Έρευνα για το Μετρό Θεσσαλονίκης: Μεγαλύτερο το πρόβλημα στα ανατολικά απ’ ό,τι στα δυτικά

Τι δείχνουν τα στατιστικά για το κυκλοφοριακό στην πόλη

Parallaxi
έρευνα-για-το-μετρό-θεσσαλονίκης-μεγα-1249151
Parallaxi

Για μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει κυρίως η ανατολική Θεσσαλονίκη σε σχέση με τη δυτική στην κυκλοφορία, σε συνάρτηση με τη λειτουργία του μετρό, έκανε λόγο η διευθύντρια του ΕΚΕΤΑ, Γεωργία Αϋφαντοπούλου, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Εμβαθύνοντας λίγο περισσότερο στα ευρήματα της έρευνας, που δημοσίευσε προ ημερών η Parallaxi, έκανε λόγο για αισιόδοξα μηνύματα, στάθηκε όμως σε ένα μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει στα ανατολικά και σχετίζεται με το πάρκινγκ, καθώς δεν υπάρχουν χώροι στον τερματικό σταθμό της Νέας Ελβετίας για στάθμευση των αυτοκινήτων. Γι΄αυτό και αναφέρθηκε στην ανάγκη δημιουργίας θέσεων πάρκινγκ στα ανατολικά, αφού από τη μέρα λειτουργίας του μετρό περνούν από την ανατολική είσοδο της πόλης, 3.500 περισσότερα αυτοκίνητα.

Η κ. Αϋφαντοπούλου σημείωσε:

«Τα πρώτα μηνύματα είναι αισιόδοξα. Έχουμε σημαντική μείωση στον αριθμό των αυτοκινήτων που μπαίνουν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην πυρίκαυστο ζώνη. Καθημερινά στο κέντρο μπαίνουν 120.000 αυτοκίνητα και τις τελευταίες μέρες έχουμε μια μείωση 12.000.

Υπάρχει σημαντική μείωση από τα δυτικά, μπαίνουν λιγότερα αυτοκίνητα στο κέντρο από τα δυτικά. Σε ώρες αιχμής μιλάμε για μείωση περίπου 4 λεπτών.

Βλέπουμε όμως και τα προβλήματα και ιδιαίτερα ανατολικά. 3.500 περισσότερα αυτοκίνητα μπήκαν την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του μετρό από ανατολικά, στη Βούλγαρη, ψάχνοντας να βρουν πού να παρκάρουν.

Από δυτικά είναι περισσότερα τα αυτοκίνητα  που μειώθηκαν, γιατί η απόσταση των δυτικών δήμων από τη στάση του μετρό στο Σιδηροδρομικό σταθμό είναι μικρή σε σχέση με τους ανατολικούς δήμους, γιατί πρέπει να φτάσουν και να παρκάρουν στη Νέα Ελβετία. 

Στα δυτικά υπάρχουν περισσότεροι χώροι για στάθμευση, ενώ ανατολικά υπάρχει πρόβλημα, που  πρέπει γρήγορα να λυθεί,  να κάνουμε κίνηση για να δώσουμε χώρους στάθμευσης». 

Για την επέκταση στην Καλαμαριά (αναμένεται να εγκαινιαστεί στο τέλος του 2025) και κατά πόσο θα βοηθήσει:

«Αυτό θα βοηθήσει πάρα πολύ, γιατί είναι μεγάλη η ζήτηση που έρχεται από ανατολικά, θα έχουμε 40 με 50 χιλιάδες λιγότερα αυτοκίνητα. Τότε το μετρό θα δίνει μια σοβαρή εναλλακτική για όσους μένουν στα ανατολικά». 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα