Η Θεσσαλονίκη γίνεται η αγαπημένη των ξένων media το 2017

Η Θεσσαλονίκη κεντρίζει το ενδιαφέρουν των μεγαλύτερων ξένων ΜΜΕ.

Parallaxi
η-θεσσαλονίκη-γίνεται-η-αγαπημένη-των-177148
Parallaxi

H Θεσσαλονική παιζεί πολύ στα ξένα ΜΜΕ. Το lifestyle της πόλης, οι ιδιαιτερότητες της, οι πολιτιστική της άνθιση και οι ομορφιές της κεντρίζουν το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών -και μη- μέσων ενημέρωσης του κόσμου.

Αφιέρωμα στο αγγλόφωνο ταξιδιωτικό digital περιοδικό «12Twelve»

12Το ψηφιακό περιοδικό για tablets «12Twelve», προβάλει τη Θεσσαλονίκη, με πρωτογενές υλικό, πλούσια εικόνα, ήχο, βίντεο και διαδραστικά στοιχεία. Στο δεύτερο τεύχος του 12twelve αναδεικνύονται όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν το DNA της επιτυχίας της Θεσσαλονίκης και την καθορίζουν ως τουριστικό προϊόν. Το αρχιτεκτονικό θαύμα της Νέας Παραλίας, η νεανική κουλτούρα που καθορίζει διαχρονικά το lifestyle της πόλης, η εξαιρετική πολυσυλλεκτική κουζίνα της με τις διάσημες trademark γεύσεις, οι δρόμοι του κρασιού της Βορείου Ελλάδος, η μαγευτική Χαλκιδική, είναι μερικά από τα highlights της θεματολογίας, ενώ η ενότητα “Thessaloniki at a Glance” αποτελεί έναν ολοκληρωμένο και χρηστικό οδηγό για όλους τους επιμέρους τομείς (αξιοθέατα, πολιτισμός, δραστηριότητες κλπ.) που ενδιαφέρουν τον σύγχρονο επισκέπτη.

Η αυστριακή εφημερίδα Kleine Zeitung 

Η αυστριακή εφημερίδα Kleine Zeitung κάνει αφιέρωμα στη Θεσσαλονίκη, με τον τίτλο η ελληνική βασίλισσα του Βορρά. Το θέμα εκθιάζει την πολή και μεταξύ αλλών αναφέρει “Η αγάπη για τη ζωή, με την οποία οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης αψηφούν την κρίση είναι τόσο μεταδοτική που δεν θα θέλετε να πείτε αντίο!”.

Mια χειμωνιάτικη καρτ ποστάλ απο την πόλη στους Financial Times 

kartΜε τίτλο καρτ ποστάλ από τη Θεσσαλονίκη οι Financial Times φιλοξενούν τουριστικό αφιέρωμα στη Θεσσαλονίκη, την οποία περιγράφουν ως ιδανικό χειμερινό προορισμό. Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ Πίτερ Χιούζ, η τουριστική βιομηχανία της πόλης είναι σε «νάρκη» τον χειμώνα και έτσι ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να ζήσει περισσότερο σαν Έλληνας, παρά σαν τουρίστας. Ο συντάκτης εκθειάζει την παραλία της Θεσσαλονίκης και τη θέα που προσφέρει στον Όλυμπο, ενώ δίνει ιδιαίτερη σημασία στον Λευκό Πύργο που κοσμεί ένα από τα κεντρικότερα σημεία της πόλης. Τέλος, ο κ. Χιούζ κλείνει το άρθρο του τονίζοντας:«Ελλάδα το χειμώνα; Απολύτως – αλλά κάντε το Θεσσαλονίκη, και ίσως όχι τον Ιανουάριο. Ο Μάρτιος θα ήταν ιδανικός».

To εκτενές ταξιδιωτικό αφιέρωμα του National Geographic 

νατιοναλΣε λίγες εβδομάδες η Θεσσαλονίκη θα έχει τη θέση που της αξίζει στο εκτενές ταξιδιωτικό αφιέρωμα του National Geographic Traveller, με την υπογραφή του έγκριτου Ελληνοβρετανού δημοσιογράφου κ. John Malathronas. Στις σελίδες του περιοδικού ξεδιπλώνονται ιστορίες ανθρώπων και χώρων κυρίως της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης άλλα και άλλων περιοχών που αποτελούν – κατά το δημοσιογράφο – την «πολιτιστική άνθιση» της Ελλάδας ως αντίδοτο στην «κατήφεια που δημιουργεί η οικονομική κρίση». Η Θεσσαλονίκη συστήνεται στο εναλλακτικό κοινό που ταξιδεύει και αναζητεί την ποιότητα και την ξεχωριστή εμπειρία μέσα από τις καλύτερες στιγμές της στη γαστρονομία, τις τέχνες και τον πολιτισμό, διατηρώντας τη μοναδικότητά της ως αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας και της κουλτούρας της.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα