Επικαιρότητα

Θεσσαλονίκη: Κανονιστικό πλαίσιο και πρόστιμα για τα ηλεκτρικά πατίνια

Τι θα γίνει με τα πατίνια που κυκλοφορούν στην πόλη;

Εύα Καβάζη
θεσσαλονίκη-κανονιστικό-πλαίσιο-και-461905
Εύα Καβάζη

Κανονιστικό πλαίσιο φέρεται να έρχεται για τα ηλεκτρικά πατίνια που κυκλοφορούν στην Θεσσαλονίκη, όπως ανακοίνωσε ο Δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας. Η αναφορά του δημάρχου επήλθε μετά την ανακοίνωση ότι και τρίτη εταιρεία με ηλεκτρικά πατίνια θα δραστηριοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα για το κανονιστικό πλαίσιο ανέφερε: «Είναι γνωστό σε όλους ότι δεν υπάρχει κανονιστικό πλαίσιο για τα πατίνια, κάτι το οποίο μας χαροποιεί όλους. Η πόλη μας που αυτή την στιγμή δεν έχει ένα αξιόπιστο μέσο μαζικής μεταφοράς, υπάρχουν εναλλακτικά τέτοια μέσα που μπορεί κάποιος με όποιο κόστος να τα χρησιμοποιεί και να μετακινείται στην δουλεία του. Αλλά το να μην υπάρχει κανονιστικό πλαίσιο το οποίο να φέρει σε κίνδυνο και αυτούς που τα χρησιμοποιούν και πεζούς αλλά και εποχούμενους. Να καταλαμβάνεται δημόσιος χώρος γιατί οι εταιρείες είτε είναι δύο ή τρεις δεν έχουν πάρει καμία άδεια να τοποθετούν σε όποιο σημείο θέλουν και μετά ο χρήστης αυτών -των πατινιών- το αφήνει, εγκαταλείπει σε όποιο σημείο θέλει που πολλές φορές τυχαίνει να είναι και ο βυθός του Θερμαϊκού. Όλα αυτά έχουν να κάνουν με την έλλειψη κανονιστικού πλαισίου, ήδη έχει ξεκινήσει ο δήμος και ο κ. Δούκας και ο κ. Κυριζίδης και ο κ. Δημητριάδης και ο κ. Δαγλής. Δηλαδή περιβάλλον, οικονομικών, τεχνικών έργων αλλά και δημοτική αστυνομία προχωρούν στην θεσμοθέτηση ενός κανονιστικού πλαισίου που να προστατεύει τον δημόσιο χώρο, τις συγκοινωνίες και την ασφάλεια των πολιτών.»

Σχετικά με το ενδεχόμενο προστίμων: «Βέβαια, στο βάθος θα υπάρχει το πρόστιμο, εφόσον καταλαμβάνεται, ήδη δηλαδή τελείται μια παράβαση. Από την στιγμή που κάποια πατίνια τοποθετούνται εγκαταλείπονται όπου να’ναι. Είναι ιδιοκτησιακό στοιχείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας, που από την στιγμή που κάνει κατάληψη κοινοχρήστου χώρου εφόσον δεν υπάρχει άδεια μπορεί να τις επιβληθεί πρόστιμο. Εμείς δεν θέλουμε να το κάνουμε με αυτό το πράγμα χωρίς τους κανόνες. Ένα χρόνο δεν είχε ασχοληθεί κανένας. Αυτό θα γίνει άμεσα με συνεννόηση με τις εταιρείες ούτως ώστε να ξέρουν και οι ίδιοι τους κανόνες. Δεν πάμε να διαμορφώσουμε τους κανόνες που όλοι θα συμφωνήσουν και θα είναι προς όφελος όλων.»

Ο δήμαρχος κατέληξε τονίζοντας: «Όσο δεν υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς οτιδήποτε προκύπτει είναι προς όφελος των πολιτών και της ζωής της πόλης.»

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα