ΕΔΑ ΘΕΣΣ: Ολοκλήρωση εργασιών αποκατάστασης του αγωγού αερίου που έσπασε στη Νεάπολη
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία
Ανακοίνωση σχετικά με την διαρροή φυσικού αερίου από αγωγό στην περιοχή της Νεάπολης Θεσσαλονίκης, εξέδωσε η ΕΔΑ ΘΕΣΣ.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι πραγματοποιήθηκαν άμεσες ενέργειες από τους ανθρώπους της Εταιρείας, ενώ περιγράφεται η δράση που έλαβαν οι τελευταίοι, προκειμένου να αποκαταστήσουν τη βλάβη.
Ξεκαθαρίζεται επιπλέον ότι από τη βλάβη η οποία αποκαταστάθηκε εντός 2,5 ωρών, επηρεάστηκαν συνολικά 273 καταναλωτές.
Η ετοιμότητα της Εταιρείας και η αντίδραση της Δομής Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ τέθηκαν σε δοκιμασία κατά τη ρήξη αγωγού χαμηλής πίεσης του δικτύου διανομής φυσικού αερίου που προκλήθηκε την Δευτέρα 26 Ιουνίου σε συνέχεια εργασιών τρίτου φορέα στην Νεάπολη Θεσσαλονίκης.
Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ, από την πρώτη στιγμή επέδειξε άμεσα αντανακλαστικά, ενεργοποιώντας τάχιστα και αποτελεσματικά όλους τους μηχανισμούς της καθώς το προσωπικό επιφυλακής επενέβη άμεσα στο σημείο και περιόρισε τη διαρροή απομονώνοντας το τμήμα του δικτύου που επηρεάστηκε από τη βλάβη μέσω χειρισμού των βανών ασφαλείας.
Στο ίδιο πλαίσιο άμεσες ήταν οι ενέργειες για την επαν-ενεργοποίηση των παροχών που διακόπηκαν από το συμβάν καθώς εντός 2μιση ωρών ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση του διηρηγμένου αγωγού και τροφοδοτήθηκε εκ νέου το σύνολο των 273 τελικών καταναλωτών που επηρεάστηκαν.
Το τεχνικό προσωπικό της ΕΔΑ ΘΕΣΣ πραγματοποιεί ελέγχους για την ορθή λειτουργία των παροχών και περιπολίες για την ομαλή και αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου διανομής.
Επιπλέον, η Εταιρεία διατηρεί συνεχή κανάλια επικοινωνίας και παρέχει πληροφορίες, λεπτομερή σχέδια και χάρτες που απεικονίζουν το δίκτυο διανομής για την πρόληψη ατυχημάτων κατά την εκτέλεση εργασιών εκσκαφής πλησίον του δικτύου φυσικού αερίου.
Στο ίδιο πλαίσιο, η ΕΔΑ ΘΕΣΣ σχεδιάζει και υλοποιεί σε ετήσια βάση Ασκήσεις Ετοιμότητας, με σκοπό τον έλεγχο της ανταπόκρισης του μηχανισμού των εμπλεκόμενων εταιρικών δομών και της απαιτούμενης συνεργασίας με τις Αρχές και τους συναρμόδιους φορείς, σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης.
Για οποιαδήποτε δυσλειτουργία σχετικά με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ στο τηλέφωνο 10302, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση.