Οι Αμερικανοί «ψηφίζουν» Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι
Ποιες χώρες προτιμούν.
Eικόνες: Pixabay
Έπειτα από τρία χρόνια στο σπίτι, οι Αμερικανοί κατευθύνονται μαζικά προς την Ευρώπη και τον Ειρηνικό. Και μάλιστα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα όταν φτάνουν εκεί.
Οι τρεις μεγάλες διεθνείς αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ – η American (AAL), η Delta (DAL) και η United – έχουν δει όλες αύξηση στη διεθνή κίνηση τους τελευταίους μήνες και παρέχουν πρόσθετες υπηρεσίες προκειμένου να καλύψουν τη ζήτηση.
Τα ταξίδια από τις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν υπερδιπλασιαστεί σε προορισμούς σε όλο τον Ειρηνικό, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας. Η υπερατλαντική ζήτηση για πτήσεις είναι επίσης αυξημένη.
Οι κορυφαίοι προορισμοί
Στο μεταξύ, η πολύ μεγάλη ζήτηση αυξάνει τους διεθνείς ναύλους.
Τα αεροπορικά εισιτήρια για την Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι είναι κατά μέσο όρο σχεδόν 1.200 $ ανά εισιτήριο. Πρόκειται για τις υψηλότερες τιμές τα τελευταία έξι χρόνια, σύμφωνα με την Hopper, μια εφαρμογή ταξιδιωτικών κρατήσεων.
Οι πτήσεις προς την Ευρώπη κοστίζουν 12% περισσότερο σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι και 23% περισσότερο από το καλοκαίρι του 2019.
Πού επιλέγουν όμως να πάνε; Το Λονδίνο, το Παρίσι, η Ρώμη και το Δουβλίνο είναι οι κορυφαίοι ευρωπαϊκοί προορισμοί για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα πάντα με τη Hopper.
Η American είπε ότι τα έσοδα από επιβάτες σε υπερατλαντικά δρομολόγια αυξήθηκαν κατά 45% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και υπερτριπλασιάστηκαν στα δρομολόγια του Ειρηνικού.
Η United είπε ότι τα μίλια που διανύθηκαν από επιβάτες αυξήθηκαν κατά 23% στις υπερατλαντικές διαδρομές το δεύτερο τρίμηνο και κατά 172% στις διαδρομές του υπερ-Ειρηνικού.
Τα κέρδη ήταν ακόμη μεγαλύτερα για την Delta, όπου τα υπερατλαντικά μίλια αυξήθηκαν κατά 56% το πρώτο εξάμηνο του έτους και το μέσο ποσό που πλήρωσαν για καθένα από αυτά τα μίλια οι επιβάτες αυξήθηκε κατά 24%.
Τα ταξίδια στο εξωτερικό ευνοούν επίσης τις εταιρείες πιστωτικών καρτών.
Ξοδεύουν περισσότερα σε σχέση με πριν την πανδημία
Στη Mastercard, οι δαπάνες που συνδέονται με ταξίδια στο εξωτερικό ανέρχονται επί του παρόντος σε 154% των επιπέδων σε σχέση με την πανδημία.
Η Mastercard έκανε λόγο «έντονη καταναλωτική δαπάνη, ιδιαίτερα σε ταξίδια και εμπειρίες». Πάντως και οι πτήσεις εσωτερικού μέσω των τριών μεγάλων αερομεταφορέων εξακολουθούν να είναι γεμάτες.
Πηγή: cnn.com