Μετρό Θεσσαλονίκης: Ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στο αλεύρι
Ακόμη και μήνες μετά την παράδοσή του δεν έχουν λύσει το πρόβλημα της έκδοσης εισιτηρίων με πιστωτική κάρτα, όπως σε όλα τα μέρη της γης
Λέξεις: Γιάννης Μυλόπουλος
Σκέψεις για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
– Καθυστέρησαν το μετρό 4 ολόκληρα χρόνια μετά τη συμφωνημένη με τον εργολάβο ολοκλήρωσή του που ήταν το 2020, για να πληρώσουν περισσότερα από 300 εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις, εξ αιτίας της καθυστέρησης που οι ίδιοι προκάλεσαν.
– Κατέστρεψαν την αυθεντικότητα και την ακεραιότητα ενός μοναδικού στον κόσμο μνημείου στη Βενιζέλου, για να καθυστερήσουν το έργο 4 χρόνια και να εισπράξει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ περισσότερα ο εργολάβος.
– Παρέδωσαν το ακριβότερο μετρό της Ευρώπης, με κόστος τριπλάσιο από το μέσο κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο γραμμής.
– Παρέδωσαν το έργο ημιτελές, χωρίς να έχουν ολοκληρώσει τα δοκιμαστικά δρομολόγια, με συχνές διακοπές της λειτουργίας του, προκαλώντας ταλαιπωρία και σκορπώντας ανησυχία για την ασφάλεια του έργου.
– Ακόμη και σήμερα, 9 μήνες μετά την παράδοση του έργου δεν έχουν λύσει το πρόβλημα της έκδοσης εισιτηρίων με πιστωτική κάρτα, όπως σε όλα τα μέρη της γης.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΟΔΙΦΡΑΓΚΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΔ! ΑΚΡΙΒΟΙ ΣΤΑ ΠΙΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΙ ΣΤΟ ΑΛΕΥΡΙ.
*O Γιάννης Α. Μυλόπουλος είναι Καθηγητής, πρώην Πρύτανης ΑΠΘ και επικεφαλής παράταξης ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.