O χάρτης των τροχαίων στην Θεσσαλονίκη
Τι έγινε τον Απρίλιο στους δρόμους της πόλης.
Η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης με κεντρικό στόχο την «Οδική Ασφάλεια» συγκροτεί συνεργεία τροχονομικών ελέγχων και πραγματοποιεί στοχευμένες αστυνομικές δράσεις, με σκοπό τη διευκόλυνση και προστασία πεζών και οδηγών, την τήρηση των Κανόνων Οδικής Ασφάλειας και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό, κατά το μήνα Απρίλιο του 2018, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017:
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ | 2017 | 2018 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
Θανατηφόρα | 9 | 3 | -6 | -66,70% |
Σοβαρά | 4 | 1 | -3 | -75,00% |
Ελαφρά | 161 | 127 | -34 | -21,10% |
ΣΥΝΟΛΟ | 174 | 131 | -43 | -24,70% |
ΠΑΘΟΝΤΕΣ | 2017 | 2018 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
Νεκροί | 9 | 3 | -6 | -66,70% |
Βαριά τραυματίες | 5 | 2 | -3 | -60,00% |
Ελαφρά τραυματίες | 213 | 159 | -54 | -25,40% |
ΣΥΝΟΛΟ | 227 | 164 | -63 | -27,80% |
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Υλικών ζημιών |
2017 | 2018 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
848 | 852 | 4 | 0,50% |
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ | 2017 | 2018 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ |
Υπερβολική ταχύτητα | 1262 | 1384 | 122 | 9,67% |
Αντικανονικό προσπέρασμα | 4 | 3 | -1 | -25,00% |
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα | 53 | 63 | 10 | 18,87% |
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη | 53 | 48 | -5 | -9,43% |
Παραβίαση προτεραιότητας | 3 | 0 | -3 | -100,00% |
Οδήγηση χωρίς κράνος | 108 | 117 | 9 | 8,33% |
Στέρηση άδειας οδήγησης | 172 | 130 | -42 | -24,42% |
Παράνομες διαφημιστικές πινακίδες | 76 | 3 | -73 | -96,05% |
Έλλειψη ή μη χρήση ζώνης | 105 | 94 | -11 | -10,48% |
Κίνηση σε αριστερή λωρίδα | 1 | 0 | -1 | -100,00% |
Χρήση κινητού τηλεφώνου | 67 | 62 | -5 | -7,46% |
ΣΥΝΟΛΟ | 1904 | 1904 | 0 | 0,00% |
2017 | 2018 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΠΟΣΟΣΤΟ | |
ΑΛΚΟΤΕΣΤ | 249 | 228 | -21 | -8,43% |
Ελεγχθέντες οδηγοί | 10441 | 11363 | 922 | 8,83% |
Με μέθη | 163 | 199 | 36 | 22,09% |
Ποσοστό οδηγών με μέθη επί των ελεγχθέντων | 1,56% | 1,75% |
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τετραπλάσια τα θανατηφόρα τροχαία τον φετινό Απρίλιο στην Κεντρική Μακεδονία
Σχετικά Αρθρα