Επικαιρότητα

ΟΑΣΘ: Επιμένουν στην αυριανή 24ωρη απεργία οι εργαζόμενοι

Αποφάσισαν να την πραγματοποιήσουν παρότι το δικαστήριο την έκρινε παράνομη – Θα καταθέσουν έφεση κατά της απόφασης

Parallaxi
οασθ-επιμένουν-στην-αυριανή-24ωρη-απεργ-929804
Parallaxi

Κατά την διάρκεια σύσκεψης, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν εικοσιτετράωρη απεργία αύριο παρά το γεγονός ότι το Δικαστήριο την έκρινε παράνομη.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συνδικάτου τους, Γιάννης Δήμκας, μίλησε για την απόφαση που ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, με βάση την οποία κρίθηκε παράνομη η προγραμματισμένη για αύριο 24ωρη απεργία.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: «Αύριο θα ασκήσουμε έφεση κατά της απόφασης και όλοι θυμόμαστε τι έγινε την προηγούμενη φορά». Υπενθύμισε, ότι όταν είχαν προκηρύξει οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ 24ωρη απεργία, στις 14/4, αυτή είχε κριθεί και πάλι παράνομη από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, αλλά ύστερα από έφεση που ασκήθηκε, το εφετείο Θεσσαλονίκης τελικά την έκρινε νόμιμη.

«Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα κατατεθεί μήνυση για παρακώλυση συγκοινωνίας, ενημερώνω από σήμερα ότι αύριο θα βρίσκομαι στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Η εικοσιτετράωρη απεργιακή μας κινητοποίηση θα γίνει», συμπλήρωσε ο κ. Δήμκας.

«Δεν γίνεται άλλο να μας εμπαίζουν», σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι οι βασικές διεκδικήσεις που τους οδήγησαν στην προκήρυξη της 24ωρης απεργίας, είναι η υπογραφή της νέας επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, το περιεχόμενο της οποίας έχει ήδη συμφωνηθεί από τον Δεκέμβριο του 2021 και η επαναφορά των δύο επιδομάτων θέσης ευθύνης και ανθυγιεινού.

Το σωματείο επίσης εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζει:

Το σχέδιο αποδόμησης της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη μας, στέφεται με επιτυχία. Σχεδόν 3 χρόνια πέρασαν και οι «επιτυχίες» του Υπουργείου μεταφορών, διαδέχονται η μία την άλλη… Καμμία ουσιαστική αναβάθμιση ως προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού καθώς επιτεύχθηκε η απαξίωση και παροπλισμός του υπάρχοντος στόλου λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. με αντίκρισμα αναπλήρωση μέρους αυτού με πανάκριβο leasing παλαιών και αποσυρθέντων λεωφορείων ευρωπαϊκών πόλεων.

Ακόμη και στην περίοδο του περιορισμού της μετακίνησης λόγω πανδημίας, απεδείχθη η ανεπάρκεια του ΟΑΣΘ να ανταποκριθεί έστω και στις στοιχειώδεις ανάγκες εξυπηρέτησης, καθώς το επιβατικό κοινό στοιβάζονταν σε λεωφορεία τα οποία δεν διέθεταν ούτε καν τον απαραίτητο εξαερισμό λόγω έλλειψης παραθύρων.

Σήμερα επικαλούνται επάρκεια λεωφορείων!!!

Χωρίς φυσικά ποτέ να αιτιολογήσουν το περίφημο διαφημιστικό σλόγκαν «ο ΟΑΣΘ τα έχει 500!!!» αλλά δεν έχουν οδηγούς!!! Γιατί άραγε; Γιατί επέτρεψαν την μετάταξη μεγάλου αριθμού εργαζομένων χωρίς να φροντίσουν την έγκαιρη αντικατάστασή τους μέσω προσλήψεων; Γιατί με την τακτική τους ανάγκασαν το σύνολο των εργαζομένων και ειδικά τους οδηγούς να «ψάχνουν» εναγωνίως την αποχώρησή τους από τον «καλό» ΟΑΣΘ;

Αιτία αποτελούν οι εκδικητικές τους ενέργειες εις βάρος του συνόλου των εργαζομένων.

Αποδόμησαν τα συνεργεία και κάθε διοικητική δομή του Οργανισμού. Επέβαλαν κλίμα τρομοκρατίας με εξοντωτικές ποινές. Προχωρούν σε συνεχείς ενέργειες για επιπλέον μείωση μισθών και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, περικόπτουν νομοθετημένα επιδόματα, μας εμπαίζουν και μας κοροϊδεύουν ως προς την υπογραφή νέας ΣΣΕ.

Υ.Γ. Σεβόμαστε απόλυτα την Ελληνική Δικαιοσύνη. Στο σημείο όμως που μας έχουν φτάσει, Υπουργεία και Ο.Α.Σ.Θ., στην συνείδηση του συνόλου των εργαζομένων μονόδρομος αποτελεί ο Αγώνας μέχρι την τελική δικαίωσή μας. Θα πρέπει να αντιληφθούν οι «Υπεύθυνοι» ότι η υπομονή των εργαζομένων εξαντλήθηκε και τους καθιστούμε ως μοναδικούς υπεύθυνους για την επερχόμενη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού καθώς και της αγοράς στην πόλη μας.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα