Parallax View

Ο Γύρος της Ευρώπης σε 20 μέρες

Του Γιάννη Βήκα  Το γύρο της Ευρώπης σε 20 ημέρες με λεωφορείο αποφάσισε να κάνει ο Κωνσταντίνος Σουλούντσης, με σκοπό να διαφημίσει τις ξεχωριστές ομορφιές και τις ιδιαίτερες πλευρές της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Γεννήθηκε και μεγάλωσε επί 35 χρόνια στη Δυτική Γερμανία, ενώ πριν από περίπου οκτώ χρόνια πήρε την απόφαση να επιστρέψει […]

Γιάννης Βήκας
ο-γύρος-της-ευρώπης-σε-20-μέρες-35242
Γιάννης Βήκας
arxiki.jpg

Του Γιάννη Βήκα 

Το γύρο της Ευρώπης σε 20 ημέρες με λεωφορείο αποφάσισε να κάνει ο Κωνσταντίνος Σουλούντσης, με σκοπό να διαφημίσει τις ξεχωριστές ομορφιές και τις ιδιαίτερες πλευρές της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Γεννήθηκε και μεγάλωσε επί 35 χρόνια στη Δυτική Γερμανία, ενώ πριν από περίπου οκτώ χρόνια πήρε την απόφαση να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη και σήμερα είναι υπεύθυνος του κυλικείου του Γερμανικού Ινστιτούτου Goethe.

Το project που έχει στο μυαλό του, ονομάστηκε «Thessaloniki Goes To Europe», ενώ η συνολική διαδρομή που θ’ ακολουθηθεί θα είναι 7000 χλμ και πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάρτιο. Οι πόλεις – σταθμοί του εικοσαήμερου ταξιδιού, με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, θα είναι το Βελιγράδι, η Βιέννη, το Μόναχο, η Λειψία, το Βερολίνο, το Αμβούργο, η Κολωνία, η Φρανκφούρτη, η Στουτγάρδη, το Άουγκσμπουργκ, το Σάλτσμπουργκ, το Άμστερνταμ, οι Βρυξέλλες, η Πράγα, το Μιλάνο και τέλος η Βενετία και οι Δαλματικές Ακτές.

Ο υπεύθυνος επικοινωνίας του project, Μάριος Χατζηδαμιανός, μας ανέφερε πως το όλο εγχείρημα ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια, καθώς ο κ. Σουλούντσης παρατήρησε πως η πόλη μας δεν προβάλλεται σωστά στο εξωτερικό, αφού δεν προβάλλεται η καθημερινή ζωή και οι ιδιαίτερες γωνιές της Θεσσαλονίκης, παρόλο που κρύβουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Στόχος του ίδιου και της ομάδας συνεργατών που έχει συγκροτηθεί, είναι να γνωρίσουν οι κάτοικοι των πόλεων που θα επισκεφθούν, τις πραγματικές εικόνες της καθημερινότητας της Θεσσαλονίκης, να έρθουν σε επαφή με τους καθημερινούς ήρωες της πόλης μας, τους επαγγελματίες και τους ανθρώπους της τέχνης, έτσι ώστε να υπάρξει μια συνάντηση των λαών και να επιτευχθεί η αναγνωρισιμότητα της ιστορίας, του πολιτισμού και της σημερινής πραγματικότητας και της δυναμικής του μέλλοντος της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής.

Με στόχο τα παραπάνω, οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν, θα περιλαμβάνουν την προβολή μνημείων του παρελθόντος, προβολή των μελλοντικών σχεδίων για την πόλη και την περιοχή γενικότερα, προβολή της πολυπολιτισμικότητας που χαρακτηρίζει τον τόπο αυτόν, την προβολή του εβραϊκού στοιχείου της Θεσσαλονίκης και της ιστορίας του, καθώς και την προβολή του ΑΠΘ.

Άλλες δράσεις, που θα πραγματοποιηθούν στους ευρωπαϊκούς προορισμούς, θα περιλαμβάνουν μουσική, γευσιγνωσία, οινογνωσία, προβολή επιχειρηματικών ιδεών και επαγγελματιών της πόλης από το χώρο της τέχνης, εκπαιδευτικές δράσεις, καθώς κι εκδηλώσεις με επίκεντρο τη νεολαία.

Από τις 29.01 έως την 01.02 θα παρουσιαστεί η πρόταση της ομάδας του προς τους ανθρώπους, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη δράση, είτε ως συνεργάτες, είτε ως εθελοντές – πρεσβευτές. Οι τελευταίοι, σύμφωνα με τον υπεύθυνο επικοινωνίας του εγχειρήματος, θα είναι ξεχωριστοί άνθρωποι, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς τύπους Θεσσαλονικιού, όπως ένας φοιτητής, ένας καλλιτέχνης, ένας επαγγελματίας τεχνίτης και διάφοροι άλλοι. Ωστόσο, θα πρέπει ν’ αναφέρουμε πως δεν έχουν επιλεγεί ακόμη όλοι οι «ρόλοι», οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν την πόλη μας στην Ευρώπη.

Όσο για το λεωφορείο που θα χρησιμοποιηθεί, θα είναι χορηγία από ταξιδιωτικό γραφείο της Περαίας, ενώ έχει ντυθεί στα χρώματα της πόλης, ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων που θα το αντικρίζουν. Το εξωτερικό μέρος του οχήματος θα είναι διακοσμημένο με φωτογραφίες από ιδιαίτερες και όμορφες γωνιές της Θεσσαλονίκης, καθώς και τα σήματα των τουριστικών φορέων της πόλης, ενώ στο εσωτερικό του θα προβάλλονται βίντεο με επίσημα διαφημιστικά σποτάκια που την αναδεικνύουν.

Η ομάδα του κ. Σουλούντση έχει έρθει σε επαφή με ανθρώπους και φορείς του τουρισμού στις ευρωπαϊκές χώρες που πρόκειται να επισκεφθούν, με σκοπό την αποτελεσματικότερη οργάνωση του ταξιδιού, ενώ στόχος τους είναι να συμμετάσχουν στην προσπάθεια όλο και περισσότεροι εθελοντές και να δημιουργήσουν ένα προϊόν τουριστικό, το οποίο θα μπορεί αργότερα να το χρησιμοποιήσει όποιος φορέας από όποια πόλη θελήσει να διαφημίσει τις ομορφιές και τους ανθρώπους της.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα