Featured

Το 2021 υπήρξαν και στιγμές που θέλαμε να χειροκροτήσουμε βλέποντας ελληνική τηλεόραση

Όσα μας έβαλαν σε ωραίες, βαθιές σκέψεις και μας έκαναν καλύτερους ανθρώπους.

Στέλλα Παϊσανίδη
το-2021-υπήρξαν-και-στιγμές-που-θέλαμε-να-χ-860974
Στέλλα Παϊσανίδη

Μια σειρά από μελανά σημεία αναγνωρίσαμε και καταδικάσαμε (και) φέτος στην ελληνική τηλεόραση. Και εδώ που τα λέμε δεν ήταν λίγα. Ωστόσο αυτή τη φορά είναι ουσιώδες να ειπωθούν τα καλά. Όσα μας έβαλαν σε ωραίες, βαθιές σκέψεις και μας έκαναν καλύτερους ανθρώπους. Όσα αποτέλεσαν τρανή απόδειξη ότι η TV παραμένει παντοδύναμο μέσο, που μάλιστα συμπλέει επάξια με το επικριτικό, σνομπ κατά βάση και χαώδες διαδίκτυο. 

Άλλωστε, δημόσια και ιδιωτική τηλεόραση τα έπαιξαν όλα για όλα φέτος. Ετοίμασαν ένα πλούσιο πρόγραμμα ρίχνοντας “βροχή” τα χαρτονομίσματα με τελικό στόχο την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού. Και της το αναγνωρίζουμε αυτό. Η μικρή οθόνη έκανε εντός 2021 “comeback”- που λέει και η βασίλισσα Λαίδη- και ρίχτηκε για τα καλά στο στίβο μάχης. 

Τα όπλα στη φαρέτρα της πολλά, κάποια από αυτά γνώριμα. Ίσως μερίδα εκπομπών και μυθοπλασίας να ξεχώρισαν τελικώς. Και αυτά ακριβώς αναμένεται να σχολιάσουμε παρακάτω. Όχι όμως μόνο αυτά που παρήχθησαν αμιγώς από άτομα του χώρου. Μαζί και όσα όμορφα και ορθά ακούστηκαν- κατά την ταπεινή μας άποψη- στο μέσο από ανθρώπους διαφορετικών κλάδων. Διότι ήταν παράλληλα ηθοποιοί, τραγουδιστές, σεναριογράφοι ή και άγνωστοι στο ευρύ κοινό που ξεστόμισαν στον τηλεοπτικό αέρα κάτι αφήνοντάς μας με την καλή έννοια με το στόμα ανοικτό.

#1 Το ΦλΕΡΤ στην ΕΡΤ1 και η Νάντια Κοντογεώργη 

Ως ένα σημείο το 2021 είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε ξανά στους δέκτες μας την ψυχαγωγική εκπομπή “ΦλΕΡΤ” στην ΕΡΤ1. Ένα πρόγραμμα ζωντανό και κεφάτο, μέσω του οποίου χαρήκαμε θέματα τέχνης και πολιτισμού, υγείας, ευεξίας, οικογένειας, ισότητας, επιστήμης και κάθε είδους δημιουργικής δραστηριότητας. 

Και μπορεί το τηλεοπτικό κοινό να μη στήριξε έμπρακτα το project, όμως αρκετοί εκεί έξω ξεχωρίσαμε την ιδιαίτερη αυτή δουλειά. Όπως επίσης ξεχωρίσαμε και τη μοναδική Νάντια Κοντογεώργη που πολύ σωστά αποφάσισε να δοκιμαστεί σε κάτι νέο επαγγελματικά. Την ώρα που δημοσιογράφοι της ιδιωτικής τηλεόρασης έσφαζαν με το γάντι την Κοντογεώργη για τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης, αλλά και την απρόσμενη/ συνεχή στήριξη που λάμβανε από την ΕΡΤ, ήμασταν και όλοι εμείς που μέναμε στο ταλέντο και την ευγένεια αυτού του πλάσματος. 

ΝΑΝΤΙΑ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗ ΕΡΤ
Εικόνα: ΕΡΤ- Twitter

Λίγο πριν την “άφιξη” του 2022 μπορούμε να πούμε πως η Κοντογεώργη είναι αναμφίβολα ένα σπάνιο ον. Ευφυής, χαρισματική και συνάμα χαριτωμένη με μόρφωση και παιδεία που βγήκε προς τα έξω καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής. Ένα νέο πρόσωπο στα τηλεοπτικά εδάφη που κατ’ επιλογή δεν έφερε σε δύσκολη θέση κανένα καλεσμένο. Επιπλέον, μια παρουσιάστρια- για όσο τέλος πάντως υπήρξε παρουσιάστρια- που έμεινε ίδια από την αρχή ως το τέλος και που δε θέλησε στιγμή να αλλάξει για κανέναν ακόμα και όταν αυτό της ζητήθηκε επισταμένα. Η Κοντογεώργη και όλοι όσοι πέρασαν από τη δημοσιογραφική ομάδα του “ΦλΕΡΤ”- χάρισαν όχι μία, αλλά πάμπολλες καλές στιγμές, χωρίς εκπτώσεις, το 2021. 

#2 O σαρωτικός Σπύρος Γραμμένος με το Το “Μαμά, Μπαμπά είμαι κουκουλοφόρος” στη δημόσια τηλεόραση

Η δημοσιογράφος Σάσα Σταμάτη μαζί με άλλους δύο… “γεροδεμένους” άνδρες παρενέβησαν πρόσφατα σε παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου έπειτα από σατιρική αναφορά του ηθοποιού στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Το θέμα πήρε πολιτικές διαστάσεις με πλήθος κόσμου, γνωστών προσώπων, αλλά και πολιτικών να καταδικάζει την καταπάτηση της ελευθερίας της καλλιτεχνικής έκφρασης. 

Δυστυχώς, το συγκεκριμένο δεν αποτέλεσε το μοναδικό περιστατικό λογοκρισίας της τέχνης εντός της χρονιάς. 

Νωπές είναι ακόμα οι μνήμες από παρεμφερές περιστατικό που σημειώθηκε πριν από κάποιους μήνες με πρωταγωνιστές τον Σπύρο Γραμμένο και την τηλεοπτική ομάδα της εκπομπής “ΦλΕΡΤ”. 

Μπορεί στην περίπτωση αυτή η παρουσιάστρια και η ομάδα να μην διέκοψαν απευθείας τον μουσικό την ώρα που τραγουδούσε τους στίχους του “Μαμά, μπαμπά είμαι κουκουλοφόρος” και ίσα ίσα να σαπόρταραν τη στιγμή, οι τότε βουλευτές όμως, Δ. Μαρκόπουλος και Θ. Πλεύρης, φάνηκε να έχουν αντίθετη γνώμη. Γι’ αυτό και κατέθεσαν σχετική ερώτηση στη Βουλή μιλώντας για «εξύμνηση και εξωραϊσμό της δράσης των κουκουλοφόρων σε εκπομπή».

Εμείς πάλι κρατάμε στο μυαλό τα λόγια του Δημήτρη Σφίγγου εξ ονόματος των “Μουσικών Βορείου Ελλάδος”:

“Είμαστε στο πλευρό του Σπύρου Γραμμένου και όλων όσοι στήριξαν και στηρίζουν, την  ελεύθερη έκφρασή όλων στη δημόσια, δική μας τηλεόραση!”.

Kαι φυσικά σήμερα μιλάμε χωρίς δεύτερη σκέψη για μια μεγάλη τηλεοπτική στιγμή του 2021.

Δείτε την για μία ακόμη φορά (στο 13.20): 

#3 To “Μουσικό Κουτί” που έγραψε και γράφει ιστορία 
Εικόνα: ΕΡΤ/ Facebook

Το “Μουσικό Κουτί” της ΕΡΤ1 συνεχίζεται επίσης για δεύτερη σεζόν και είναι σαφέστατα ένα από τα προγράμματα που κατάφερε να διαγράψει και μέσα στο 2021 λαμπρή πορεία. Η μουσική εκπομπή- που ομορφαίνει τις Τετάρτες μας- πέτυχε το ακατόρθωτο, να γράψει ήδη από τώρα πολλές σελίδες στην ιστορία του πενταγράμμου. 

Λογικό, θα πούμε εμείς, μιας και ακολούθησε και ακολουθεί μια άχαστη συνταγή, της οποίας τα συστατικά δεν είναι άλλα από το μεράκι, τη σκληρή δουλειά μπροστά και πίσω από τις κάμερες, την ανάγκη των καλλιτεχνών/μουσικών για πάντρεμα των μουσικών ειδών χωρίς στεγανά (και με σεβασμό), τη συνεχή αναζήτηση για το άγνωστο και φυσικά τη βαθιά σύνδεση της ομάδας.  

Χάρη σε όλα αυτά και πιθανώς πολύ περισσότερα τούτες οι δύο ώρες μεσοβδόμαδα αποκτούν μιαν άλλη αίσθηση πάντα προς το καλύτερο. Κάθετι που ακούσαμε τη χρονιά που μας πέρασε σε αυτό το απέραντο μουσικό ταξίδι άγγιξε την ψυχή μας, μας ανατρίχιασε ή και μας έκανε να αναρωτιόμαστε πώς στο καλό κάθε διασκευή μπορεί να είναι τόσο πετυχημένη. Δύο ώρες που κυλούν σα νεράκι. 

Εικόνα: ΕΡΤ- Twitter

Ειδική μνεία εδώ στον αξεπέραστο και αισθαντικό Νίκο Πορτοκάλογλου, τη γοητευτική παύλα σαγηνευτική παύλα φίνα Ρένα Μόρφη, μα και την αξιομνημόνευτη μπάντα με τους Γ. Δίσκο, Λ. Κουντουρόγιαννη, Θ. Τσακιράκη, Β. Τσουράπη, Δ. Καζάνη και Στ. Φραγκού με τις απίστευτες μουσικές γνώσεις. Όλοι τους τόσο φυσικοί και τόσο κοντά μας, θαρρείς και ξεπηδούν από την οθόνη και παίζουν ανενόχλητα στο σαλόνι μας. 

Από τις κορυφαίες μουσικές εκπομπές όλων των εποχών στην ελληνική τηλεόραση.

#4 “Κυριακή στο χωριό ξανά”: Η συνήθεια επέστρεψε και έγινε λατρεία 

Η αγαπημένη συνήθεια της Κυριακής επέστρεψε το 2021 στους δέκτες και υπενθύμισε σε ορισμένους πως η ΕΡΤ3 είναι εδώ και έχει μέλλον υλοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο φρέσκιες ιδέες βασισμένες στην προκειμένη περίπτωση σε μια παραδοσιακή εκπομπή. 

Το “Κυριακή στο χωριό ξανά” έδειξε από τα πρώτα κιόλας επεισόδια να μας μεταφέρει στο ελληνικό χωριό που τόσο αγαπάμε και να μας ανοίγει την κλειδαρότρυπα για να γνωρίσουμε τους ντόπιους και τις ζωές αυτών στον πυρήνα τους. Ήταν η ευκαιρία να μάθουμε τις συνήθειες και τις παραδόσεις τους, όλα όσα έχουν πετύχει μέσα στο χρόνο κι όλα όσα ονειρεύονται. Τις ένδοξες στιγμές αλλά και τις ζόρικες, τα ήθη και τα έθιμα, τα τραγούδια και τα γλέντια, τη σχέση με το φυσικό περιβάλλον και τον τρόπο που αυτό επιδρά στην οικονομία του τόπου και τις ψυχές των κατοίκων. Ήταν ακόμη η απόδειξη πως το χωριό δεν είναι μόνο μια ρομαντική άποψη ζωής, αλλά ένα ζωντανό κύτταρο που προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες. 

https://www.facebook.com/ERT3Social/videos/917917498822589

Με νέο παρουσιαστή τον δικό μας Κωστή Ζαφειράκη, το εξαιρετικό αποτέλεσμα ήταν δεδομένο. Είναι γνωστό άλλωστε πως το άπλετο χιούμορ, η εμπειρία, η περιέργεια για τον κόσμο και η όρεξη για ασταμάτητη δουλειά δεν πρόδωσαν ποτέ κανέναν.

Εικόνα: Κostis Zafeirakis/ Facebook

https://www.youtube.com/watch?v=ka35hRgTdg4

#5 Το 2021 ήταν ένα από “Τα καλύτερά μας χρόνια”
Εικόνα: ERTflixOfficial/ Twitter

Ευτύχημα για την ελληνική τηλεόραση- κυρίως για το μέσα μας- ήταν η συνέχιση της σειράς της ΕΡΤ “Τα Καλύτερά μας Χρόνια” για δεύτερη σεζόν. Η σειρά δεν έχασε ούτε λίγη από την αίγλη των πρώτων επεισοδίων που μας ενθουσίασαν ακόμα και όταν η σκηνοθεσία άλλαξε χέρια. Το σενάριο των  Νίκου Απειρανθίτη, Κατερίνας Μπέη, Δώρας Μασκλαβάνου αποτυπώθηκε πιστά με την κινηματογραφική ματιά του σκηνοθέτη Νίκου Κρητικού. 

https://www.youtube.com/watch?v=vYqJVBls2FM

“Τα Καλύτερά μας Χρόνια” είναι θα λέγαμε μέχρι και σήμερα ένα σχεδόν μονόωρο ταξίδι νοσταλγίας, αθωότητας με γενναίες δόσεις καλαίσθητου χιούμορ. Ένα μέσο για να πάρουμε- όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά γίνεται- μια εσάνς των ανεπανάληπτων δεκαετιών του ’60 και ’70. Για τους μεγαλύτερους, δε, είναι ένα ευχάριστο μέσο αναπόλησης όσων παρόμοιων συμβάντων έζησαν κάποτε. 

Μια σειρά που φέρνει στο νου περιστατικά που σημάδεψαν την Ελλάδα και τον κόσμο και τα οποία άλλαξαν στον πυρήνα τους τον τρόπο που ζούσαμε, τη γλώσσα, τις σχέσεις μας. 

Αξιόλογες οι ερμηνείες των ηθοποιών με αυτήν του μικρού Άγγελου, που άλλοτε θέλει να γίνει υπνωτιστής και άλλοτε ενθουσιάζεται με την πρώτη ελληνική συμμετοχή στη Eurovision, να κατέχει μια θέση στην καρδιά μας. 

“Τα Καλύτερά μας Χρόνια” είναι η ΕΡΤ που θέλουμε να βλέπουμε. 

#6 Tις Κυριακές ήμασταν όλοι “Κομάντα και δράκοι”
Εικόνα: Μega/ Facebook

Aν μας έλεγαν πριν από λίγο καιρό πως τα μάτια μας θα έβλεπαν στην ελληνική TV μια μεταφυσική περιπέτεια μυστηρίου θα γελούσαμε. Και όμως το 2021 τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Τόσο διαφορετικά που μπορούμε πλέον να μιλάμε για μια στροφή πολλών μοιρών στη μικρή οθόνη. 

Με το “Κομάντα και Δράκοι” η τηλεόραση απέδειξε εφέτος ότι είναι πιο έτοιμη από ποτέ να ανοίξει τις φτερούγες της και να δεχτεί κάτι πέρα από την εύπεπτη για παράδειγμα οικογενειακή κωμωδία.

Εδώ και λίγους μήνες κάθε κυριακάτικο βράδυ ερχόμασταν- πράγμα σπάνιο για την εποχή- πιο κοντά στο μεταφυσικό και μάλιστα κοντέψαμε να πιστέψουμε σε αυτό. 

Το γεγονός οφείλεται στην εξαιρετική δουλειά που έχει κάνει ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης, ο Θωμάς Βαρδίας με τη φωτογραφία του, ο Γιώργος Γεωργίου με τα σκηνικά του, ο Μίνως Μάτσας με την πρωτότυπη μουσική του και φυσικά το καστ. Και πόσοι άλλοι που δέθηκαν εκ του αποτελέσματος σα μια γροθιά και προσπέρασαν κάθε ρίσκο που εύλογα θα μπορούσε να έχει μια τέτοια προσπάθεια. 

Eικόνα: Mega/ Facebook

Όπως και στην περίπτωση του “Τα Καλύτερά μας Χρόνια” έτσι και εδώ ήταν σημαντικό ότι διακρίναμε την κινηματογραφική διάσταση του πράγματος σε σχέση με ό,τι είχαμε δει μέχρι σήμερα, το στοιχείο της αθωότητας μέσα από τους μικρούς φίλους- πρωταγωνιστές και τέλος το στοιχείο της φαντασίας που εκλείπει γύρω μας. 

Μια τριπλέτα, επομένως, πολλά υποσχόμενη που συνέβαλε κατά πολύ ώστε το Mega να πάρει από το καλοκαίρι και μετά τη ρεβάνς. 

Ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί συνέδεσαν τη σειρά με παραγωγές του Netflix. Εμείς θα αρκεστούμε στο να πούμε πως έγινε μια καλή αρχή που ελπίζουμε να έχει συνέχεια στο εγγύς μέλλον. 

#7 Η εξομολόγηση της Ζέτας Δούκα άνοιξε το δρόμο στο θέατρο 
Στιγμιότυπο από Mega TV

H χρονιά που θα αποτελεί σύντομα παρελθόν στιγματίστηκε από τις συνταρακτικές αποκαλύψεις που έγιναν και οι οποίες σχημάτισαν το ισχυρό κίνημα metoogr. Από όσα ήρθαν στο φως τηλεοπτικά επιλέγουμε ενδεικτικά στις “γραμμές” μας να επαναφέρουμε τη συγκλονιστική εξομολόγηση της ηθοποιού Ζέτας Δούκα. Και αυτό διότι ήταν εκείνη που έμελλε να “ανοίξει τον δρόμο της προσωπικής και ονομαστικής ομολογίας” στο χώρο του θεάτρου.

Μετά την καταγγελία της Ολυμπιονίκη Σοφίας Μπεκατώρου, η γνωστή ηθοποιός περιέγραψε στην εκπομπή του Mega “Πάμε Δανάη” την αποτρόπαιη συμπεριφορά που δέχτηκε από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Γιώργο Κιμούλη σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας περίπου 14 χρόνια πριν. Ένα περιστατικό “ψυχολογικής και λεκτικής φύσεως” στο πλαίσιο της παράστασης “Πιο Κοντά”. 

Για μια ολόκληρη θεατρική σεζόν η Δούκα αποκάλυψε πως ανεχόταν τη συμπεριφορά του Κιμούλη, που περιλάμβανε μεταξύ άλλων βρισιές και μία… κλωτσιά. 

Στιγμιότυπο από Mega TV

Τα τρεμάμενα λόγια της στον αέρα ήταν η αφορμή να θυμηθούμε πως: Δεν ανεχόμαστε καμία απαξιωτική συμπεριφορά στον εργασιακό μας χώρο. Δε φοβόμαστε. Δε χρειάζεται να βάζουμε τίποτε πάνω από την αξιοπρέπεια και την ψυχική μας υγεία. Είναι τώρα η εποχή να τσακίσουμε ανάλογες συμπεριφορές και να προχωρήσουμε μπροστά. 

Κάπου εδώ λοιπόν οφείλουμε να σημειώσουμε στο τηλεοπτικό ημερολόγιο του 2021 την κίνηση που έδειξε θάρρος και σε ένα δεύτερο επίπεδο τον χειρισμό του Άρη Καβατζίκη και της Δανάης Μπάρκα. Οι τελευταίοι παρουσίασαν μια περισσότερο ανθρώπινη παρά δημοσιογραφική πλευρά την ώρα μιας κατάθεσης ψυχής. Δε διέκοψαν στιγμή τη συνεντευξιαζόμενη υποδεικνύοντας πως δε χρειάζεται πάντοτε να υπάρχει μια συγκεκριμένη ροή εν μέσω μιας συνέντευξης. 

#8 Ο 40χρονος Βασίλης στα “Μεσάνυχτα” μας πάγωσε 

H εξομολόγηση του 40χρονου σήμερα Βασίλη, του πρώτου ανθρώπου που κινήθηκε νομικά εναντίον του Δημήτρη Λιγνάδη, ήταν στ’ αλήθεια ανατριχιαστική, ενώ μέσα σε χρόνο ντε- τε έκανε το γύρο του διαδικτύου. 

Ο Βασίλης μίλησε ανοικτά για την αποπλάνηση και τον βιασμό του από τον γνωστό ηθοποιό- σκηνοθέτη που παραμένει στη φυλακή.

Από τον ίδιο μάθαμε για τη γνωριμία του με τον μεγάλο πρωταγωνιστή σε ηλικία μόλις 15 ετών, η οποία είχε εφιαλτικό τέλος. 

Όπως εξήγησε στην εκπομπή “Μεσάνυχτα”, η μήνυση κατατέθηκε στις 8 Φεβρουαρίου στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και εντός αυτής σημειώνεται η σεξουαλική παρενόχληση που ξεκίνησε σε ηλικία 15 ετών σε καμαρίνι του σκηνοθέτη. Μια παρενόχληση που διήρκησε τέσσερα ολόκληρα χρόνια, καταλήγοντας σε αποπλάνηση και βιασμό. 

«Καθόμασταν δίπλα- δίπλα στον καναπέ. Με προσέγγισε. Εγώ ήμουν ταραγμένος και ξαφνικά με φίλησε. Εκεί έτρεμα. Είχα σοκαριστεί, ήμουν 15 χρονών. Είχα πάει για να συζητήσω για το θέατρο και αιφνιδιάστηκα. Είχα παγώσει. Αλλά μέσα μου ένιωθα και έναν ενθουσιασμό», είχε πει. 

Η συγκλονιστική περιγραφή του παρακάτω:

#9 Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης που είπε τα πράγματα ως έχουν 

Μια συνέντευξη που δεν είχαμε σκοπό να δούμε, είδαμε όμως συγκυριακά και μάλιστα ολόκληρη αξίζει στα σίγουρα μια θέση στη σημερινή τηλεοπτική ανασκόπηση. 

Ο λόγος για την εξομολόγηση αυτή τη φορά του Λεωνίδα Καλφαγιάννη τον περασμένο μήνα στο Πρωινό του Ant1. Σημείωση ότι ο ηθοποιός κλήθηκε στην εκπομπή με αφορμή τη φημολογούμενη κόντρα του με τον παραγωγό Μαυρίκιο Μαυρικίου περί εμβολιασμού του πρώτου στο πλαίσιο παράστασης. Κι όμως όσα βγήκαν από το στόμα του Καλφαγιάννη έδωσαν μια άλλη τροπή στη συνέντευξη. 

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Όταν ο παρουσιαστής της εκπομπής, Γιώργος Λιάγκας, ρώτησε- γεμάτος απορία- τον ηθοποιό “που βρίσκεται τελευταία επαγγελματικά” έλαβε την απάντηση πως δεν βρίσκεται στο θέατρο αυτή τη στιγμή, καθώς και ότι αναγκάστηκε να αλλάξει ρότα για ένα διάστημα…

Ανάμεσα στις πληροφορίες που εκμαίευσε ο παρουσιαστής ήταν ότι ο ηθοποιός απασχολείται προς το παρόν για να βγάλει τα προς το ζην σε δύο άλλες δουλειές κάνοντας συζητήσεις ταυτόχρονα για τρίτη. 

Λίγο μετά η συμπαρουσιάστρια Φαίη Σκορδά ρώτησε στον αέρα εξίσου σοκαρισμένη:

“Συγγνώμη, δεν θα μπορούσες τώρα εσύ να είσαι σε μία παράσταση;” με τον ηθοποιό να αποκρίνεται “Δεν μπορώ να ζητήσω εγώ από τους ανθρώπους να με πάρουν σε μία παράσταση”.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης οι παρουσιαστές φαίνεται να έχουν πάθει σοκ, να έχουν κυριολεκτικά σαστίσει, με όσα αποκαλύπτει ο Καλφαγιάννης για το θέατρο και την υφιστάμενη οικονομική του κατάσταση. 

Γιατί άραγε; Ο καλεσμένος μοιράστηκε δημοσίως τη δική του αλήθεια δίνοντας επιτέλους μια άκρως ρεαλιστική εικόνα για όσα δεινά βιώνουν οι ηθοποιοί εδώ και καιρό. 

Σημαντική τηλεοπτική στιγμή. Χορτάσαμε εδώ που τα λέμε από λαμπερές εμφανίσεις βουτηγμένες στο ψέμα, την υποκρισία και την καλά μακιγιαρισμένη ευτυχία. 

Τα πράγματα στο θέατρο είναι μαύρα, όχι απλώς δύσκολα. Και ευτυχώς ο Λεωνίδας με την καθαρότητα, την εντιμότητα, την τιμιότητα, την ετοιμολογία του ήταν παρών εφέτος για να μας το θυμίσει. 

https://www.youtube.com/watch?v=Z3b_M_sDedM

#10 Αργύρη Πανταζάρα, πώς μας “πετσόκοψες” έτσι; 
Εικόνα: Αργύρης Πανταζάρας/ Facebook

Τη μία άσχετη/ εκνευριστική ερώτηση μετά την άλλη δέχτηκε από ρεπόρτερ τηλεοπτικής εκπομπής ο Αργύρης Πανταζάρας με τον ερωτώμενο να απαντά αναλόγως. 

“Πώς είσαι αυτήν την περίοδο με όσα συμβαίνουν με τον διαχωρισμό των ανθρώπων με την πανδημία;” ήταν η πρώτη ερώτηση που κλήθηκε να απαντήσει ο ηθοποιός. 

“Δεν με ενδιαφέρει καθόλου”, είπε στη δημοσιογράφο ο Πανταζάρας με μορφασμούς που σηκώνουν Όσκαρ. 

“Σήμερα, τώρα δε με ενδιαφέρει καθόλου”, δήλωσε για την ίδια ερώτηση ακόμη. 

Εικόνα: Αργύρης Πανταζάρας/ Facebook

Σε επόμενο ερώτημα μέσω του οποίου του ζητήθηκε γνώμη για τους ηθοποιούς που αποχωρούν από παραστάσεις προκειμένου να συμμετάσχουν σε ριάλιτι απήντησε στο ίδιο μήκος κύματος:

“Αυτή τη στιγμή δε με αφορά καθόλου”.

Κερασάκι η τελευταία απάντησή του σε ερώτηση περί ψυχοθεραπείας και εναλλακτικών μεθόδων:

“Όχι, δεν αφορά κανέναν αυτή τη στιγμή”.

O υπερταλαντούχος Αργύρης Πανταζάρας εξέφρασε κάπως έτσι τη φανερή ενόχλησή του. Είχε απόλυτο δίκιο.

Οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων πρέπει επιτέλους να αφορούν κατά βάση στη δουλειά των καλλιτεχνών και όχι σε ζητήματα που θα προκαλούσαν εν δυνάμει σχολιασμό, ασταμάτητη αναπαραγωγή και ίσως κουτσομπολιό.

Αντιλαμβανόμαστε όσο δεν πάει πως η δημοσιογράφος ενδεχομένως περίμενε αρκετή ώρα για μια δήλωση. Παρόλα αυτά ο ηθοποιός ήταν από μέρους του απολαυστικός. Χίλια μπράβο θα του πούμε. Και λίγα είναι. Και θα θεωρήσουμε πως οι απαντήσεις του είχαν αποδεκτές όχι μόνο την κυρία, αλλά όλους εμάς του σιναφιού.

#11 Όταν ο Toquel έκανε την πιο σωστή επισήμανση στον Σταύρο Θεοδωράκη 

Mουσικοί της τραπ που σπάνε τα ρεκόρ ακροάσεων μίλησαν στον Σταύρο Θεοδωράκη και παρουσιάστηκαν σε ένα από τα επεισόδια των “Πρωταγωνιστών” που προβάλλονται εκ νέου στον Alpha.

Aνάμεσά τους ο Toquel. Ο δημοφιλής ιδίως στις νεαρές ηλικίες τράπερ- που καθόλου δε θα κρίνουμε σήμερα για τη μουσική ή τη στάση ζωής του- είπε ένα σωστό πράγμα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης βάζοντας μάλιστα τα γυαλιά στον εκ διαμέτρου αντίθετο Σταύρο Θεοδωράκη.

Για όσους δεν παρακολούθησαν το επεισόδιο της 25ης Νοεμβρίου, να πούμε ότι ο συνεντευκτής ρώτησε τον Toquel αν πήρε ελληνική ταυτότητα- που καθόλου δεν μας ένοιαζε στο κάτω κάτω- καθώς και εάν ήρθε παρανόμως στη χώρα.

Ο ειλικρινής Toquel απήντησε: 

“Καλά παράνομα ήταν γιατί φτιάξαμε χαρτιά έτσι, ψεύτικα”. Λίγο μετά “πέταξε” στον Θεοδωράκη το εξής αποστομωτικό:

“Αλλά ήμασταν παράτυποι όχι παράνομοι”.

Δυστυχώς μετά από αυτό ο Θεοδωράκης συνέχισε στο ίδιο μοτίβο ερωτήσεων. 

Δε βαριέσαι, ο νεαρός τράπερ είχε ήδη πει ότι ήταν να πει. Και  μάλιστα μέσα σε μία μόλις φράση. Τουλάχιστον επική τηλεοπτική στιγμή του 2021. 

https://www.youtube.com/watch?v=0IW1XBQKWaQ

Με πληροφορίες από Έθνος, ert.gr, Mega, alpha.gr

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα