός πως το μεγαλύτερο πρόβλημα και οι δυσλειτουργίες του Netflix παρουσιάστηκαν στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο -σύμφωνα με το Μέσο τα προβλήματα ξεκίνησαν περίπου στις 6 το απόγευμα της Τετάρτης- στην Ελλάδα η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά καθώς δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα.
Η συγκεκριμένη ώρα που αναφέρεται θεωρείται πως είναι μια ώρα αιχμής όταν οι περισσότεροι έχουν τελειώσει είτε με την τηλεργασία είτε με τις δουλειές τους και μαζικά ο περισσότερος κόσμος συγκεντρώνεται για να χαλαρώνει βλέποντας Netflix.
Το Netflix απάντησε στις αναφορές των καταναλωτών που αντιμετώπισαν προβλήματα με μήνυμα το οποίο ανέφερε:
«Εξαιτίας του covid19 πολλοί από τους τεχνικούς μας αναγκάζονται να δουλέψουν από το σπίτι. Το ίδιο και όσοι ανήκουν στην εξυπηρέτηση πελατών και για αυτό είναι δύσκολο να σας βοηθήσουμε όλους. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε για την υπομονή.»