Διαμαρτυρία για το σχολικό συγκρότημα της Κλεάνθους σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Τα αιτήματα τους.

Parallaxi
διαμαρτυρία-για-το-σχολικό-συγκρότημ-542645
Parallaxi

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν σήμερα στις 13:00 γονείς και μαθητές από το σχολικό συγκρότημα της Κλεάνθους στην Περιφέρεια Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας. Οι αντιδράσεις προέκυψαν μετά την απόφαση να κλείσουν τα τρία από τα πέντε σχολεία που στεγάζονται στο συγκρότημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Δ’ ΕΛΜΕ:

Το Δ.Σ. της Δ’ ΕΛΜΕ στο πλαίσιο των δράσεων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκαλούνται στην εκπαιδευτική κοινότητα από την απόφαση του Δήμου Θεσσαλονίκης να προχωρήσει στην ενεργειακή αναβάθμιση του σχολικού συγκροτήματος Κλέανθους 30, χωρίς να λάβει υπόψην του τις ανάγκες και τις αλλά και τις απόψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για την υλοποίηση του τόσο σημαντικού αυτού έργου, διοργάνωσε συναντήσεις με τους συλλόγους διδασκόντων και τους γονείς, συμμετείχε σε συγκεντρώσεις ενημέρωσης γονέων που διοργανώθηκαν από τους συλλόγους γονέων, γονείς και την Ένωση Γονέων Τούμπας, οργάνωσε και συμμετείχε σε παράσταση διαμαρτυρίας μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, με παράλληλη στάση εργασίας, και ζήτησε συνάντηση με τους αρμόδιους αντιδημάρχους Τεχνικών Υπηρεσιών και Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης

Στην συνάντηση αυτή στην οποία συμμετείχαν οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι, υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και συνεργάτες του, η Αν. Διευθύντρια της Δ.Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, εκπρόσωποι και νομικοί παραστάτες των συλλόγων γονέων και μαθητές του 2ου Γ/σίου Τούμπας, του 4ου Γ/σιου Τούμπας, του 20ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, του 2ου Πειραματικού ΓΕΛ και του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου το Δ.Σ. προσήλθε με βασική θέση και αίτημα την τροποποίηση της μελέτης υλοποίησης – εφαρμογής ώστε το έργο να πραγματοποιηθεί με την παράλληλη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο χώρο τους κάτι που έχει συμβεί σε άλλα παρόμοια έργα σε σχολικές μονάδες σε όλη την χώρα όπως μεταξύ άλλων το ΕΠΑΛ Γρεβενών και το 5Ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών.

Ως απάντηση στο αίτημα αυτό εισπράξαμε την καθολική άρνηση του Δήμου όπως εκφράστηκε από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, δια των αρμόδιων αντιδημάρχων, παρόλο που οι ίδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες αργότερα παραδέχθηκαν, κατόπιν διευκρινιστικών ερωτημάτων των παρισταμένων, ότι δεν έχουν γνώση του σχεδιασμού υλοποίησης του έργου!!!!! και ότι η μελέτη δεν μπορεί να τροποποιηθεί διότι είναι προϊόν εργασίας εξωτερικού μελετητή!!!!! Αυτό από μόνο του λέει πολλά για τον τρόπο παραγωγής έργων και αποδεικνύει ότι το συγκεκριμένο έργο σχεδιάστηκε εξαρχής και λανθασμένα χωρίς να ληφθεί μέριμνα για τις ανάγκες τις εκπαιδευτικής κοινότητας. Αξίζει στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι την ίδια μέρα με την συνάντηση κατατέθηκε για πρώτη φορά, όπως αναφέρθηκε από τους αρμόδιους αντιδημάρχους, γραπτώς στον Δήμο Θεσσαλονίκης η πρόταση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κατόπιν σχετικής εισηγήσεως της Αν. Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης για την τύχη των σχολικών μονάδων, του μαθητικού και εκπαιδευτικού δυναμικού του συγκροτήματος κατά την διάρκεια των εργασιών.

Μια καταφανώς πρόχειρη λύση, που προφανώς προέκυψε ως αποτέλεσμα των δράσεων και των αντιδράσεων του σωματείου, των συλλόγων διδασκόντων, των συλλόγων γονέων και των μαθητών, για να αντικαταστήσει την απαράδεκτη αρχική πρόταση της Διεύθυνσης Παιδείας και αθλητισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, περί διασποράς των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Μια λύση που η Αν. Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης στην εισήγηση της χαρακτηρίζει ως αδόκιμη. Μια λύση αντιδραστική που συρρικνώνει σχολεία, συμπτύσσει τμήματα, ανατρέπει οικογενειακούς προγραμματισμούς γονέων και μαθητών και το κυριότερο πλήττει τα εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά δικαιώματα των αλλά και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών όχι μόνα στα σχολεία του συγκροτήματος Κλεάνθους 30 αλλά και σε όλες τις σχολικές μονάδες του 4ου Διαμερίσματος.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα