Prodexpo North: Ψήφο εμπιστοσύνης στην πόλη, δίνουν εκπρόσωποι ξενοδοχειακών μονάδων
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία θεωρεί ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί σημαντική αγορά-στόχο διεθνώς
Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ πρόκειται να προσελκύσει στο αμέσως προσεχές διάστημα η πόλη της Θεσσαλονίκης, με τους εκπροσώπους της ξενοδοχειακής βιομηχανίας να έχουν εντάξει την πόλη στα χαρτοφυλάκιά τους, αφού κατά κοινή παραδοχή τους, η πόλη αποτελεί σημαντική αγορά-στόχο διεθνώς. Η στρατηγική γεωγραφική θέση της Θεσσαλονίκης, σε σχέση με τα Βαλκάνια και τη ΝΑ Ευρώπη, η ταχύτητα με την οποία προχωρούν σημαντικά έργα υποδομών, αλλά και τα πλούσια στοιχεία φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς σε συνδυασμό με τη γαστρονομία και τη νυχτερινή ζωή, καθιστούν την πόλη ιδανική για διακοπές και εξορμήσεις.
Όλα τα προαναφερόμενα επισήμαναν από κοινού οι συμμετέχοντες στην ενότητα «αναβάθμιση του κλάδου της φιλοξενίας» του συνεδρίου της 5ης Prodexpo North, που διεξάγεται σήμερα δια ζώσης και υβριδικά στη Θεσσαλονίκη.
«Τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να επενδύσει κάποιος στη Θεσσαλονίκη», επισήμανε από την πλευρά της η Managing Partner Operations Grivalia Management, Ναταλία Στραφτή (Natalia Strafti), γνωστοποιώντας ότι η επιχείρηση διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της ποσό ύψους 200 εκατ. ευρώ για επενδύσεις τόσο στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στην ευρύτερη περιοχή. Μεταξύ άλλων, τόνισε ότι το 2021 αποτέλεσε χρονιά «ορυχείο», όπως είπε χαρακτηριστικά, η πόλη της Θεσσαλονίκης για τους εκπροσώπους της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και λέγοντας ότι μπορεί η ρωσο-ουκρανική κρίση να έχει προκαλέσει μικρή οπισθοδρόμηση για τον τουριστικό κλάδο συνολικά, τόνισε ότι «η Θεσσαλονίκη και η Ελλάδα, τα επόμενα χρόνια θα βρίσκονται στο χάρτη διακοπών για ακόμη περισσότερους τουρίστες».
«Πάντα αναρωτιόμουν γιατί η πρωτεύουσα της Ελλάδας προσελκύει τις περισσότερες επενδύσεις στον κλάδο», ανέφερε ο Founder and Co-Owner Brown Hotels,Λέον Άβιγκαντ (Leon Avigad), σημειώνοντας ότι η πόλη της Θεσσαλονίκης είναι το μέρος που καθένας θα πρέπει να θέλει να βρίσκεται, λόγω κυρίως της ποικιλίας δραστηριοτήτων που προσφέρει. «Η Θεσσαλονίκη είναι το άνετο (cool) μέρος να βρίσκεται κανείς και η ενέργεια της πόλης είναι μοναδική», υπογράμμισε, ξεκαθαρίζοντας «εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να έχουμε παρουσία στην πόλη και για αυτό έχουμε σε εξέλιξη περισσότερα από 50 Project σε όλη τη χώρα».
Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι τοπική αυτοδιοίκηση και οι φορείς της Θεσσαλονίκης «αγκαλιάζουν» τις ξένες επενδύσεις, σημείωσε ωστόσο ότι παρατηρούνται γραφειοκρατικά κωλύματα σε επίπεδο κράτους που δυσκολεύουν την έλευση των ξένων επενδυτών.
Με επένδυση στην Ελλάδα «κάναμε το πρώτο μας βήμα στις χώρες της Μεσογείου, όπου συνολικά έχουμε επενδύσει πάνω από 20 εκατ. ευρώ», επισήμανε από την πλευρά του ο Managing Director Leonardo Hotels and Resorts Mediterranean, Ρόνι Αλόνι (Roni Aloni) και λέγοντας ότι είναι σε γραμμή εκκίνησης για την κατασκευή νέας ξενοδοχειακής μονάδας επί της οδού Τσιμισκή, κοντά στην περιοχή Λαδάδικα στη Θεσσαλονίκη. «Η Θεσσαλονίκη έχει τεράστια προοπτική», σημείωσε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ωστόσο ότι οι τιμές των ακινήτων είναι πολύ υψηλές, τη στιγμή, που όπως πρόσθεσε «θα έπρεπε να έχουν μειωθεί λόγω και της πανδημίας του κορονοϊού».
Δείτε επίσης: