Κ. Ζέρβας: Ανίκανη η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης να στηρίξει ακόμα και τον… εαυτό της!
Η τοποθέτηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα για την ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας.
Με 24 ψήφους υπέρ και 13 κατά δεν πέρασε τελικά χθες βράδυ μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση η κανονιστική διάταξη του δήμου Θεσσαλονίκης για τις ρυθμίσεις στους γύρω δρόμους σε σχέση με την ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας που πρόκειται να ξεκινήσει εκεί. Συγκεκριμένα στις περιπτώσεις των κανονιστικών απαιτούνται 25 ψήφοι και θετικά ψήφισαν τελικά μόλις 24. Άγνωστο παραμένει το πως προχωρά το έργο από δω και μπρος.
Η τοποθέτηση του Κωνσταντίνου Ζέρβα για την ανάπλαση:
Τα ίδια συμπτώματα αδιαφορίας και εγκατάλειψης που παρουσιάζει η πόλη, παρουσιάζει και η Διοίκηση του Δήμου! Προβλήματα… καθημερινής επάρκειας, αφού για δεύτερη φορά δεν κατάφερε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο να πείσει για την ανάπλαση της Πλατείας Ελευθερίας, ένα έργο με ελλιπή σχεδιασμό που θα ταλαιπωρήσει κι άλλο τους πολίτες. Την πρώτη φορά το θέμα… αποσύρθηκε και χθες καταψηφίστηκε, καταδεικνύοντας την έλλειψη καλής συνεννόησης που είναι εμφανής και σε κάθε γωνιά της πόλης.
Μια μεγάλη ήττα για την “τυπική πλειοψηφία” της Διοίκησης, αλλά ευτυχώς ένα μεγάλο κέρδος για τους πολίτες. Αν προχωρήσει η ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας πριν ολοκληρωθεί το μετρό -ενώ δεν συντρέχει κάτι επείγον-, το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα δημιουργούσε ασφυκτικές συνθήκες στο πιο καίριο σημείο της πόλης. Η καθημερινή επιβάρυνση με έως και 1500 αυτοκίνητα που θα ψάχνουν για παρκάρισμα. Όταν ήδη το 30% της κυκλοφορίας στο κέντρο είναι για αναζήτηση θέσης στάθμευσης! Ο καινούργιος εφιάλτης των κατοίκων.
Και η απάντηση της Διοίκησης: «μα έχουμε το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης». Ναι αυτό που δεν ξέρεις πότε και πού θα βρεις να παρκάρεις, και όταν (με λίγη τύχη!) την βρεις θα πρέπει σε 4 ώρες να φύγεις και να αρχίσεις το ψάξιμο και πάλι. Εξαιρετική ελάφρυνση στο 2ο μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης το κυκλοφοριακό.
Μια ακόμη πρόταση – κακοτεχνία που δεν προβλέπει αντισταθμιστικά οφέλη όπως υπόγειο πάρκινγκ για την εξυπηρέτηση των οχημάτων, πρόσθετες αναγκαίες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και φυσικά κανένα οικονομικό ισοδύναμο των 1.2 εκ ευρώ που αποφέρει η σημερινή χρήση.
Και αν θέλει να προσθέσει λίγο πράσινο στην πόλη, και να προχωρήσει σε αναπλάσεις, και αφού έχει εξασφαλίσει άπλετα δάνεια και χορηγίες, γιατί δεν προτείνει κάτι για το εγκαταλειμμένο κόσμημα της πόλης: την πλ. Αριστοτέλους. Μια πλατεία που εδώ και χρόνια έχει επίστρωση από …άσφαλτο! Γιατί ,άραγε, η συντήρηση (και) του πράσινου της Νέας Παραλίας είναι σε κακά χάλια;
Παρακολουθούμε άλλη μια προσπάθεια του Γιάννη Μπουτάρη να εξοβελίσει το αυτοκίνητο από το κέντρο, όταν έκανε ό,τι μπορούσε για να μπλοκάρει το Μετρό στο κέντρο, όταν έχει ξεχάσει τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία. Όταν δε θέλει να φέρει σε δύσκολη θέση τη διοίκηση του ΟΑΣΘ για την αστική συγκοινωνία που παραπαίει!
Όταν η Διοίκηση θέλει και άλλα μνημεία γιατί δεν κάνει τίποτα για την πλατεία Διοικητηρίου; Ποια ήταν η τελική κατάληξη των «Μαγεμένων» και πόσο βοήθησε τελικά ο Δήμος να τοποθετηθούν στη θέση που τους άρμοζε; Τί κάνει για την ανάδειξη της Δημοτικής Πινακοθήκης, τις εξαιρετικές συλλογές του Δήμου; Λόγια λόγια αλλά εγκατάλειψη όλων όσων έχουμε ήδη στα χέρια μας. Πόσοι ακόμη εγκαταλελειμμένοι αρχαιολογικοί χώροι και θησαυροί όταν υπόσχεται καινούριους;
Πόσος καιρός και πόση κοινή λογική ακόμα θα χαθεί μέχρι να σταματήσει ο δήμος να χάνει χρήματά από διαχειριστικά λάθη; Πόσο ακόμα θα αφήνεται στην τύχη η πολιτιστική κληρονομιά της πόλης; Πόσο ακόμη θα κάνει τη ζωή των δημοτών δύσκολη, τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου αδιέξοδες;
*Δείτε την παρέμβαση του Κωνσταντίνου Ζέρβα στο Δημοτικό Συμβούλιο, εδώ: https://kzervas.gr/article.php?pid=10735