Στα ΚΤΕΛ άλλη μια γραμμή του ΟΑΣΘ – Πότε ξεκινά
Το Ωραιόκαστρο αποκτά πλήρη σύνδεση και εξυπηρέτηση αστικής συγκοινωνίας από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Από το πρωί της Δευτέρας 27 Απριλίου 2020 προστίθεται στις γραμμές αστικής συγκοινωνίας που θα εξυπηρετεί η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και η γραμμή 56 του Ο.Α.Σ.Θ. «Ν.Σ.Σ. – Ωραιόκαστρο». Η γραμμή θα εξυπηρετείται με 9 σύγχρονα λεωφορεία και τα οφέλη είναι πολλά καθώς το παρεχόμενο έργο θα είναι πλήρες σε καθημερινή βάση, με άριστες συχνότητες και χωρίς καμιά αύξηση κομίστρου ή περικοπή στάσεων.
Μετά από μια σειρά δρομολογίων σε κρίσιμες και πολυάνθρωπες περιοχές στα δυτικά και βορειοδυτικά της Θεσσαλονίκης, καθώς και τη γραμμή (83) «Λαγκαδάς-Θεσσαλονίκη» (που ξεκινά αύριο Παρασκευή 24 Απριλίου), προστίθεται στο σύνολο των γραμμών που θα εξυπηρετεί η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ο δήμος Ωραιοκάστρου. Συγκεκριμένα, θα εκτελούνται για το Ωραιόκαστρο περισσότερα από (160) δρομολόγια ημερησίως (με ορισμένες παραλλαγές στις περιοχές του Δήμου), με (7) λεωφορεία τις καθημερινές (που θα γίνουν 9 κατά τη χειμερινή περίοδο ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα και η σχολική λειτουργία).
Ολοκληρώνεται έτσι η προσθήκη γραμμών που, βάσει της πρόσφατης σύμβασης του ΟΣΕΘ με τη χρηματοδότηση του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, θα εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ για τα επόμενα δυο χρόνια και υπολείπεται η ενσωμάτωση δύο τελευταίων γραμμών του Ο.Α.Σ.Θ. και συγκεκριμένα της γραμμής 55 «Σταυρούπολη – Ωραιόκαστρο – Παλ. Συμμαχική Οδός – Ιωνία» που θα αναλάβει η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Ο.Α.Σ.Θ. και της γραμμής (9) «Νέος Σιδ. Σταθμός – Λαχαναγορά», που προετοιμάζεται να αναλάβει άμεσα η ΚΤΕΛ Κιλκίς.
«Επισημαίνουμε τη σημαντική συνδρομή του Ο.Α.Σ.Θ. στα τεχνικά και οργανωτικά θέματα της υλοποίησης της σύμβασης και στην τοποθέτηση συστημάτων κομίστρου και τηλεματικής στα οχήματα των ΚΤΕΛ, καθώς στόχος μας είναι η ποιοτική εξυπηρέτηση του συνόλου των πολιτών. Συμπληρώνεται το δίκτυο εξυπηρέτησης όλων των περιαστικών δήμων μέσω ποιοτικής αστικής συγκοινωνίας, καθώς περιλαμβάνεται σε αυτή πλέον μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, προσφέροντας το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα μετακίνησης και δίνοντας στον Ο.Α.Σ.Θ. τη δυνατότητα να επικεντρωθεί περισσότερο στο κέντρο της πόλης», σημειώνεται σε κοινή δήλωση του Προέδρου του Δ.Σ. κ. Ι. Καλογερούδη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, Συγκοινωνιολόγου κ. Γιάννη Τόσκα.