Αυτή θα είναι η στρατηγική της ΟΛΘ ΑΕ για την ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Την στρατηγική της παρουσίασε σήμερα η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ.

Parallaxi
αυτή-θα-είναι-η-στρατηγική-της-ολθ-αε-γι-312561
Parallaxi

Τη στρατηγική και το σχέδιο τους για την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ώστε να καταστεί κύρια πύλη των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, παρουσίασαν σήμερα, Τρίτη 17 Απριλίου, η Διοικητική Ομάδα και οι εκπρόσωποι των επενδυτών-μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που παραχωρήθηκε από την εταιρεία στην Αποθήκη Γ’ του λιμένα Θεσσαλονίκης.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Σωτήρης Θεοφάνης, παρουσίασε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής της Διοίκησης για την ανάπτυξη του λιμανιού. «Τρεις μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν να συμπράξουν φιλοδοξώντας να καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μεγάλο κόμβο μεταφορών και logistics στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες και θα πετύχουμε τους στόχους μας συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής», ανέφερε ο κ. Θεοφάνης τονίζοντας πως ήδη, εντός τριών εβδομάδων από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας Διοίκησης, φάνηκαν τα πρώτα μικρά, αλλά σαφή, δείγματα γραφής, αναφορικά με τη βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας και του λιμανιού.

Η στρατηγική της ΟΛΘ ΑΕ, όπως τόνισε ο κ. Θεοφάνης, περιλαμβάνει τους ακόλουθους άξονες:

– Αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας του λιμανιού

– Προμήθεια υπερσύγχρονου εξοπλισμού χειρισμού φορτίων

– Αναδιοργάνωση της ΟΛΘ ΑΕ και ανάπτυξη πελατο-κεντρικής κουλτούρας

-Άμεση έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων με αιχμή του δόρατος την επέκταση του 6ου Προβλήτα και τη δημιουργία υποδομής για την εξυπηρέτηση πλοίων New Panamax και την προσέγγιση κύριων γραμμών

-Ανάπτυξη δραστηριοτήτων εκτός λιμανιού (beyond the port activities).

Την τρέχουσα περίοδο, σύμφωνα με την Διοίκηση, αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση σε όλα τα Τμήματα της ΟΛΘ ΑΕ, προκειμένου να γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες για τη βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας. «Το προσωπικό, στη συντριπτική του πλειοψηφία, ανταποκρίνεται με φιλότιμο και προθυμία στις νέες συνθήκες και στις νέες απαιτήσεις και αυτό συμβάλλει στην αισιοδοξία μας», σημείωσε ο Θεοφάνης.

Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link SAS, Boris Wenzel, ανέφερε πως βασική προτεραιότητα της νέας Διοίκησης είναι η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών του λιμένα, που έχουν πληγεί από την έλλειψη αξιοπιστίας και τους μεγάλους χρόνους αναμονής. «Η Terminal Link SAS, αξιοποιώντας την διεθνή εμπειρία της, μπορεί να εντοπίσει και να αντιμετωπίσει με τον πιο έγκαιρο και αποτελεσματικό τρόπο τις ελλείψεις που καταγράφηκαν και να αναβαθμίσει ταχύτατα τις προδιαγραφές λειτουργίας του Λιμένα Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Invest Equity Partners GmbH και μέλος του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ, Alexander-Wilhelm Von Mellenthin, τόνισε: «Το ενδιαφέρον μας για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εκδηλώθηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2014 και αναλύοντας στοιχεία, που συνδέονται με τη δυναμική και την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, πειστήκαμε ότι το λιμάνι θα μπορούσε να αξιοποιήσει τα στρατηγικά του πλεονεκτήματα κατακτώντας μία βιώσιμη και ανταγωνιστική θέση στην αγορά. Είμαστε ενθουσιασμένοι διότι σήμερα, μαζί με τους εταίρους της κοινοπραξίας, μπορούμε να αξιοποιήσουμε από κοινού τις δυνατότητες του λιμανιού και να το καταστήσουμε έναν δυναμικό παράγοντα στη λιμενική αγορά της Μεσογείου με ισχυρή σύνδεση με την ελληνική και βαλκανική ενδοχώρα». Η DIEP GmbH, σύμφωνα με τον κ. Mellentthin, είναι μια γερμανική εταιρεία διαχείρισης εναλλακτικών επενδύσεων, η οποία δραστηριοποιείται σε πολλές κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων και κλάδους της βιομηχανίας.

Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, Arthur Davidyan, τόνισε πως αν και η Belterra Investments κατέχει το μικρότερο ποσοστό (20%) στην κοινοπραξία, αυτή φιλοδοξεί να διαδραματίσει τον πλέον καθοριστικό ρόλο στην διάχυση της προστιθέμενης αξίας, που θα προκύψει από τη ανάπτυξη του Λιμένα, στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. «Στόχος μας είναι η ανάπτυξη του Λιμένα, ώστε να αναδειχθεί, αφενός, σε ηγέτη στο χώρο των επιχειρήσεων στη Βόρεια Ελλάδα και στον τομέα παροχής υπηρεσιών στις εμπορευματικές μεταφορές της Ανατολικής Μεσογείου και, αφετέρου, σε πύλη των Βαλκανίων.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ΟΛΘ ΑΕ, Rui Pinto, επισήμανε ότι το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί βασική κινητήρια δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, προσθέτοντας πως η Διοίκηση είναι αποφασισμένη να το εκσυγχρονίσει χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ δήλωσε αποφασισμένη, επίσης, να αναπτύξει συνέργειες με τους φορείς και τις τοπικές Αρχές, ώστε να αξιοποιηθεί με τον βέλτιστο τρόπο το λιμάνι δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για πολλαπλά οφέλη στην τοπική κοινωνία και οικονομία.

Τη συνέντευξη Τύπου συντόνισε ο Γενικός Διευθυντής της Δημοτικής Εταιρείας Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Φίλιος Στάγκος.

Να σημειωθεί ότι στις 23 Μαρτίου 2018 συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ μετά την καταβολή του τιμήματος των 231,926 εκατ. ευρώ και την ολοκλήρωση της μεταβίβασης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας στην South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Ltd.

Η SEGT Ltd απαρτίζεται από την «Deutsche Invest Equity Partners GmbH» (47%), την «Terminal Link SAS» (33%) και τη «Belterra Investments Ltd.» (20%).

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα