Ο Δήμος Παύλου Μελά πλέον είναι 24 ώρες το 24ωρο στα «χέρια» των πολιτών του

Αποστολή αιτημάτων 24 ώρες το 24ωρο από την εφαρμογή κινητών του Δήμου Παύλου Μελά.

Parallaxi
ο-δήμος-παύλου-μελά-πλέον-είναι-24-ώρες-τ-407100
Parallaxi

Σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί τις τελευταίες εβδομάδες η ηλεκτρονική διαχείριση αιτημάτων στο Δήμο Παύλου Μελά, μέσω της εφαρμογής κινητών τηλεφώνων που στην πρώτη του φάση μέσα στο 2018 έδινε τη δυνατότητα επίκαιρης ενημέρωσης στους πολίτες για τα σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος, χρήσιμες πληροφορίες για την πόλη, εκδηλώσεις και ανακοινώσεις της επίσημης διαδικτυακής πύλης του Δήμου Παύλου Μελά.

Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης και το Τμήμα Διαφάνειας και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Σχεδιασμού & Αστικής Ανάπτυξης, ενημερώνουν τους πολίτες ότι μπορούν πλέον με τον δωρεάν Οδηγό Πόλης, 24 ώρες το 24ωρο και τις 7 ημέρες της εβδομάδας, να υποβάλλουν τα αιτήματά τους και τα προβλήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν μέσω του κινητού τους, σε πραγματικό χρόνο,  στο γραφείο αιτημάτων πολιτών, ώστε να διεκπεραιωθούν από την αρμόδια Υπηρεσία / Τμήμα του Δήμου.

Το αίτημα κατηγοριοποιείται σε περισσότερες από 15 υποενότητες των ενοτήτων καθαριότητας – πρασίνου – τεχνικών θεμάτων, περιλαμβάνει φωτογραφία της βλάβης ή του προβλήματος, περιγραφή, τοποθεσία και την υπηρεσία διεκπεραίωσης για την παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος.

Οι εφαρμογές για κινητές συσκευές αποτελούν μια νέα μορφή διακυβέρνησης των κοινών με την οποία ενισχύεται ο διάλογος με τους πολίτες, προάγεται η οριζόντια επικοινωνία, ενεργοποιούνται οι κάτοικοι και έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε μεγάλα αστικά κέντρα, σε “Έξυπνες πόλεις”, κυρίως της Θεσσαλίας και της Κρήτης.

Επιπλέον, έχει ληφθεί ειδική μέριμνα απλοποίησης του Οδηγού, ώστε να μην αποθαρρύνονται οι μη έμπειροι χρήστες.

«Προσκαλούμε όλους τους πολίτες που δεν το έχουν πράξει, να κατεβάσουν την εφαρμογή από το κινητό τους και αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία και τις δυνατότητές της, να συμβάλλουν ώστε οι γειτονιές της Σταυρούπολης, της Πολίχνης, της Ευκαρπίας να γίνουν πιο ανθρώπινες» ανέφερε ο Δήμαρχος Δημήτρης Δεμουρτζίδης.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

  1. Ανοίξτε το Play Store και γράψτε «Παύλος Μελάς» ή «Οδηγός Πόλης Δήμου Παύλου Μελά».
  2. Επιλέξτε την εφαρμογή που σας προτείνει και επιλέξτε να την εγκαταστήσει.
  3. Αποδεχτείτε τις προτάσεις της συσκευής για να χρησιμοποιεί το «Location» και να κατεβάσει το Off Line περιεχόμενο.

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ 6 ΒΗΜΑΤΑ

Βήμα 1: Επιλέγετε να ανεβάσετε φωτογραφία από το αίτημά σας. Η φωτογραφία αυτή μπορεί να είναι είτε από προηγούμενη χρονικά λήψη, είτε να τη βγάλετε τη στιγμή της αποστολής του αιτήματος. Σε περίπτωση που είναι στο αρχείο του κινητού σας, τότε κρατάει στη μνήμη την τοποθεσία λήψης.

Βήμα 2: Διαλέγετε ανάμεσα σε κατηγορίες αιτημάτων, την κατηγορία που αφορά στο δικό σας αίτημα (θέματα κάδων – απορριμμάτων, σάρωση, ζητήματα ανακύκλωσης, ογκώδη αντικείμενα, συλλογή μπαζών, συλλογή κλαδιών, δέντρα, κοπή χόρτων, συντήρηση πρασίνου, άρδευση, αδέσποτα, απεντόμωση – μυοκτονία, οικοδομικά, οδοποιία – πεζοδρόμια, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, σιδηρουργικά, ξυλουργικά – κουφώματα, παιδικές χαρές, σήμανση, φρεάτια κ.α.)

Βήμα 3: Στην ενότητα «σχόλια» γράφετε οτιδήποτε θεωρείτε ότι είναι χρήσιμο για το αίτημά σας. Σημαντική σημείωση: Αν την ώρα που καταχωρείτε το αίτημα, βρίσκεστε σε άλλο σημείο από τον τόπο που σχετίζεται με το αίτημα, καλό είναι να αναγράψετε στα σχόλια τη διεύθυνση και την περιοχή με την οποία σχετίζεται.

Βήμα 4: Αν βρίσκεστε στο γεωγραφικό σημείο που αναφέρεται το αίτημα, τότε κλικάρετε την επιλογή «τοποθεσία». Αν έχετε φύγει και είστε σε άλλο σημείο και επιλέγετε να ανεβάσετε φωτογραφία από το αρχείο του κινητού σας, πάλι κλικάρετε την επιλογή «τοποθεσία» γιατί το κινητό σας κρατάει στη μνήμη την τοποθεσία λήψης της φωτογραφίας. Ωστόσο, σε αυτή την τελευταία περίπτωση, καλό είναι να αναγράφετε και στην πάνω ενότητα «σχόλια» τη διεύθυνση και την περιοχή με την οποία σχετίζεται το αίτημα-φωτογραφία.

Βήμα 5: Επιλέγετε το προσωπικό email σας στην «ειδοποίηση διεκπεραίωσης», ούτως ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σχετικά με την πορεία του αιτήματός σας, μέχρι την οριστική του διεκπεραίωση.

Βήμα 6: Επιλέγετε «αποστολή» και το αίτημά σας καταχωρείται άμεσα στη γραμμή αιτημάτων, όπου το παραλαμβάνει το γραφείο αιτημάτων και στη συνέχεια το προωθεί στην αρμόδια υπηρεσία.

ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΔΗΜΟΤΗ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ

Με τον Οδηγό Πόλης Δήμου Παύλου Μελά, την ολοκληρωμένη ψηφιακή εφαρμογή κινητών τηλεφώνων, ο δημότης ή ο επισκέπτης έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν για σημαντικά σημεία της περιοχής, στα οποία εάν το επιθυμούν, θα μπορούν να κατευθυνθούν μέσω του πλοηγού του κινητού τους τηλεφώνου.

Η Ψηφιακή αυτή Πλατφόρμα προσφέρει στους χρήστες όλα εκείνα τα πληροφοριακά στοιχεία που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις δημοτικές υπηρεσίες και τόπους διεξαγωγής εκδηλώσεων, καθώς και την περιήγησή τους στην περιοχή, στο καλύτερο δυνατό επίπεδο, με εύκολο και πρακτικό τρόπο. Πληροφορίες για μια σειρά σημαντικούς προορισμούς, Κοινωνικές Δομές και Δομές Υγείας, Υπηρεσίες, ΚΕΠ, Σχολικές Μονάδες, Υποδομές Πολιτισμού – Αθλητισμού, Παιδικές Χαρές, Πάρκα, Χώρους Πρασίνου, Νοσοκομεία, Φαρμακεία, Λαϊκές Αγορές, Τράπεζες, Ιερούς Ναούς κ.α.

Η πλατφόρμα θα δίνει την δυνατότητα στον πολίτη να πληροφορηθεί για διάφορα θέματα που ο Δήμος κρίνει απαραίτητο να τον πληροφορήσει. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της μαζικής αποστολής ειδοποιήσεων στους χρήστες της εφαρμογής.

Η εφαρμογή έχει μια δυναμική. Υπό αυτή τη διάσταση θα αναπτύσσεται και θα μεγαλώνει συνεχώς με νέα σημεία και ενότητες πλοήγησης.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΠΟΛΙΧΝΗΣ, ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

Υπενθυμίζουμε τους πολίτες ότι τα τρία ξεχωριστά γραφεία του μηχανισμού διαχείρισης αιτημάτων δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες  να υποβάλουν τα αιτήματά τους σε συγκεκριμένο υπάλληλο σε κάθε δημοτική ενότητα και στη συνέχεια μέσω ενός ειδικού μηχανισμού υλοποίησης, να παραλαμβάνουν την απάντηση, χωρίς να χρειαστεί να απευθυνθούν σε άλλη υπηρεσία.

Σκοπός δεν είναι άλλος από τη διευκόλυνση πρόσβασης των πολιτών στις κατάλληλες δημοτικές υπηρεσίες, η υποβολή των αιτημάτων τους και η ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.

Συνεχίστε να επικοινωνείτε

Για τη Σταυρούπολη 2313 302830

Για την Πολίχνη 2313 302329

Για την Ευκαρπία 2313 502106

Μόνο για το 2017 συγκεντρώθηκαν 8.500 χιλιάδες αιτήματα, και κατά το 2018, ξεπέρασαν τα 10.000 και αφορούν κυρίως ζητήματα καθαριότητας και πρασίνου, φθορές στο οδόστρωμα, βλάβες στον ηλεκτροφωτισμό, επισκευές σε δημοτικά κτίρια (αθλητικούς χώρους, παιδικές χαρές), κ.α.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα