Προσοχή έργα!
Στις 26 Ιουνίου του 2013 πρώτη είδηση ήταν η υπογραφή της σύμβασης επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά που υπέγραψαν η Αττικό Μετρό ΑΕ και η ανάδοχος εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ. Με 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται […]
Στις 26 Ιουνίου του 2013 πρώτη είδηση ήταν η υπογραφή της σύμβασης επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά που υπέγραψαν η Αττικό Μετρό ΑΕ και η ανάδοχος εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ. Με 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται ότι θα παραδοθεί για λειτουργία εντός του 2018. Και να μην ξεχναμε ότι από τη «Μίκρα» θα ξεκινάει μελλοντικά η επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Σε ένα μέλλον που δεν ξέρουμε αν θα είμαστε εδώ να το δούμε.
Ένα χρόνο σχεδόν αργότερα η Καλαμαριά μπορεί να μην διαθέτει έργα σε εξέλιξη αλλά διαθετει μια σειρά πινακίδων που προειδοποιούν για τα έργα του μετρό …που προφανώς ξεκίνησαν σε ένα παράλληλο σύμπαν. Εκεί όπου όλα πάνε ρολόι, η κεντρική γραμμή του μετρό έχει παραδοθεί ήδη, η πόλη έχει ξαναβρεί τους ρυθμούς της και απέκτησε ένα δεύτερο ταχύτατο μέσο μαζικής μεταφοράς. Στην δικιά μας πραγματικότητα πάντως τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει. Και παρόλο που ο βασικός κορμός του μετρό έχει αρχίσει να κατασκευάζεται από το 2006 μέχρι στιγμής δεν έχει παραδοθεί κανένας σταθμός. Εν τω μεταξύ δόθηκε προκαταβολή 40 εκατ.ευρώ στον ανάδοχο και έχει αποφασιστεί να ξεκινήσει η κατασκευή της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά, εξαιτίας των προβλημάτων και των καθυστερήσεων στη βασική γραμμή, από τη Μίκρα αντί τον σταθμό Πατρικίου που προέβλεπε το αρχικό σχέδιο.
Στο μεταξύ στη διάρκεια του Έργου η επικεφαλής εταιρεία της Αναδόχου Κοινοπραξίας ΑΕΓΕΚ έχει αλλάξει ιδιοκτήτες δύο φορές καταλήγοντας τελικά σε δανείστριες τράπεζες καθώς είχε αδυναμία εκπλήρωσης των οικονομικών της υποχρεώσεων και πριν 3 βδομάδες κατέθεσε Ειδική Δήλωση Διακοπής των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία απορρίφθηκε από την Αττικό Μετρό ΑΕ ως μη νόμιμη και καταχρηστική. Την ίδια ώρα η Εταιρία προχωρά και σε απολύσεις εργαζομένων. Άγνωστο, λοιπόν, πότε αυτές οι ταμπέλες που βλέπεις διάσπαρτες στην Καλαμαριά θα αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.
Προς το παρόν, το δικό μας ρεπορτάζ λέει πως η απίστευτη αδράνεια που έχει επιδείξει η διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και οι διαρκείς εμπλοκές που δημιουργούνται αναγκάζουν μέλη του ΔΣ της να προβούν σε παραιτήσεις το επόμενο διάστημα καταγγέλοντας την ανικανότητα του προέδρου της να χειριστεί τα χρονίζοντα προβλήματα.
Μπείτε και κάντε like εδώ για να ενημερώνεστε για όλα τα γραμμένα αποκλειστικά για το parallaximag.gr άρθρα.