Η βιομηχανία του fitness και της ευεξίας συμβουλεύει: Φροντίστε περισσότερο τον εαυτό σας
To χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ
Κοκτέιλ και εορταστικά δείπνα έχουν τεθεί σε παύση λόγω της πανδημίας, γι αυτό και πολλοί γκουρού της ευεξίας έχουν σταματήσει να συμβουλεύουν τον κόσμο να αντισταθεί σε δεύτερες μερίδες, να αποφύγει τον δίσκο με τα μπισκότα ή να σκέφτεται τα βραδινά ποτά. Οι εφαρμογές απώλειας βάρους, τα app υγείας και οι κατασκευαστές προϊόντων lifestyle, υποκαθιστούν τα παραπάνω, δίνοντας έμφαση στους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες πρέπει να φροντίζουν και να αγαπάνε τον εαυτό τους.
“Πολλοί άνθρωποι δεν γιορτάζουν τα Χριστούγεννα όπως το έκαναν ως τώρα, γι αυτό και αναζητούν νέους τρόπους για να αντλήσουν χαρά και ευχαρίστηση”, λέει ο Mindy Grossman, Διευθύνων Σύμβουλος της WW, γνωστή στο παρελθόν ως Weight Watchers. «Όπως να κάνουν κάτι καλό για τον εαυτό τους.”
Η WW ξεκίνησε πρόσφατα ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα, το myWW +, μια εφαρμογή που επιτρέπει στους πελάτες να παρακολουθούν μεθοδικά την ψυχολογική τους κατάσταση και τον ύπνο τους, την κατανάλωση γευμάτων και την άσκησή τους. Νωρίτερα αυτό το έτος, η εταιρία ξεκίνησε ένα σύστημα παρακολούθησης ενυδάτωσης όπου μπορεί κάποιος να καταγράφει την ποσότητα νερού που πίνει καθημερινά.
To concept πίσω από αυτούς τους νέους στόχους ευεξίας; Το να μαθαίνουν οι χρήστες να ανακαλύπτουν κάποιο είδος επιτυχίας ακόμη και όταν η κατανάλωση φαγητού και η άσκηση δεν πηγαίνουν όπως πρέπει. Κατά τους πρώτους μήνες του lockdown, το 36% των ατόμων αύξησε το βάρος του, με τις γυναίκες να βάζουν μέσο όρο 10,7 κιλά και οι άνδρες 15 κιλά, σύμφωνα με έρευνα του WW για 1.004 ενήλικες των ΗΠΑ στο Might.
Τα τρέχοντα άρθρα πάνω στην εφαρμογή του WW περιλαμβάνουν μεθόδους νοητικής απεικόνισης για να παραμείνει κάποιος αισιόδοξος και προτάσεις για να αποφύγει κάποιο πισωγύρισμα στην αρχή. Το να είναι κάποιος καλός με τον εαυτό του είναι πραγματικά σημαντικό ώστε να κατανοήσει ότι ‘ένα η 2 γεύματα δεν σταματάει το ταξίδι. says Deb Benovitz, της εταιρίας WW.
Η νέα έμφαση που δίνεται από τον χώρο της ευεξίας σε αυτή την επιείκεια προς τον εαυτό μας καθ ‘όλη τη διάρκεια των γιορτών προκύπτει καθώς ο κόσμος ανησυχεί όλο και περισσότερο για την ευεξία του. (Περίπου το 65% των ατόμων τον Οκτώβριο ανέφεραν ότι ανησυχούν για την προσωπική τους ευεξία, από 47% τον Μάρτιο, σύμφωνα με έρευνα 1.000 ενηλίκων από την U.S. Monitor, μια μονάδα της εταιρίας έρευνας αγοράς Kantar).
Συνήθως τέτοια εποχή το Fitbit θα έδινε συμβουλές για το πώς να παραμείνετε ενεργοί κατά τη διάρκεια των διακοπών. Ωστόσο, τώρα εστιάζει περισσότερο, στην ποιότητα του ύπνου, τη διαχείριση του άγχους, την κατανάλωση με μέτρο.
Αυτό το φθινόπωρο η Fitbit ξεκίνησε το Sense, ένα έξυπνο ρολόι που, εκτός από καταγραφή των workouts , μετρά επίσης τον κορεσμό του οξυγόνου στο αίμα, τη θερμοκρασία του σώματος και την ποιότητα του ύπνου. Για να καταγραφούν τα επίπεδα stress, ένας αισθητήρας μετρά τους παλμούς όταν ο χρήστης ακουμπήσει την παλάμη σ΄αυτόν.
Τα προηγούμενα χρόνια κατά τη διάρκεια των διακοπών, το app διαλογισμού Headspace έχει βοηθήσει τον κόσμο να περνάει χρόνο με άτομα που δεν βλέπει συχνά ή να διαχειρίζεται σχέσεις που του προκαλούν πίεση. Ωστόσο, φέτος στις διακοπές το αυξημένο άγχος και η έλλειψη συγκεντρώσεων μεταξύ φίλων και συγγενών ώθησε το Headspace να επεκτείνει τα βοηθήματα ύπνου του, με χαλαρωτική μουσική και ήχους και «sleepcasts”, δηλαδή πρωτότυπες ιστορίες με ήρεμους ήχους που σου δημιουργούν νοερές εικόνες και σε οδηγούν σε έναν ξεκούραστο ύπνο.
Τα επιπλέον βοηθήματα ύπνου έρχονται σε μια στιγμή που ο διαλογισμός θεωρείται δύσκολα εφαρμόσιμους για ορισμένους. «Κάποιοι κάνουν διαλογισμό με μια μέθοδο που μπορεί να είναι αρκετά άκαμπτη, ενώ τα sleepcasts τους δίνουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν για λίγο και να δουν αν τους αρέσει», λέει ο κ. Fowler. «Είναι μια πιο απλή εμπειρία αλληλεπίδρασης»
Συχνά όταν η HoMedics, εταιρία παραγωγής προϊόντων οικιακής χρήσης, εισάγει συσκευές ευεξίας όπως μασάζ ή σπα ποδιών, οι καταναλωτές τις αγοράζουν ως δώρο για κάποιον άλλον. Ωστόσο, η τελευταία ανάλυση επιβεβαίωσε ότι σε όλη την πανδημία πολλοί καταναλωτές ψωνίζουν επιπλέον προϊόντα της εταιρείας και για τους ίδιους, και τα χρησιμοποιούν πολύ συχνά, λέει ο Daniel Kaufman, επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της HoMedics.
Καθώς δεν υπήρχε δυνατότητα για παροχή υπηρεσιών μανικιούρ και μασάζ από επαγγελματίες καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί καταναλωτές στράφηκαν στα θεραπευτικά μαξιλάρια μασάζ και τα λουτρά ποδιών του HoMedic για να τα χρησιμοποιήσουν στο σπίτι τους, λέει ο κ. Kaufman. «Αυτό το φθινόπωρο, οι ακαθάριστες πωλήσεις foot-spa τριπλασιάστηκαν από την αντίστοιχη περσινή περίοδο», λέει,
Η διαμονή στο σπίτι αυτές τις γιορτές απαιτούσε μια ολοκαίνουργια στρατηγική στο Goop, την εταιρεία lifestyle που δημιουργήθηκε από την Gwyneth Paltrow. Τέτοια εποχή το site της Goop είχε αφιέρωμα σε ταξίδια, με λίστες απαραίτητων αξεσουάρ, προτάσεις για spots διακοπών και προορισμούς. «Τώρα δίνουμε έμφαση σε περιεχόμενο που έχει να κάνει με την ευεξία για να μπορέσουμε να δώσουμε στον πελάτη αυτό που ζητάει για να χαλαρώσει από αυτά που βιώνει» λέει η Kate Wolfson, vp του περιεχομένου του Goop.
Άρθρα που προσανατολίζονται στις διακοπές στο Goop.com, φέτος περιλαμβάνουν πχ τι να φορέσετε για να είστε άνετα στο σπίτι. «Πρέπει να κάνουμε τους αναγνώστες μας να νιώθουν ότι όπως κι αν αισθάνονται, είναι απίστευτο», λέει η κα Wolfson. “Απλώς κάναμε μια αφήγηση σχετικά με τη μελέτη για να προσδιορίσει και να εκφράσει κάποιος τα πραγματικά του συναισθήματα
Από την άλλη, ο Cason Crane, ο οποίος διευθύνει την εταιρεία εσπρέσο Explorer Chilly Brew, έχει ολοκληρώσει έξι αγώνες Ironman και έχει ανεβεί στις υψηλότερες κορυφές σε κάθε μία από τις επτά ηπείρους, γνωστές ως Seven Summits. Ωστόσο, καθώς οι αγώνες του 2020, μαζί με αυτούς του Ironman στο Καζακστάν και τη Γιούτα, άρχισαν να ακυρώνονται, στα μέσα του καλοκαιριού, ο 27χρονος Crane προτίμησε να στραφεί σε πιο ήπιες ασκήσεις, κάνοντας γιόγκα και διαλογισμό, παρά να συνεχίσει τις προπονήσεις του για επόμενους αγώνες, που ενδέχεται να ακυρωθούν.
Τώρα θέλει να περάσει τα Χριστούγεννα μαζί με την οικογένειά του να κάνει περιπάτους και μαθήματα γιόγκα, με τη μητέρα και την αδελφή του, παρά να προπονείται μόνος του σε τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων. Επίσης, έβγαλε από τον καρπό του το αθλητικό ρολόι που μετράει τους σφυγμούς του.
“Ήταν αυτή η σταθερή υπενθύμιση για μένα να παρακολουθώ τις ασκήσεις μου”, λέει ο Crane, ο οποίος σταμάτησε να ασχολείται με τις συσκευές υγείας και ευεξίας από τον Σεπτέμβριο. “Ήταν μια πράξη αυτο-αγάπης και αποδοχής των ζητημάτων που δεν μπορούμε να αλλάξουμε στη γη τώρα”.
Πηγη: apkmetro.com