Tips για να μην πάνε τζάμπα αυτές οι εκπτώσεις
Οδηγός για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις.
Η αγορά περιμένει να πάρει τα πάνω της χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να ξοδέψεις μέχρι και το τελευταίο ευρώ στο πορτοφόλι σου, χωρίς να υπάρχει λόγος. Για να μην πάνε τζάμπα οι εκπτώσεις δείτε τον οδηγό που θα βοηθήσει να επιβιώσετε και να σας μείνει και κάτι στο τέλος της περιόδου.
ΔΕΙΤΕ: 5+1 fashion brands γεννημένα στην Θεσσαλονίκη
Μάθε τα δικαιώματά σου
Για να ξεχωρίσεις αν κάτι πράγματι συμφέρει να το αγοράσεις θα πρέπει να ξέρεις ποια ήταν η προηγούμενή του τιμή. Όπως ανακοίνωσαν και οι εμπορικοί σύλλογοι, κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων επιβάλλεται η αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση και επιτρέπεται η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.
Ξεχώρισε την “ευκαιρία”
Για να ξεχωρίσεις τώρα κάτι αν αποτελεί ευκαιρία, ο τρόπος απαιτεί προσωπική διεργασία. Τουτέστιν ευκαιρία αποτελεί για παράδειγμα να ψάχνεις για καιρό ένα μαύρο φόρεμα και εκεί που δεν το βρίσκεις πουθενά ξαφνικά το βλέπεις στις ενδιάμεσες εκπτώσεις να κρέμεται μπροστά σου. Αν το καρτελάκι αναγράφει μια τιμή κοντά σε εκείνη που είχες υπολογίσει να διαθέσεις ακόμα και πριν τις εκπτώσεις τότε ναι είναι ευκαιρία. Αν κοστίζει όμως πολύ πιο πάνω από αυτό που ήθελες να διαθέσεις, δεν είναι ευκαιρία. Είναι απλά το φόρεμα που έψαχνες γενικά.
Έχε κατά νου ότι δεν γίνονται επιστροφές
Μία συμβουλή που καλό είναι να την έχουμε πάντα στο μυαλό μας. Πολλά καταστήματα το αναγράφουν προς ενημέρωση του κοινού αλλά πάντα υπάρχουν εκείνοι που παρακαλούν ή φωνάζουν για αλλαγή. Αυτό σημαίνει ότι οφείλουμε διπλά και τριπλά να είμαστε καθόλα προσεκτικοί όταν αγοράζουμε προϊόν έκπτωσης. Τσεκάρετε τις ραφές, τα υφάσματα, την συσκευασία ή τα υλικά του αγαθού που θα αγοράσετε για να είστε σίγουροι ότι δεν θα χρειαστεί να το αλλάξετε.
Κάνε έξυπνες αγορές
Έξυπνη αγορά σημαίνει αν θέλουμε να το δούμε τελείως ορθολογιστικά: μου λείπουν 5 συγκεκριμένα κομμάτια από την γκαρνταρόμπα μου οπότε στις εκπτώσεις θα ψάξω αποκλειστικά για αυτά, για να τα χτυπήσω σε καλή τιμή. Ναι, αυτός είναι ο λογισμός και δεν είναι καθόλου ξενέρωτος. Το αντίθετο μάλιστα. Πόσο χώρο πιάνουν στον χώρο μας μικρά πορτοφολάκια που δεν γεμίζουν ποτέ ή lip balm που δεν φοράμε γιατί δεν σκανε τα χείλη μας ή σετ καλτσάκια με βαρκούλες που δεν θα βάλουμε ποτέ; Πολύ, είναι η απάντηση. Γλιτώστε τον εαυτό σας από το δράμα του άδειου πορτοφολιού και κυρίως της ενέργειας των άχρηστων πραγμάτων γύρω σας. Ό,τι είναι φθηνό δεν σημαίνει ότι είναι και χρήσιμο.
Μην μπερδεύεις τις εκπτώσεις με τις προσφορές
Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σαιζόν, ενώ οι προσφορές, όπου η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής. Προσοχή! Ο καταναλωτής πρέπει να ελέγχει πάντα εάν το προϊόν ανήκει στην τρέχουσα σαιζόν ή σε παλαιότερη, διότι έχει παρατηρηθεί συχνά το φαινόμενο, τα καταστήματα να βάζουν σε τιμή έκπτωσης παρωχημένα προϊόντα (stock) στην ίδια τιμή έκπτωσης με τα προϊόντα της τρέχουσας σαιζόν.