Ο επίλογος της Τρίτης: Κυριάκο, ή με τον Μπογδάνο ή με τον Γιατρομανωλάκη
Ο Ακης Σακισλόγλου σχολιάζει και ανακεφαλαιώνει την πολιτική επικαιρότητα.
Πάνε χρόνια που ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος δεν είναι απλώς ένας δημοσιολόγος αλλά ένας βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου. Κι όμως, τίποτα δεν τον εμποδίζει να διαδίδει ρατσιστικές και ομοφοβικές απόψεις από μικροφώνου.
Χθες ο γνώριμος για τις «ακροδεξιές» θέσεις του βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος, είχε και συμπαραστάτη τον γνωστό και μη εξαιρετέο Τάκη Θεοδωρόπουλο με τον οποίο μέσα σε ένα λεπτό τηλεφωνικής κουβέντας κατάφεραν να βγάλουν το συμπέρασμα ότι «τον Γιάννη Αντετοκούμπο τον έβαλαν στη μακέτα για τα 200 χρόνια από την επανάσταση γιατί ήθελαν να κάνει… τον καλό» σύμφωνα με τα νέα ήθη του Netflix που υπαγορεύουν «ο κακός να είναι πάντα λευκός και στρέιτ».
Οι δυο τους, αφού αποκάλυψαν αυτήν την παγκόσμια συνωμοσία, συμφώνησαν ότι στην ελληνική επανάσταση «υπήρχαν γυναίκες ηρωίδες, αλλά μαύρους δεν είχαμε». Πάλι καλά δηλαδή που αναγνώρισαν και τη συμμετοχή γυναικών!
Θα ήθελα πολύ να κάνω πλάκα με κάτι τέτοιες καρικατούρες opinion leader που σπάνε τα γραφικόμετρα και επιζητούν απεγνωσμένα τη δημοσιότητα αλλά τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά. Κι αυτό γιατί ο μεν Θεοδωρόπουλος είναι ένας κατεξοχήν αρθρογράφος που εκθειάζει την «αριστεία της κυβέρνησης» και εξυμνεί την «υπέρκομψη Μαρέβα», από την άλλη ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος – πολύ περισσότερο – είναι ένας βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, άρα οι ιδέες που εκφέρει εκφράζουν και την κυβέρνηση.
Δεν μπορεί από τη μία η κυβέρνηση να κάνει σημαία της «την υπουργοποίηση που πρώτου ανοιχτά γκέι πολιτικού» κι από την άλλη να ανέχεται στους κόλπους της έναν άνθρωπο που υπονοεί ότι «οι φόνοι χρεώνονται πάντα στους στρέιτ λευκούς», λες και αντικαθιστά τον Τραμπ στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Η με τον Γιατρομανωλάκη θα είσαι Κυριάκο ή με τον Μπογδάνο. Και με τους δυο δε γίνεται. Και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ δε γίνεται. Και τις ψήφους της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, και τους ακροδεξιούς δεν δικαιούσαι να παίρνεις.
Σήμερα είχαμε και τα πρώτα αξιόπιστα «χαμπέρια» από την μεθεόρτια κατάσταση στο μέτωπο του Κορονοϊού. Στην πρώτη εργάσιμη μέρα τα κρούσματα αυξάνονται και τα σημάδια δεν είναι καλά, κυρίως για την Αθήνα αλλά σε μικρότερο βαθμό και για τη Θεσσαλονίκη. Στην πρωτεύουσα ειδικά, τα λύματα φανερώνουν τριπλασιασμό της νόσου μέσα σε δυο βδομάδες. Οι ειδικοί δεν θέλουν ούτε καν να σκέφτονται το ενδεχόμενο του να βιώσουμε «μια Θεσσαλονίκη επί 4». Αν συμβεί εκεί αυτό που ζήσαμε εδώ τον Νοέμβριο, θα θρηνήσουμε πολλαπλάσια θύματα δυστυχώς.
Βέβαια, αυτή η πραγματικότητα κι αυτοί οι φόβοι δεν εμποδίζουν σε τίποτα τις κυβερνητικές πηγές να υπονοούν άνοιγμα του εμπορίου, αρχικά με παραγγελίες από μακριά και αγορές από το κατάστημα. Η λέξη «αδιόρθωτοι» χάνει την αξία της.
Οπως χάνει την αξία της η ίδια λέξη αν την χρησιμοποιήσεις για να περιγράψεις ένα μεγάλο μέρος του εκκλησιαστικού κλήρου. Στα Καλάβρυτα, για παράδειγμα, βρέθηκαν 26 ενεργά κρούσματα σε εκκλησιαστικό γηροκομείο. Είχαν κοινωνήσει χωρίς να λαμβάνουν μέτρα προφύλαξης ενώ ο τοπικός Μητροπολίτης είχε δεχτεί και πρόστιμο τα Θεοφάνεια.
Υ.Γ.1: Μετά την «διά βίου μάθηση» έρχεται η «διά κρύου μάθηση». Και μετά τους φταίει η διευθύντρια που ζήτησε κουβέρτες. Σλίπινγκ μπανγκ πρέπει να στέλνουμε πλέον στα δημοτικά. Κι έρχονται και χιόνια.
Υ.Γ.2: Η σημερινή «γραμμή» της κυβέρνησης κάνει λόγο για «συγκίνηση που σιγά σιγά οι ηλικιωμένοι μας δέχονται μηνύματα για να εμβολιαστούν». Κι ας διαμαρτύρονται οι νοσοκομειακοί γιατροί πως απλώς τα νοσοκομεία μας μετατρέπονται σε εμβολιαστικά κέντρα λίγο πριν το πιο κρίσιμο κύμα πανδημίας. Σήμερα ήρθε κι ένα μήνυμα σε παππού στη Θεσσαλονίκη να εμβολιαστεί… στην Κάρπαθο. Καλά θα πάει κι αυτό!