Θεσσαλονίκη

Πού πας να μπλέξεις τώρα;

Όλοι μαζί και ο καθένας μας ξεχωριστά θα μπορέσουμε μια μέρα να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη την πόλη που μας αξίζει. Μια Θεσσαλονίκη για Όλους!

Parallaxi
πού-πας-να-μπλέξεις-τώρα-1061833
Parallaxi

Λέξεις: Θοδωρής Παπανέστορος

Αυτή ήταν η πρώτη και κύρια αντίδραση των φίλων και γνωστών όταν τους ανακοίνωσα την απόφασή μου να κατέβω για Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης με τον Σπύρο Πέγκα.

Πού πάω να μπλέξω λοιπόν… Μα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Κατεβαίνω για να ξεμπλέξω. Η πόλη μας δεν πάει καλά, αυτό είναι εμφανές σε όποιον ζει και κινείται σε αυτήν. Ενώ ο κόσμος της προχωράει και εξελίσσεται, ο Δήμος Θεσσαλονίκης πάει προς τα πίσω. Γιατί; Γιατί όλα φαίνονται να κινούνται αργά και να μη γίνεται τίποτα για την καθαριότητα, την ασφάλεια, το πράσινο, τον πολιτισμό, το κυκλοφοριακό…

Στην πόλη μας ισχύει το γνωστό «πάντα οι άλλοι φταίνε». Πόσες φορές έχουμε ακούσει το «δεν είναι αρμοδιότητά μου»; Πόσες φορές έχουμε αναρωτηθεί «μα γιατί δεν κάνουν κάτι;»…

Είμαι της λογικής ότι για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει να το λύσεις από μέσα. Έτσι, πήρα την απόφαση να βάλω υποψηφιότητα, γιατί καλή η κριτική από έξω, αλλά αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξει αυτός ο τόπος, τότε θα πρέπει να συμμετέχουμε ενεργά. Να έχουμε τη δυνατότητα να επιλέγουμε άτομα με γνώσεις, εμπειρία και ήθος, που μπορούν να συμβάλουν θετικά στην τύχη αυτού του τόπου.

Ένας τέτοιος άνθρωπος πιστεύω ότι είναι και ο Σπύρος Πέγκας. Ο πρώην Αντιδήμαρχος Τουρισμού & Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, επί Δημαρχίας του Γιάννη Μπουτάρη, που πέτυχε την αύξηση Ελλήνων επισκεπτών στην πόλη για πρώτη φορά μετά το 2009 και έθεσε τις βάσεις για το διαρκώς αυξανόμενο κύμα τουριστών από το εξωτερικό, πετυχαίνοντας συμφωνίες για νέες αεροπορικές συνδέσεις.

Τώρα θα μου πείτε: Και ποιος είσαι εσύ για να σε ψηφίσουμε; Θα σας πω ότι αξίζω την εμπιστοσύνη σας, γιατί η εμπειρία 25 ετών στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing, αρχικά στον χώρο πολυεθνικών εταιρειών επικοινωνίας αλλά και αργότερα στον χώρο της εκπαίδευσης, μπορεί να βάλει ένα λιθαράκι στην επανενεργοποίηση του στόχου της εξωστρέφειας της πόλης. Στόχοι που έχουμε ως παράταξη, όπως για παράδειγμα η συνδημιουργία με παραγωγικούς φορείς της πόλης του σήματος «Invest in Thessaloniki» για μια δυναμική προσέλκυση αειφόρων επενδύσεων, ή η δημιουργία φορέα εξωστρέφειας της πόλης «Marketing Thessaloniki», για την πληρέστερη και τεκμηριωμένη προβολή της πόλης στο εξωτερικό, μπορούν να επιτευχθούν μόνο μέσα από συγκεκριμένες στρατηγικές και κυρίως με τη βοήθεια έμπειρων στελεχών.

Έχω μάθει να λειτουργώ επαγγελματικά σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον και γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι στο χώρο αυτό δεν αρκεί να είσαι μόνο καλός, επιβάλλεται «να φαίνεσαι και καλός». Έτσι και στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης μας, δεν αρκεί κάποια πράγματα να γίνονται καλά, χρειάζεται και ο κόσμος (εντός και εκτός της πόλης) να τα αντιλαμβάνεται και ως καλά. Αναφέρομαι στην αδιαμφισβήτητη. αξία του συναισθήματος που περνάει μέσα από την εικόνα μιας πόλης, αρχικά προς τους ίδιους της τους κατοίκους και αργότερα προς τους επισκέπτες της (γι’ αυτό το θέμα θα μπορούσα να γράφω ώρες, αλλά καλύτερα ας το σταματήσω εδώ…).

Τέλος, πιστεύω ακράδαντα πως δεν μπορεί να υπάρξει προσωπική ευημερία, έξω από την κοινωνική. Γιατί όλοι μαζί και ο καθένας μας ξεχωριστά θα μπορέσουμε μια μέρα να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη μας την πόλη που μας αξίζει. Μια Θεσσαλονίκη για Όλους!

* Ο Θοδωρής Παπανέστορος είναι στέλεχος marketing και επικοινωνίας και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την Παράταξη “Θεσσαλονίκη για Όλους”.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα