Aνοιχτή συνέλευση την Δευτέρα για το δράμα με τα λεωφορεία που συνεχίζει
Από την Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης.
Η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης απευθύνει κάλεσμα σε συλλόγους, σωματεία και φορείς της Θεσσαλονίκης για κινητοποίηση σχετικά με την συγκοινωνία στην πόλη.
Δείτε: Δεν ντρέπεται κανείς σε αυτή την πόλη;
Η ανακοίνωση για τη συνέλευση της Δευτέρας 23 Σεπτεμβρίου στο Εργατικό Κέντρο:
Οι κυβερνήσεις αλλάζουν, η «σαρδελοποίηση» συνεχίζεται!
Το καλοκαίρι πέρασε κι ο λαός της Θεσσαλονίκης ζει καθημερινά όλο και πιο άθλιες συνθήκες μετακίνησης με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ: με τα δρομολόγια να μειώνονται συνεχώς, τα ατυχήματα, τις λιποθυμίες και τις βλάβες να πολλαπλασιάζονται. Αν είναι δυνατόν τα οχήματα να ξεπερνούν οριακά τα 200 (!) σε μια περιοχή ενός εκατομμυρίου ανθρώπων όπου δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι, άνεργοι, φοιτητές, μαθητές και συνταξιούχοι πασχίζουμε καθημερινά να μετακινηθούμε! Θύματα αυτής της αθλιότητας είναι και οι εργαζόμενοι, όπως ο 47χρονος νεκρός οδηγός λεωφορείου και ο 38χρονος εργατοτεχνίτης που τραυματίστηκε την ώρα που επισκεύαζε άλλο ένα υπέργηρο όχημα!
Στο ίδιο έργο να μη μείνουμε θεατές!
Αυτή η εξαθλίωση ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
Μπροστά σε όλα αυτά η νέα κυβέρνηση της ΝΔ βιάζεται ολοκληρώσει το βρώμικο έργο της προηγούμενης διοίκησης και του ΣΥΡΙΖΑ. Οι προεκλογικές υποσχέσεις για αγορά 350 λεωφορείων (που είχαν καταντήσει το νέο ανέκδοτο της πόλης μετά την ολοκλήρωση του μετρό) μετατρέπονται τώρα σε εξαγγελίες της ΝΔ για νέο διαγωνισμό με ορίζοντα -καλά ακούσατε- το 2022! Την ίδια στιγμή τα έργα για το μετρό σταματάνε για πολλοστή φορά, με αφορμή τα αρχαία μπλέκοντας το λαό σε ψευτοδιλήμματα για το κόστος και την αδυναμία γρήγορης ολοκλήρωσης ενός έργου που ο λαός της πόλης έχει χρυσοπληρώσει εδώ και πάνω από 30 χρόνια! Έφτασαν με θράσος να λένε ότι το έργο δε θα ολοκληρωθεί πριν το 2023! Από την άλλη, η πολιτική της πλήρους εγκατάλειψης του ΟΑΣΘ εξυπηρετεί το πλέον ξεκάθαρο σχέδιο ιδιωτικοποίησης του οργανισμού. Άλλωστε, με συνοπτικές διαδικασίες ήδη ανακοινώθηκαν οι προθέσεις για να ξεπουληθεί το 1/3 του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, που προστίθεται στις άλλες 6 γραμμές που πρόλαβε να ιδιωτικοποιήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, δηλαδή 26 περιφερειακές γραμμές με αντίστοιχη σύμβαση στις αρχές Οκτώβρη. Κοντά είναι και ο Ιανουάριος του 2020 όπου θα μπει μπροστά ο Διεθνής Διαγωνισμός πώλησης του ΟΑΣΘ σύμφωνα με τη σχετική κατεύθυνση της ΕΕ στο 3ο μνημόνιο.
Καμία αύξηση στη συχνότητα των δρομολογίων και στην «ποιότητα» της μετακίνησης δε θα φέρουν αυτές οι εξελίξεις! Οι επιβάτες των νέων γραμμών ΚΤΕΛ το επιβεβαιώνουν κάθε μέρα! Αντίθετα, η ιδιωτικοποίηση εγκυμονεί αύξηση του εισιτηρίου και μάλιστα αναλογικά με την απόσταση αναγκάζοντας ακριβώς αυτούς που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη να βάλουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. Μας περνάνε για χρυσόψαρα αφού για την ποιότητα και την συχνότητα των μετακινήσεων έχουμε φρέσκιες αναμνήσεις από το προηγούμενο μοντέλο -καλά μαντέψατε ιδιωτικός ήτανε- του μαρτυρικού ΟΑΣΘ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ!
- Άμεση αύξηση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις γραμμές! Να έλθουν ΤΩΡΑ νέα λεωφορεία!
- Όχι στην ιδιωτικοποίηση και στο ξεπούλημα του οργανισμού στα ΚΤΕΛ!
- Να ολοκληρωθεί ΑΜΕΣΑ το Μετρό Θεσσαλονίκης!
- Ασφαλής μετακίνηση! Όχι άλλες βλάβες και πυρκαγιές λεωφορείων εν κινήσει! Δικαιούμαστε δωρεάν μετακίνηση για ανέργους, φοιτητές-μαθητές, συνταξιούχους και εργαζόμενους από και προς το χώρο δουλειάς.
Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-