Πρόδρομος Νικηφορίδης: “Δήμαρχε λυπήσου τους”

"Έδωσαν την παράσταση τους και αποχώρησαν νωρίς" - Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας γράφει για το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο

Parallaxi
πρόδρομος-νικηφορίδης-δήμαρχε-λυπή-1112915
Parallaxi

Λέξεις: Πρόδρομος Νικηφορίδης

Αύριο Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 ο Δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης και όλοι οι Αντιδήμαρχοι μαζί θα ακούσουμε και θα συνομιλήσουμε με τους συμπολίτες μας στο εμβληματικό Πειραματικό Σχολείο της Α΄ Κοινότητας.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου Θεσσαλονίκης οι πολίτες αποκτούν φωνή και μεταφέρουν στο Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους τα θέματα που τους απασχολούν, κυρίως θέματα της καθημερινότητας. Ξεκινήσαμε από την Α΄ Κοινότητα, πήγαμε στην Ε΄, στην Τριανδρία, στην Γ΄ και αμέσως μετά στην Β΄. Αφήσαμε το κέντρο της πόλης για το τέλος.

Μέχρι τώρα κανείς δεν τόλμησε να κάνει το αυτονόητο, ένα αυτονόητο που αποδεικνύει ότι οι πολίτες έχουν φωνή για τη σημερινή δημοτική αρχή. Όταν πριν από επτά χρόνια ως πρόεδρος του συλλόγου Οι Φίλοι της Νέας Παραλίας ζητήσαμε να κάνω μία σύντομη ανακοίνωση στο Δημοτικό Συμβούλιο έπρεπε να περιμένουμε 7 ώρες και μόνο στις 3:30 το πρωί μίλησα σε μισοάδεια αίθουσα. Λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο, είχα και έχω μεγάλες αντοχές, περίμεναν ότι θα έφευγα. Χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο ακούσαμε και συζητήσαμε με το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 89ου Σχολείου για πάνω από μία ώρα, χωρίς να τους ταλαιπωρήσουμε και τους επιβάλουμε την ποινή της μακροχρόνιας αναμονής.

Ο σεβασμός στους συμπολίτες μας είναι προτεραιότητα, όπως προτεραιότητα είναι και ο σεβασμός στον κανονισμό λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου που αυτοί που το ψήφισαν το 2011 ήθελαν χθες να τον παραβιάσουν! Είναι δυνατόν κύριε Πέγκα να μιλάτε για έλλειψη διαλόγου μετά από όσα συμβαίνουν στην πόλη μας; Είναι δυνατόν κύριε Πέγκα να μην σας αρέσει η τήρηση του κανονισμού του Δημοτικού Συμβουλίου επειδή δεν σας βολεύει; Είναι δυνατόν κύριε Πέγκα να μιλάτε για έλλειψη οράματος; Θέλει αρετή και τόλμη η αναγνώριση του καλού!

Ένα έχω να σας πω: Όταν μετά από πολλές ώρες επιτέλους ξεκινήσαμε να συζητούμε τα σοβαρά θέματα της ημερήσιας διάταξης κανείς από αυτούς που σήμερα διαμαρτύρονται δεν ήταν στην αίθουσα. Αφού έδωσαν την παράσταση τους στην αρχή της συνεδρίασης, όσοι εδέησαν να έρθουν, αποφάσισαν ότι είχαν σπουδαιότερα πράγματα να κάνουν από το να συζητούν για τα προβλήματα της πόλης και αποχώρησαν νωρίς.

Χθες συζητήσαμε και ένα μεγάλο θέμα αυτό του ξύλινου ντεκ. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχασε δύο χρόνια σε ένα διαγωνισμό ιδεών που έγινε για να γίνει. Δυστυχώς όταν δεν είναι η ειδικότητα σου ως Αντιδήμαρχος θα κάνεις πολύ περισσότερα λάθη. Αφού κατάλαβαν ότι έχασαν δύο χρόνια προκήρυξαν άλλο διαγωνισμό για να αναθέσουν μία μελέτη 2.800.000,00 ευρώ, καλά διαβάσατε, χρήματα που δεν έχει ο Δήμος και θα έπρεπε σύμφωνα με τον προγραμματισμό να περιμένουμε μέχρι το 2026 για να γίνει η μελέτη και το 28 ή 29 για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του ξύλινου ντεκ. Ο Δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης εξασφάλισε τη μελέτη και την κατασκευή του ξύλινου ντεκ από το ΕΣΠΑ με ολοκλήρωση του έργου το 2026, τότε που η μελέτη της προηγούμενη δημοτικής αρχής θα ολοκληρωνόταν αφού βέβαια ο Δήμος Θεσσαλονίκης είχε βρει και διαθέσει στους μελετητές τα 2 εκ!

Καμία δημοτική αρχή δεν κατάφερε να κάνει αυτό που έχουμε μέχρι σήμερα κάνει. Στις 8 Ιανουαρίου 2024 ξεκινούσε ένα έργο που δεν ήταν στο πρόγραμμα του Δήμου, οκτώ μέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων. Λίγες μέρες μετά ξεκίνησε το έργο της Δημητρίου Γούναρη που και αυτό όπως και η Αριστοτέλους δεν ήταν στο πρόγραμμα. Ταυτόχρονα ξεμπλοκάραμε την ανάπλαση στο Ιπποκράτειο που είχε κολλήσει. Στις 14 Μαΐου 2024 θα μάθουμε ποιοι είναι υποψήφιοι ανάδοχοι της Πλατείας Ελευθερίας η δημοπράτηση της οποίας στεναχώρησε πολλούς. Η αποτελεσματικότητα του Δημάρχου τους έχει ζαλίσει! Δεν αντέχουν τις εξελίξεις. Η λύση του θέματος των Στάβλων Παπάφη και η Αγίας Σοφίας που πλησιάζει θα τους απενεργοποιήσει. Δεν θα μπορούν πλέον να ακολουθήσουν.

Δήμαρχε λυπήσου τους.

*Ο Πρόδρομος Νικηφορίδης είναι Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας στον Δήμο Θεσσαλονίκης

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα