Greece: The place to be
Έχεις τον Ομπάμα στην Ακρόπολη και ακόμα ψάχνεις πως θα πείσεις τους τουρίστες;
Αφήνοντας πίσω όλη την παραφιλολογία του ελληνικού χωριού, αριστερού, κεντρώου και δεξιού, που από χθες ασχολείται με τα γύρω γύρω, τα δευτερεύοντα και εσωτερικής κατανάλωσης, εμένα η εικόνα του Ομπάμπα στην Ακρόπολη μου μοιάζει τόσο εντυπωσιακή συμβολικά και τόσο πολλαπλά δυνατή. Αν ήμουν υπουργός Τουρισμού πάντως αυτή την εικόνα θα πουλούσα ως καμπάνια της χώρας μου. Με μια απλή ατάκα δίπλα της. Ο Ομπάμα επέλεξε να δει την Ακρόπολη. Εσύ;
Σημειολογικά όταν έχεις τον πιο αναγνωρίσιμο και συμπαθητικό άνθρωπο του κόσμου στο πιο αναγνωρίσιμο και εμβληματικό μνημείο του κόσμου δεν χρειάζεσαι υποθέτω πολλά για να στήσεις μια καμπάνια που δεν θα σου κοστίσει και πολλά. Παραγγελιά να το είχες δεν θα το έπαιρνες όσο και να πλήρωνες.
Πόσο μάλλον τώρα που η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πιο ποθητών για ταξίδι χωρών του κόσμου. Που οι αναγνώστες του Conde Nast Traveller την ψήφισαν πρόσφατα ως την καλύτερη χώρα για διακοπές.
Που στην μεγάλη έκθεση ταξιδιού του Λονδίνου, τη World Travel Market που τέλειωσε στις 9 Νοεμβρίου τα μηνύματα είναι για το 2017 παραπάνω από αισιόδοξα. Το WTM Industry Report 2016, λέει ότι η χώρα μας μαζί με την Αίγυπτο και την Τουρκία, επιστρέφουν στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος για επαγγελματικές συμφωνίες με εταιρίες από το εξωτερικό. Αγορές όπως η Ολλανδία δείχνουν μεγάλη κινητικότητα για το ελληνικό καλοκαίρι του 2017 και οι tour operator μιλάνε ήδη για το καλοκαίρι της Ελλάδας.
Με όλο αυτό το καλό κλίμα προς το μέρος μας η σημειολογία αυτής της εικόνας σήμερα το πρωί νομίζω πως αν είμαστε λίγο έξυπνοι θα πρέπει να λειτουργήσει ως αέρας που θα δώσει μήνυμα στα πανιά μας. Αν ήμουν υπουργός τουρισμού θα κυκλοφορούσα μια καλή εικόνα στον ιερό βράχο αυτού του ανθρώπου με τη φράση ”Greece: The place to be” και θα έπαιζα στο βίντεο την ατάκα του που λέει “Πάντα ήθελα να έρθω στην Ελλάδα”.