Θεσσαλονίκη: Εκστρατεία για να διασωθούν τα δύο τελευταία βαγόνια του Τραμ
Μάθε πώς μπορείς να βοηθήσεις.
Η διαδικτυακή ομάδα «Άγνωστη Θεσσαλονίκη», που δραστηριοποιείται στο Facebook, ανέλαβε την πρωτοβουλία να ξεκινήσει μια εκστρατεία ενημέρωσης και πίεσης προς τους αρμόδιους προκειμένου να επιτευχθεί η διάσωση των δύο τελευταίων βαγονιών του Τραμ Θεσσαλονίκης.
«Το Τραμ Θεσσαλονίκης υπήρξε το πρώτο μέσο μαζικής μεταφοράς για την εποχή του που για δεκαετίες προσέφερε στους Θεσσαλονικείς μετακινήσεις, και αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της πόλης. Πλέον απομένουν μόνο δυο βαγόνια του Τραμ, εγκατελειμμένα σε αποθήκες του Δήμου Θεσσαλονίκης, με εμφανή τα σημάδια του χρόνου επάνω τους. Καλούμε τα μέλη και τους φίλους/ες της ομάδας να υπογράψουν το παρόν ψήφισμα, συμβάλλοντας στην ευαισθητοποίηση της τωρινής διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης όσο και των υποψηφίων Δημάρχων, για τη συντήρηση και ανάδειξη των εναπομείναντων βαγονιών του Τραμ Θεσσαλονίκης», αναφέρεται στο κάλεσμα.
Για το θέμα της διάσωσης των βαγονιών υπάρχει προβληματισμός εδώ και αρκετό καιρό. Μάλιστα, τον Μάιο του 2018, οι εικόνες που αναρτήθηκαν στο Facebook από τον Μιχάλη Τρεμόπουλο, πρώην ευρωβουλευτή, ιδρυτικό μέλος της Οικολογικής Κίνησης Θεσσαλονίκης και πλέον υποψήφιο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, μετέφεραν στο ευρύ κοινό την κατάσταση αποσύνθεσής τους.
Το ένα βαγόνι βρίσκεται στο παλιό αμαξοστάσιο στο Ντεπώ ενώ το δεύτερο είναι παρατημένο στο εργοτάξιο του Δήμου στην οδό Καρακάση με 25η Μαρτίου.
Πρόκειται για βαγόνια τραμ χωρίς συρμό κύλισης, που πουλούσε η κρατική Εταιρία Τροχιοδρόμων, όταν έκλεισε το 1957 γιατί καταργήθηκαν τα τραμ, για να τοποθετηθούν σε οικόπεδα και να μετατραπούν σε εξοχικά, έναντι 2.500 δραχμών, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς τους. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ: Μπορούν να διασωθούν τα δύο ιστορικά βαγόνια του Τραμ της Θεσσαλονίκης;
*Για να υπογράψετε και εσείς την εκστρατεία AVAAZ της ομάδας «Άγνωστη Θεσσαλονίκη», κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Αγίου Μηνά αποκαλύφθηκε το συγκινητικό παρελθόν της πόλης
Έτσι θα μπορούσε να αλλάξει το αμαξοστάσιο του τραμ στο Ντεπώ