Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο η 14χρονη που λιποθύμησε μετά από challenge σε γυμνάσιο
Τι λένε οι γιατροί για την κατάσταση της υγείας της
Εξιτήριο αναμένεται να πάρει σήμερα από το νοσοκομείο η 14χρονη μαθήτρια γυμνασίου της Θεσσαλονίκης που υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο μετά από «challenge» όπου κρατούσε την αναπνοή της.
Η ανήλικη νοσηλεύεται από το μεσημέρι της Τετάρτης στην Α’ Παιδιατρική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης με την κατάσταση της υγείας της να χαρακτηρίζεται πολύ καλή από τους γιατρούς.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Ιπποκράτειο, Γιώργο Δόντσιο, «το κοριτσάκι προσήλθε χθες στην απογευματινή μας εφημερία με αναφερόμενο λιποθυμικό επεισόδιο. Έγιναν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί η βαρύτητα της κατάστασης γιατί αναφέρθηκε και πτώση του παιδιού. Αναφέρθηκε χτύπημα στο κεφάλι αλλά δεν υπάρχουν τέτοιες ενδείξεις στις αναγνωριστικές εξετάσεις. Μετά απ’ όλες τις εξετάσεις που γίνανε κρίθηκε απαραίτητο για την παρακολούθησή του να παραμείνει στο νοσοκομείο. Αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται στην Α’ Παιδιατρική. Είναι καλά. Περιμένουμε τις εκτιμήσεις των γιατρών προκειμένου να αποφασίσουν πότε θα δοθεί εξιτήριο».
Σημείωσε, δε, ότι «τα παιδιά μας κινδυνεύουν από χίλιους δυο παράγοντες καθημερινά. Τουλάχιστον, θα τολμήσω να πω, να μη κινδυνεύουν από ανοησίες».
Στο μεταξύ στο 1ο Γυμνάσιο Συκεών που σημειώθηκε το περιστατικό βρέθηκε σήμερα ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης.
Σε δηλώσεις του ανέφερε ότι ήταν «ένα μεμονωμένο, ατυχές περιστατικό, που έχει βέβαια την αιτιολογία του. Εμείς είμαστε εδώ γιατί πρωτίστως μάς ενδιαφέρει η ασφάλεια και η υγεία των μαθητών μας. Από την πρώτη στιγμή κάναμε τις απαραίτητες ενέργειες και δώσαμε την εντολή να διερευνηθεί καθετί επί του θέματος. Αυτή τη στιγμή είναι μέσα ήδη ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός και διευθυντής εκπαίδευσης».
Ο κ. Κόπτσης ανέφερε επίσης ότι «πρέπει να καταδείξουμε ότι το σχολείο είναι ασφαλές. Στόχος μας είναι να δείξουμε ότι το σχολείο δεν είναι μόνο πηγή γνώσης και μάθησης, αλλά και ένας χώρος πολιτισμού, ένας χώρος συναισθηματικής ανάπτυξης. Πρέπει να δημιουργήσουμε συνθήκες αποτροπής μιμητισμού αρνητικών ενεργειών που βλάπτουν την υγεία των μαθητών μας. Το σχολείο διαπαιδαγωγεί. Η διαπαιδαγώγηση δεν είναι μόνο θέμα του σχολείου, αλλά και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ΜΜΕ και της οικογένειας. Σκοπός μας είναι να προγραμματίσουμε τις ενέργειες και τις δράσεις για να αποφεύγονται στο μέλλον αυτά τα περιστατικά».
Πηγή: protothema.gr / Στράτος Λούβαρης