Σταϊκούρας από Θεσσαλονίκη: Συγκοινωνιακό έργο και σε ιδιώτες
110 ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους της πόλης τους επόμενους μήνες και νέες προσλήψεις οδηγών
Για το μέλλον των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, αλλά και του ίδιου του ΟΑΣΘ μίλησε ο υπουργός Μεταφορών – Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο κ. Σταϊκούρας έδωσε το παρών σε σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΘ με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ, των εργαζομένων και της εταιρείας συμβούλου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Αναλυτικά, όσα είπε:
«Είχαμε μια εκτεταμένη συζήτηση για τη βελτίωση των μεταφορών στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει μια εκκρεμότητα από το 2017 που αφορά τον ΟΑΣΘ που βρίσκεται σε ειδική εκκαθάριση.
Εμείς, το τελευταίο χρονικό διάστημα, ενισχύσαμε και ενισχύουμε τον ΟΑΣΘ ουσιαστικά, με στόλο. Στους αμέσως επόμενους μήνες θα δείτε 110 ηλεκτρικά λεωφορεία να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Αλλά τον ενισχύσαμε και με προσωπικό. 150 συμβασιούχους και τις επόμενες ημέρες έγινε αίτημα από τη διοίκηση, αλλά και την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για άλλους 40 οδηγούς, ώστε να υπάρχει ακόμη περισσότερος στόλος στους δρόμους της Θεσσαλονίκης μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό το Νοέμβριο του 2024.
Εκτός όμως των κινήσεων που γίνονται για τη βελτίωση της καθημερινότητας του συμπατριώτη μας στη Θεσσαλονίκη, οφείλουμε να δούμε πώς θα βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες στην πόλη και τα επόμενα χρόνια.
Σε αυτή την κατεύθυνση έχει ζητηθεί από τον ΟΣΕΘ να υπάρχει μια αποτύπωση των αναγκών της κοινωνίας τις επόμενες δεκαετίες στην πόλη και την περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης.
Και στη συνέχεια με δεδομένο το νέο στόλο του ΟΑΣΘ και τις προσθήκες με νέα λεωφορεία στον ΟΑΣΘ την επόμενη τριετία, συνεκτιμώντας τον αριθμό των εργαζομένων που θα έχει ο ΟΑΣΘ, να δούμε τι πραγματικά έργο μπορεί να εκτελέσει με επάρκεια ο ΟΑΣΘ τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε το υπόλοιπο έργο, όπως γίνεται σήμερα με τα ΚΤΕΛ, να υπάρχουν σχετικοί διαγωνισμοί έτσι ώστε να συμβάλλουν και ιδιώτες στην επάρκεια του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη.
Την ίδια άσκηση θα τρέξουμε και στην Αθήνα. Σήμερα το αντικείμενό μας είναι το μέλλον των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, αλλά και το μέλλον του ΟΑΣΘ όχι με όρους του 2024, αλλά με όρους των επόμενων δεκαετιών».