Sold out ήδη το πάρκινγκ στη Νέα Ελβετία – Η εξυπηρέτηση του μετρό και τα πρώτα «παρατράγουδα»
Μεσημέρι Δευτέρας και ο κόσμος από και προς το μετρό είναι ήδη πολύς
Υπερπλήρης, ήδη από τις πρώτες μέρες λειτουργίας του, φαίνεται πως είναι ο δημοτικός χώρος δωρεάν στάθμευσης δίπλα στον τερματικό σταθμό Νέα Ελβετία του μετρό. Σε αυτοψία που πραγματοποίησε η Parallaxi σήμερα το μεσημέρι, ο χώρος ήταν γεμάτος, με μόλις 10 περίπου θέσεις διαθέσιμες από τις 400.
Την ίδια στιγμή, πολύς κόσμος κατευθυνόταν από την είσοδο του μετρό προς το χώρο στάθμευσης, έχοντας σχολάσει από την εργασία του και πηγαίνοντας να πάρει το αυτοκίνητό του. Προκειμένου να είναι εύκολη η μετάβαση από το πάρκινγκ στο μετρό, δόθηκε σε χρήση ένας πρόχειρο κεκλιμένο μονοπάτι με χαλίκι, το οποίο κυρίως χρησιμοποιούσαν όσοι έμπαιναν στο πάρκινγκ.
Παραδίπλα, συνεργεία τοποθετούσαν περίφραξη στο χώρο στάθμευσης.
Ρωτώντας έναν οδηγό που έφευγε για το πόσο εύκολα βρήκε χώρο να σταθμεύσει το πρωί, μάθαμε ότι νωρίς το πρωί υπάρχουν αρκετές θέσεις, όμως όσο προχωράει η μέρα αυτές λιγοστεύουν και μέχρι αργά το πρωί το πάρκινγκ έχει ήδη γεμίσει. Ο ίδιος χρησιμοποίησε πρώτη μέρα σήμερα το χώρο στάθμευσης και δηλώνει ευχαριστημένος γενικά από την οδήγηση μέσα στο χώρο και την εύκολη πρόσβαση που του έδωσε στο μετρό.
Σε γενικές γραμμές, ο χώρος ήταν καθαρός και οι οδηγοί στάθμευαν εντός των καθορισμένων θέσεων. Βέβαια, δεν λείψαν και κάποια λίγα «παρατράγουδα», καθώς ορισμένοι πάρκαραν εκτός θέσεων, δυσκολεύοντας την κίνηση των οχημάτων, ενώ στις ειδικές θέσεις ΑμΕΑ είχαν παρκάρει και δύο αυτοκίνητα χωρίς την ειδική σήμανση στο παρμπρίζ.
Επίσης, στον ίδιο τον τερματικό σταθμό, η παράνομη στάθμευση στις θέσεις επιβίβασης-αποβίβασης για Ι.Χ. φαίνεται πως συνεχίζεται.
Υπενθυμίζεται ότι ο χώρος στάθμευσης παραδόθηκε επίσημα την περασμένη Τετάρτη. Την κατασκευή του ανέλαβε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, πραγματοποιώντας τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις και χρησιμοποιώντας μέσα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ιδιωτών στα έργα. Στην είσοδό του έχει τοποθετηθεί ειδικό αποτρεπτικό για να μην μπαίνουν οχήματα μεγάλου ύψους (λεωφορεία, φορτηγά κτλ.). Ωστόσο, εκτός από την «επίσημη» είσοδος υπάρχει υπάρχει ένα άνοιγμα και σε άλλο σημείο του πάρκινγκ, κλεισμένο με πλαστικά αποτρεπτικά τα οποία μετακινούνται εύκολα.
Πέριξ του σταθμού Νέα Ελβετία υπάρχουν δύο οικόπεδα χαρακτηρισμένα ως χώροι στάθμευσης, κάτι που ανέδειξε πρόσφατα και ο Κωνσταντίνος Ζέρβας. Ο Στέλιος Αγγελούδης ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη ότι είναι στα σχέδιά του η δημοπράτηση της κατασκευής μονιμότερων χώρων στάθμευσης με ΣΔΙΤ και έπειτα η κατάργηση του χώρου του σημερινού πάρκινγκ, καθώς αυτό είναι ούτως ή άλλως κατασκευασμένο σε σημείο χαρακτηρισμένο ως χώρο πρασίνου.
Μία μεγάλη εκκρεμότητα που είναι άγνωστο πότε θα επιλυθεί είναι και η οριστική παράδοση της Μιχαήλ Ψελλού, στη συμβολή της με την οδό Αλλατίνη. Τα οδικά έργα έχουν γίνει ήδη, όμως η παράδοση έχει κολλήσει στη γραφειοκρατία μεταξύ Δήμου, Περιφέρειας και Ελληνικό Μετρό, με αποτέλεσμα να μην έχουν τοποθετηθεί ακόμα οι φωτεινοί σηματοδότες. Αυτή η εξέλιξη επηρεάζει και τη λειτουργία του χώρου στάθμευσης, αφού αυτήν τη στιγμή οι οδηγοί που θέλουν να τον χρησιμοποιήσουν ερχόμενοι από τα νότια, πρέπει να κάνουν έναν μεγάλο κύκλο.