ΕΥΑΘ: Στο «γκισέ» μόνο για επείγοντα αιτήματα – Παράταση στην πληρωμή λογαριασμών
Ενισχυμένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και καταναλωτές.
Διεκπεραίωση μόνο επειγόντων αιτημάτων συνιστά η ΕΥΑΘ στους καταναλωτές της, προκειμένου να αποφευχθεί κατά το δυνατόν η φυσική παρουσία στα γραφεία της εταιρείας στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού. Επίσης, για λογαριασμούς με ημερομηνία λήξης μέχρι 30 Μαρτίου παρατείνεται κατά ένα μήνα η δυνατότητα αποπληρωμής τους.
Η ΕΥΑΘ, για την προστασία των καταναλωτών και των εργαζομένων της, συνιστά την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών μέσω της ιστοσελίδας της www.eyath.gr χωρίς επιβάρυνση ή την πληρωμή μέσω e-banking. Σε κάθε περίπτωση η είσοδος των καταναλωτών στα γραφεία της εταιρείας είναι απολύτως ελεγχόμενη, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, ενώ γίνονται και τακτές απολυμάνσεις των χώρων.
Ειδικά μέτρα λαμβάνονται εξάλλου για την προστασία των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκε κάθε μέσο που παρέχει η νομοθεσία (άδειες ειδικού σκοπού, ΑΜΕΑ, ευέλικτα ωράρια εργασίας κ.λπ.) και η τεχνολογία (τηλεεργασία) για την αντιμετώπιση της διάδοσης του ιού.
Η ΕΥΑΘ, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, προσαρμόζει καθημερινά το επιχειρησιακό της σχέδιο στα νεότερα δεδομένα, διασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση την απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεών της προς όφελος της δημόσιας υγείας.
Περισσότερες πληροφορίες για την ΕΥΑΘ είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της εταιρίας:
www.eyath.gr