Tο μέλλον του Marketing Mix των επιχειρήσεων
Πώς θα αλλάξουν τα δεδομένα των επιχειρήσεων μετά από απανωτές κρίσεις από covid & πολέμους.
Λέξεις: Aποστόλης Αϊβαλής Τι προβλέπω θα έρθει πιο γρήγορα τα επόμενα δύο (2) χρόνια στο business model & στο marketing mix των επιχειρήσεων δεδομένων απανωτών κρίσεων από covid & πολέμους:
1. PRODUCT: Πολλές υπηρεσίες θα μετατραπούν απότομα σε online προϊόντα ώστε να μειώσουμε το κόστος παροχής χρόνου και χώρου (αντί να το παρέχεις κάπου με παρουσία θα το πουλάς σε πολλούς διαφορετικούς online).
2. PRICING: Τα revenue models θα συνδυάζουν και θα επιτρέπουν παράλλήλα pay as you go, συνδρομή και διαφημίσεις για να πιάνουμε ταυτόχρονα όλες τις ανάγκες.
3. DISTRIBUTION: Το remote working, collaboration, communication, education θα αντικαταστήσει την φυσική επαφή.
4. PRICING: Η short term ενοικίαση θα αντικαταστήσει την ιδιοκτησία σε δεκάδες κινητά και ακίνητα (αυτοκίνητα, κατοικία, εργασία).
5. PROMOTION: Το οργανικό digital marketing σε σχέση με το paid digital marketing θα γίνει ο κανόνας για να κάνεις προβολή και για να βρεις εργασία. Για τα παραδοσιακά media δεν συζητάμε πια.
*Ο Αποστόλης Αϊβαλής, Managing Partner της AIVAL.COM και σύμβουλος επιχειρηματικής στρατηγικής σε επιχειρήσεις και startups