Μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς γίνονται αποζημιώσεις επιβατών όταν δεν λειτουργούν σωστά τα μηχανήματα

Τι προβλέπεται σε απόφαση του ΟΣΕΘ για διευκόλυνση των επιβατών που δεν έλαβαν ρέστα ή το εισιτήριο της επιλογής τους, ενώ πλήρωσαν

Κωστής Κοτσώνης
μετρό-θεσσαλονίκης-πώς-γίνονται-αποζ-1250762
Κωστής Κοτσώνης

Καθώς οι επιβάτες του μετρό βρίσκονται σε αναμονή για τις πληρωμές με κάρτα, η αναζήτηση μετρητών είναι ο μόνος τρόπος για να αγοράσουν το προϊόν κομίστρου που θέλουν στα εκδοτικά μηχανήματα των σταθμών.

Υπενθυμίζεται ότι τα εκδοτικά μηχανήματα δέχονται κέρματα και χαρτονομίσματα μόνο των 5 και των 10 ευρώ.  

Κατά καιρούς, υπήρξαν επιβάτες που, για τεχνικούς λόγους, δεν μπόρεσαν να λάβουν ρέστα από τα μηχανήματα ή που δεν παρέλαβαν το εισιτήριο της επιλογής τους, αν και είχαν δώσει το ακριβές αντίτιμο.

Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), στον οποίο καταλήγουν τα χρήματα από τα εκδοτικά μηχανήματα, δημιουργεί ένα αποθεματικό, προκειμένου να εκκαθαρίζει τις πληρωμές αυτών των επιβατών που δεν μπόρεσαν να εξυπηρετηθούν ενώ πλήρωσαν.

Συγκεκριμένα, με απόφαση στη Διαύγεια, προωθούνται «ενέργειες αντιμετώπισης δοσοληψιών προβληματικού κομίστρου του μετρό στους πολίτες». Σε αυτήν, προβλέπεται αποθεματικό 20.000 ευρώ για τους πρώτους δύο μήνες από την έναρξη του ηλεκτρονικού συστήματος πληρωμών στο μετρό. δηλαδή 10.000 ευρώ το μήνα.

Μία κίνηση πρόληψης, λοιπόν, με σκοπό να περιοριστεί η ταλαιπωρία όσων πολιτών στάθηκαν άτυχοι και το εκδοτικό μηχάνημα… τους «έφαγε» λεφτά.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης

Σε περίπτωση που κάποιο μηχάνημα κρατήσει χρήματα λόγω τεχνικού σφάλματος, ο επιβάτης λαμβάνει μία απόδειξη με το οφειλούμενο ποσό. Έπειτα, πρέπει να μεταβεί σε κάποιο γκισέ σταθμού, με την απόδειξη και την ταυτότητά του, ώστε να λάβει σε μετρητά την αποζημίωση.

Πρέπει να σημειωθεί ότι το ποιο γκισέ πρέπει να επισκεφθεί ο επιβάτης εξαρτάται από το ύψος του ποσού που έχει κρατήσει το μηχάνημα. Αυτό συμβαίνει επειδή η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται κυρίως από τα αυτόματα μηχανήματα, και έτσι ενδέχεται κάποιο γκισέ να μην διαθέτει επαρκές ποσό σε μετρητά για να αποζημιώσει τον επιβάτη.

Για αυτόν το λόγο, συνίσταται οι επιβάτες να επικοινωνούν πρώτα με τη THEMA (εταιρεία λειτουργίας του μετρό), τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της, ώστε να ενημερωθούν για το γκισέ στο οποίο πρέπει να πάνε.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα