Οι φάρσες με το θάνατο επώνυμων έγινε το νέο trend στο TikTok
Από τα χαριτωμένα ζωάκια, στις δακρύβρεχτες ιστορίες και τώρα στις κακόγουστες φάρσες
Έχει γίνει και στο παρελθόν αναφορά γύρω από την δύναμη του TikTok το πόσο γρήγορα εδραιώνεται σε νεαρές ηλικίες, για την καταπάτηση κάθε προσωπικού δεδομένου και την εισχώρηση του στην καθημερινή ζωή εν είδει κλειδαρότρυπας.
Μετά το facebook και το instragram έχει και το TikTok τους δικούς του influencer και οι διαφημιστές έχουν δώσει ένα γενναίο κομμάτι της πίτας μιας και η επιρροή του είναι τεράστια και αποφέρει κέρδη.
Είναι άλλωστε φανερό από τα challenge και τις νέες τάσεις που παρουσιάζονται κατά καιρούς με τους μιμητές να ξεφυτρώνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες.
Στην αρχή ήταν παράξενα ζωάκια μαϊμούδες, σκυλάκια, γατάκια που προσέλκυαν followers έπειτα η έκθεση της καθημερινότητας μικρών παιδιών η γερόντων χωρίς να το γνωρίζουν, στην συνέχεια ακολούθησαν δακρύβρεχτες ιστορίες για να φτάσουμε σε κάποια challenge που αναπαράγονται σαν πανδημία.
Από την χρήση ενός φίλτρου, έναν χορό μέχρι δύσκολες αποστολές που οδήγησαν σε σοβαρούς τραυματισμούς ακόμη και στον θάνατο χρηστών που κλήθηκαν να δοκιμάσουν κάτι επικίνδυνο και πέρα από τα όρια ασφαλείας.
Τις τελευταίες ημέρες είναι κυριολεκτικά δεκάδες τα βίντεο χρηστών που βιντεοσκοπούν «κρυφά» (χωρίς να ερωτηθεί αυτός που εκτίθεται και είναι φίλος, γονέας, παππούς), την ώρα που τους ανακοινώνουν ότι μόλις έχουν πληροφορηθεί από τα social media και τα site πως κάποιος διάσημος, συνήθως αγαπημένος τους τραγουδιστής ή ηθοποιός έχει πεθάνει σε τροχαίο για να καταγράψουν τις αντιδράσεις τους.
Το συναντάμε από την Αμερική μέχρι την Ευρώπη και δεν άργησε να έρθει στην Ελλάδα. Άγνωστο γιατί είναι τόσο χρήσιμο αλλά και διασκεδαστικό ένα τέτοιο βίντεο.
Όσο βέβαια η νομοθεσία δεν μπορεί να αγγίξει και να βάλει όρους και όρια στις ψηφιακές πλατφόρμες και όσο τα trends γίνονται μόδα και κερδίζουν ακολούθους και θετικά μηνύματα θα υπάρχουν έφηβοι που θα τα αποτολμούν όσο ανόητα και ακραία και να είναι στο όνομα της αποδοχής και του like.