Θεσσαλονίκη: Δρόμος «ναρκοπέδιο» προκαλεί οργή σε οδηγούς
Αν δεν θες να αλλάξεις αμορτισέρ, απλώς δεν περνάς από εκεί
Η Ανάσταση του Κυρίου πέρασε, αλλά οι ημέρες των Παθών για τους οδηγούς στους δρόμους της πόλης συνεχίζεται.
Ιδιαίτερα για εκείνους που προσεγγίζουν το κέντρο της Θεσσαλονίκης από τη δυτική πλευρά μετά τα ΚΤΕΛ Μακεδονία και συγκεκριμένα από την 26ης Οκτωβρίου.
Το ζήτημα, παραδοσιακά, ξεκινάει από τις… υπερυψωμένες από τη μια μεριά και… βυθισμένες από την άλλη μεριά, γραμμές τρένου που διαπερνούν το δρόμο λίγο πριν το στρατόπεδο Κακιούζη.
Τα ΙΧ αναπτύσσουν ταχύτητα καθώς βγαίνουν από τον κυκλικό κόμβο των ΚΤΕΛ και ξαφνικά αναγκάζονται να φρενάρουν για να περάσουν όσο το δυνατόν πιο «ανώδυνα» από το σημείο, ενώ υπάρχουν και εκείνοι που το παίρνουν μονοκόμματα, είτε γιατί δε γνωρίζουν το τι θα συναντήσουν, είτε γιατί θέλουν να προλάβουν το φανάρι πριν ανάψει κόκκινο.
Από εκεί και πέρα, το ρεύμα της 26ης Οκτωβρίου που οδηγεί προς το κέντρο της πόλης, ιδιαίτερα από τη δεξιά λωρίδα μοιάζει με ναρκοπέδιο σε αρκετά σημεία.
Για καλή τύχη των αρμοδίων, όταν βρέχει, το δεξί ρεύμα μετατρέπεται σε… πισίνα, οπότε κρύβει τις κακοτεχνίες που υπάρχουν.
Για κακή τύχη βέβαια των οδηγών που δεν γνωρίζουν ότι κάτω από τα νερά υπάρχουν μεγάλες λακκούβες.
Τις τελευταίες ημέρες φάνηκε να έγινε μια προσπάθεια, έστω και με μπαλώματα, να μπει μια τάξη, αλλά μάταια, καθώς σε μερικά σημεία η κατάσταση παραμένει τραγική.
Με απλά λόγια, εάν δεν θέλεις να αλλάξεις αμορτισέρ, μην οδηγείς από τη δεξιά πλευρά του δρόμου.
Αυτό όμως που προκαλεί πλέον οργή, είναι η τεράστια τρύπα που υπάρχει στο αριστερό ρεύμα κοντά στη στάση του ΟΑΣΘ «Κέντρο Διερχομένων» λίγα μέτρα μετά την είσοδο της Πύλης 11 και λίγο πριν φτάσουμε στο Δικαστικό Μέγαρο της πόλης.
Μια τρύπα η οποία δεν είναι εύκολα αντιληπτή από τους οδηγούς, που ούτως ή άλλως κινούνται με μεγάλη ταχύτητα στο αριστερό ρεύμα.
Οι περισσότεροι οδηγοί είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν προλαβαίνουν να αντιδράσουν, με αποτέλεσμα να έρχονται αντιμέτωποι, οι ίδιοι αλλά και τα οχήματα τους, με απίστευτους κραδασμούς.
Πέρα όμως από τον κίνδυνο ζημιάς που υπάρχει για τα ΙΧ, μεγάλος είναι ο κίνδυνος για την πρόκληση ατυχήματος, καθώς οι οδηγοί που αντιλαμβάνονται με το τι έρχονται αντιμέτωποι, αναγκάζονται τελευταία στιγμή να κάνουν επικίνδυνο ελιγμό και να περάσουν στη δεξιά λωρίδα.
ΥΓ: Το πρωί της Παρασκευής σε ένα από τα παραπάνω σημεία ενημερωθήκαμε από διερχόμενους οδηγούς ότι υπήρχε τεχνικό κλιμάκιο που πραγματοποιούσε κάποιες εργασίες, άγνωστο όμως είναι αν σχετίζονταν με την βελτίωση της κατάστασης του οδοστρώματος ή αν θα τοποθετηθεί ένα ακόμα μπάλωμα, όπως έχει συμβεί και σε άλλα μέρη του δρόμου, τα οποία όμως και αυτά με τον καιρό φθείρονται με αποτέλεσμα οι τρύπες να ανοίγουν ξανά.