Αγγελούδης για διοίκηση Ζέρβα: Η επιδείνωση του κυκλοφοριακού έχει ονοματεπώνυμο

Τη Διευθύντρια Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου επισκέφθηκε σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος.

Parallaxi
αγγελούδης-για-διοίκηση-ζέρβα-η-επιδε-830056
Parallaxi

Τη Διευθύντρια Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου επισκέφθηκε σήμερα (Μ. Τρίτη 11/4) ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης. 

Συνοδευόμενος από τον π. Πρόεδρο του δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Αβραμόπουλο, τον συγκοινωνιολόγο, π. Αντιδήμαρχο Γιώργο Δημαρέλο και την π. Διευθύντρια βιώσιμης κινητικότητας του δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Ζουρνά, ο κ. Αγγελούδης είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για την κατάσταση που επικρατεί στο μείζον πρόβλημα του κυκλοφοριακού και την επιδείνωση του το τελευταίο χρονικό διάστημα. 

Παρουσία και του Υποστράτηγου ε.α., π. Διευθυντή Τροχαίας Γεώργιου Σουρβίνου, ο επικεφαλής του συνδυασμού «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη» συνεχάρη και ευχαρίστησε στο πρόσωπο της κυρίας Παπαγεωργοπούλου όλα τα στελέχη της Τροχαίας Θεσσαλονίκης για τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλουν για την αντιμετώπιση του προβλήματος και είχαν μια ευρεία συζήτηση για τα αίτια και τις δυνατότητες που υπάρχουν για τη βέλτιστη δυνατή διαχείρισή του.

Αμέσως μετά ο κ. Αγγελούδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η δημοτική αρχή επέλεξε να είναι μέρος του προβλήματος του κυκλοφοριακού αντί να διεκδικεί να γίνει μέρος της λύσης. Δεν αμφισβητεί κανείς πως το κυκλοφοριακό είναι ένα πολυπαραγοντικό πρόβλημα που συνδέεται με δεδομένες παθογένειες της πόλης. Η λειτουργία ενός μόνο δημόσιου μέσου μεταφοράς, το απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο, οι δρόμοι που αντέχουν συγκεκριμένο φόρτο. Αυτή, όμως, η πραγματικότητα δεν δίνει κανένα είδους συγχωροχάρτι στη δημοτική αρχή για όλα όσα ΔΕΝ έκανε ώστε να συμβάλει στην άμβλυνση του προβλήματος. Γιατί δεν αρκεί να διαπιστώνεις υποκριτικά το πρόβλημα, αλλά να προσπαθείς έμπρακτα να το λύσεις.

Καταθέτουμε στην κρίση των πολιτών συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που θα προωθήσουμε την επόμενη ημέρα προς όφελος τους. Τη λειτουργία, επιτέλους, ενιαίου συντονιστικού κέντρου σηματοδότησης. Την πιστή εφαρμογή του Κανονισμού φορτοεκφόρτωσης. Τη διεκδίκηση από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης για την εξασφάλιση επαρκούς στελεχιακού δυναμικού για τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης. Τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης. Την ενίσχυση της Δημοτικής Αστυνομίας. 

Δυνατότητες παρέμβασης υπάρχουν, την ίδια ώρα όμως πρέπει να υπάρχει και ισχυρή πολιτική βούληση».

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα