Πρωτοβουλία επαγγελματιών για την τόνωση της αγοράς και το rebranding της Καλαμαριάς

Μερικές από τις προτάσεις του υπό σύσταση συλλόγου «Μένουμε Καλαμαριά», κοιτώντας την επόμενη μέρα, μετά την εποχή του κορονοϊού.

Parallaxi
πρωτοβουλία-επαγγελματιών-για-την-τό-587226
Parallaxi

Η αξιοποίηση των δημόσιων χώρων για πικ νικ, φεστιβάλ γαστρονομίας και άλλες δράσεις, η κάρτα του δημότη με προσφορές και προνόμια για όσους επιλέξουν τις τοπικές επιχειρήσεις, η διασύνδεση με τα καραβάκια του Θερμαϊκού, η δημιουργία info kiosk, η ανάδειξη των μουσείων και η δημιουργία εφαρμογών (applications) για κινητά και χάρτες με τα τοπόσημα και τις επιχειρήσεις της τοπικής αγοράς και το rebranding της περιοχής, είναι μερικές από τις προτάσεις του υπό σύσταση συλλόγου «Μένουμε Καλαμαριά», κοιτώντας την επόμενη μέρα, μετά την εποχή του κορονοϊού.

Πρόκειται για κινητοποίηση μιας ομάδας επαγγελματιών και επιχειρηματιών του δήμου Καλαμαριάς, που επιδιώκουν να εστιάσουν στη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και συγχρόνως να εργαστούν για την ανάδειξη της περιοχής. Ο υπό σύσταση σύλλογος «Μένουμε Καλαμαριά» έχει ως στόχο να δοθούν κίνητρα σε δημότες και επισκέπτες να επιλέξουν τα καταστήματα της περιοχής και να επαναφέρει την παλιά αίγλη της Καλαμαριάς, που αποτελούσε πόλο έλξης με τις προτάσεις της για φαγητό και διασκέδαση, σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια εστιατορίου και μέλος της συντονιστικής ομάδας Ντίνα Τέρτση, η οποία επεσήμανε ότι οι συγκεκριμένες προτάσεις αναμένεται να συζητηθούν στο δημοτικό συμβούλιο.

«Καθώς περιμένουμε να ανακοινωθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τη λειτουργία των επιχειρήσεών μας, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε και να δουλέψουμε πάνω σε ένα πρόγραμμα δράσεων εξωστρέφειας για τον στρατηγικό σχεδιασμό του rebranding του δήμου μας, κάτι που θα ωφελήσει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα τόσο τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται όσο και τους δημότες», σημειώνει η κ. Τέρτση.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της εν λόγω πρωτοβουλίας: «Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε μόνο σε οικονομικές ενισχύσεις από το κράτος αλλά να επενδύσουμε στην προσέλκυση πελατών εντός και εκτός του Δήμου μας και γιατί όχι και τουριστών όταν αυτό γίνει ξανά εφικτό. Η επιστροφή στην κανονικότητα επιβάλλει να μείνουμε σπίτι τώρα αλλά να #μείνουμε_καλαμαριά μετά».

Πηγή: ΑΠΕ, Νικόλ Καζαντζίδου

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα